Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-16@23:57:38 GMT

حمل بار با خودرو سواری میلیاردی در تهران +عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۴۲۵۲

حمل بار با خودرو سواری میلیاردی در تهران +عکس

اقتصاد نیوز:دور زدن و یا ندیده گرفتن قوانین در همه جای جهان دیده می شود. این موضوع در کشورمان نیز توسط عده ایی انجام می شود.
به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از روز نو، در حالی که باید حمل بار توسط خودرو های مخصوص این کار انجام شود دیده شده که این کار توسط وسایل مختلف نقلیه حتی موتور سیلکت ها انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما گاهی دیدن حمل و نقل بار توسط برخی خودرو های گران قیمت باعث ایجاد شگفتی می شود.این موضوع به دفعات در کشور و بخصوص تهران دیده شده است.
در این عکس شخصی که خودرویی گران قیمت و نزدیک به میلیاردی سوار شده اقدام به حمل تشک رختخواب با این ماشین کرده است! 
کسی که توانایی خرید چنین خودرویی را دارد آیا امکان پرداخت چند هزار تومان را ندارد تا توسط وانت حمل بار و بصورت قانونی و استاندارد این کار را انجام دهد ؟ شاید پایین بودن نرخ جریمه ها و یا عدم نظارت مراجع قانونی باعث شده تا چنین اشخاصی چنین بی پروا  قوانین را به سخره بگیرند.

برچسب ها: بار ، حمل بار ، خودرو

منبع: خرداد

کلیدواژه: بار حمل بار خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۴۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بنز قاچاق ۶۰۰ میلیاردی در نور

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در اجرای طرح مقابله با خودرو‌های پلاک مخدوش و قاچاق و در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک خودروی بنز cls با پلاک منطقه آزاد در شهرستان نور، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت ماموران پلیس آگاهی با همکاری رابطان پلیس امینت اقتصادی در شهرستان نور خودروی موردنظر را متوقف کردند.

سردارمفخمی با اشاره به پایان مهلت قانونی استفاده خودروی موصوف از پلاک گذر موقت و قرار گرفتن آن در لیست خودرو‌های قاچاق، گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، خودروی مورد نظر توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

این مقام انتظامی ارزش خودروی مورد نظر را برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: مالک این خودرو پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی مازندران خاتمه مبارزه با جرائم اقتصادی را یکی از برنامه‌های اولویت دار پلیس عنوان کرد و از مردم خواست: در صورت اطلاع از محل نگهداری هر گونه کالای قاچاق، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تصادف و آتش‌سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح
  • درآمد ۳۰ هزار میلیاردی دولت از ۳ محل مالیات خودرو
  • تصاویر کمتر دیده شده از تهران ۷۰ سال قبل
  • کشف ۱۹۵ کیلو تریاک از یک خودرو سواری در ورودی شیراز
  • فوت راننده موتورسیکلت در خیابان طیب اصفهان
  • توزیع لاستیک با تعرفه دولتی با هدف تعادل بخشی قیمت بازار
  • جاسازی مواد مخدر در خودرو سواری ، لو رفت
  • ابهام در تعداد کودکان کار در تهران/ لزوم ایجاد سرپناه برای افراد آسیب دیده خشونت‌های خانوادگی
  • کشف بنز قاچاق ۶۰۰ میلیاردی در نور