Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-23@10:33:13 GMT

آس: رونالدو مخالف بازگشت کونته به یوونتوس است

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۴۱۳۳

آس: رونالدو مخالف بازگشت کونته به یوونتوس است

بنابه نوشته یک روزنامه معتبر چاپ اسپانیا، ابرستاره پرتغالی یوونتوس مخالف بازگشت آنتونیو کونته به تیم تورینی است.به گزارش بلاغ،زمان حضور «کریستیانو رونالدو» در بیانکونری هنوز به یک سال نرسیده است.اما با اخباری که از تورین به گوش می‌رسد، به نظر می‌آید در همین مدت محدود، وی توانسته قدرت زیادی کسب کند.تا جایی که حرفش هم در میدان و هم خارج از آن خریدار داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چندی قبل رسانه‌ها از قول وی نوشتند که به مدیریت باشگاه ایتالیایی چند بازیکن را برای فصل بعد توصیه کرده است.حالا هم خبر می‌رسد که او در زمینه مربیگری، نقش‌آفرین است.

براساس اعلام روزنامه آس، رونالدو مخالفتش را با بازگشت احتمالی «آنتونیو کونته»‌ در تیم تورینی اعلام کرده است.

فوق‌ستاره پیشین رئال مادرید و منچستریونایتد به دلایلی که پوشیده مانده، باور دارد این مربی در تیم راه‌راه‌پوش موفق نخواهد شد.

در نقطه مقابل این بازیکن فکر می کند بعد از ماسیمیلانو آلگری، یووه به سراغ چهره‌های همچون کارلو آنچلوتی یا ژوزه مورینیو برود.

این اظهارات در حالی عنوان می‌شود که آلگری چند روز قبل به صراحت گفت که در پایان فصل اقدام به ترک «بانوی پیر» می‌کند.

کونته از سال 2011 تا 2014 هدایت تیم تورینی را برعهده داشت.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۴۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس لاتزیو از تصمیم اینزاگی خیلی عصبانی شد

به گزارش "ورزش سه"، جوزپه ماروتا، مدیر اینتر، فاش کرد که لاتزیو را پس از شکار غیرقانونی سیمونه اینزاگی، که قبل از دربی اسکودتو، "خود را یک مربی برنده است" "عصبانی" کرد.

اینتر امشب در بازی هفته سی و سوم سری A به مصاف میلان رفته و در صورت برد در این بازی قهرمانی در سری A را قطعی می‌کند.

ماروتا به دازن گفت:"ما این هدف تاریخی را داریم و روی دستیابی به بیستمین اسکودتو تاریخ اینتر متمرکز هستیم. اگر قرار باشد امشب قهرمان شویم، مانند گیلاس روی کیک خواهد بود، اما همانطور که مربی گفت، ما عجله نداریم که در دربی این اتفاق بیفتد، بلکه مصمم هستیم عملکرد خوبی داشته باشیم و یک نتیجه عالی بگیریم."

این اولین قهرمانی اینزاگی در سری A به عنوان مربی خواهد بود. وقتی آنتونیو کونته پس از کسب عنوان قهرمانی اینتر را ترک کرد، چگونه اینزاگی را انتخاب کردید؟

این تصمیمی بود که همه ما گرفته بودیم. او در دید بسیاری از باشگاه‌ها قرار داشت و در لاتزیو ثابت کرد که به عنوان یک مربی جوان در حال رشد و پیشرفت است. شب بسیار حساسی بود چون، کلودیو لوتیتو، مالک لاتزیو، بسیار عصبانی شد. اینزاگی ثابت کرده است که یک مربی برنده است و این را نباید دست کم گرفت. این دوران تازه شروع شده، می‌خواهیم نتایج مهمی بگیریم که مناسب تاریخ این باشگاه است. من به لیگ قهرمانان و همچنین جام باشگاه‌های جهان فکر می‌کنم. اینتر به جایگاهی که به آن تعلق دارد، بازگشته و ما به آن افتخار می‌کنیم. صادقانه بگویم، انتظار نداشتم تجربه‌ام در اینتر اینقدر عالی و سرشار از موفقیت باشد. از کونته تا اینزاگی، ما همیشه یک باشگاه بسیار قوی را پشت سر خود داشته‌ایم و یک گروه کاری نمونه در پشت صحنه ایجاد کردیم که طبیعتا به تیم کمک کرد.

دیگر خبرها

  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • رئیس لاتزیو از تصمیم اینزاگی خیلی عصبانی شد
  • اوستون اورونوف در گفتگو با طرفداری؛ بازیکن کامل؟ ترکیبی از مسی و رونالدو!
  • پیغام ۴بازیکن مطرح: می خواهیم پرسپولیسی شویم | ۲ بازیکن مغضوب یحیی در مسیر بازگشت
  • تیاگو موتا گزینه اصلی هدایت یوونتوس؛ کونته پلن بیِ کم‌رنگ
  • ذهنیت برنده؛ لب‌خوانی رونالدو پیش از زدن ضربه ایستگاهی: تو بهترین بازیکن تاریخ هستی!
  • نواصولگرایان مخالف گشت‌ ارشاد
  • افشاگری علیرضابیگی درباره علت بازگشت گشت ارشاد /احمدی نژاد مخالف بود، احمدی مقدم اصرار می کرد /پای رئیسی در میان است؟