Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@23:28:18 GMT

عملیات اجرایی اتصال فردوس به شبکه ریلی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۴۱۳۰

عملیات اجرایی اتصال فردوس به شبکه ریلی آغاز شد

بیرجند - ایرنا - عملیات اجرایی اتصال فردوس در خراسان جنوبی به شبکه ریلی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ‌و نقل کشور آغاز شد.

به گزارش ایرنا مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ‌و نقل عصر دوشنبه در حاشیه آغاز این طرح که با حضور معاون استاندار خراسان جنوبی و نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: عملیات اجرایی این طرح به طول 71 کیلومتر و با اختصاص 101 میلیارد تومان اعتبار آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خیرالله خادمی افزود: عملیات اجرایی این طرح از ایستگاه جزین در کریدور ریلی مشهد - بافق جدا می شود و در مسیر نسبتا هموار به شهرستان فردوس می رسد که از جاده های روستایی و مزارع به صورت روگذر عبور خواهد کرد.
وی اظهار داشت: ایستگاه های فرعی در این مسیر در نظر گرفته شده که اولین ایستگاه در کیلومتر 24 و دومین ایستگاه در کیلومتر 56 احداث خواهد شد.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در مجموع برای زیرسازی این طرح 101 میلیارد تومان و برای روسازی 150 میلیارد تومان هزینه خواهیم کرد و زمان اجرای این طرح 42 ماه است.
وی یکی از برنامه های دولت را احداث شبکه های ریلی در شرق کشور عنوان کرد و افزود: در اجرای کریدور شامل به جنوب، استان های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی به هم متصل می شوند که بزرگترین شبکه ریلی کشور محسوب می شود و امیدواریم با پیگیری های خوب این کریدور را به نتیجه برسانیم.
وزیر راه و شهرسازی ظهر امروز (دوشنبه) با هیات همراه برای افتتاح و کلنگ زنی 20 طرح با اعتبار 670 میلیارد تومان وارد خراسان جنوبی شد.
محمد اسلامی در این سفر یک روزه در بیرجند مرکز استان است و معاونان وی به شهرستان های نهبندان، طبس، فردوس و درمیان سفر کردند.
124 کیلومتر بزرگراه با اعتبار 2 هزار و 500 میلیارد ریال امروز (دوشنبه)همزمان با سفر وزیر راه و شهرسازی در خراسان جنوبی افتتاح و 133 کیلومتر راه و راه آهن با اعتبار موردنیاز 2 هزار و 900 میلیارد ریال کلنگ زنی شد.
همچنین با افتتاح ۷۹۸ واحد تعاونی مسکن مهر پادگان ۰۴ بیرجند، مراسم اختتامیه طرح مسکن مهر استان خراسان جنوبی با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.
3215*7556*3028

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد راه شبكه ريلي فردوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۴۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانده ۱۲۸۰ میلیارد تومانی اعتبارات تملک دارایی‌های خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی ذاکریان ظهر سه شنبه در اولین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار کرد: هم اکنون بیش از یک هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان از اعتبارات تملک و دارایی‌های استان در حساب دستگاه‌های اجرایی استان رسوب کرده است.

وی ادامه داد: از این اعتبار یک هزار و ۱۹۰ میلیارد تومان مربوط به ۵۸ دستگاه اجرایی و مابقی مربوط به ۳۱ شهرداری‌ها استان می‌باشد.

به گفته وی مبلغ ۵۸۰ میلیارد تومان که ۴۹ درصد اعتبار مانده را شامل می‌شود مربوط به ۵ دستگاه اجرایی است.

ذاکریان با بیان اینکه برخی از این اعتبارات رسوب شده مربوط به آذر و دیماه سال گذشته است، گفت: رقم اعلام شده هم اکنون در اختیار مدیران دستگاه اجرایی است و مانع مؤثری برای جذب این اعتبارات وجود ندارد.

وی بر جذب به موقع و با کیفیت اعتبارات تاکید کرد و افزود: مدیران تلاش کنند که جذب به روزهای آخر مهلت قانونی موکول نشود.

کد خبر 6080011

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی آماده سازی معابر نهضت ملی مسکن گرمسار آغاز شد
  • اصلاح ۳۲۸ کیلومتر خطوط انتقال شبکه توزیع آب در خراسان شمالی
  • عملیات اجرایی سد و شبکه شرفشاه سومار طبق برنامه انجام شود
  • بازدید مشاور وزیر راه و شهرسازی از پروژه ریلی رشت کاسپین
  • دستگاه‌های اجرایی، جذب اعتبارات تملک دارایی را به روزهای پایانی موکول نکنند
  • ۱۶۶ خانوار روستایی و محروم در شهرستان سرخس طعم شیرین فناوری را چشیدند
  • مانده ۱۲۸۰ میلیارد تومانی اعتبارات تملک دارایی‌های خراسان جنوبی
  • آغاز عملیات اجرایی فیبر نوری در شهر بیرجند
  • آغاز عملیاتی اجرایی فیبر نوری در بیرجند تا ۱۰ روز آینده
  • بیش از ۹ هزار کیلومتر ایل راه در خراسان جنوبی مرمت شد