Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@19:23:54 GMT

دانلود آهنگ جديد سينا درخشنده بنام حواسم هست بهت

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۴۲۹۱

دانلود آهنگ جديد سينا درخشنده بنام حواسم هست بهت

خبرگزاري آريا -
دانلود آهنگ جديد سينا درخشنده بنام حواسم هست بهت با بالاترين کيفيت
Download New MusicSina Derakhshande – Havasam Hast Behet
بزودي از پاپ موزيک …
براي دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنيد …
آهنگ جديد سينا درخشنده بنام حواسم هست بهت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۴۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوران درخشنده: «عشق» را باید خارج از ایران ساخت

پوران درخشنده کارگران ایرانی درباره فعالیت‌های اخیر خود و ساخت فیلمی با عنوان «عشق» خبر داد و گفت: فیلمنامه این فیلم را با مضمون مهاجرت در آمریکا نوشتم و پروانه ساختش را هم گرفته‌ام.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پوران درخشنده در تدارک ساخت فیلم «عشق» با موضوع مهاجرت و با حضور بازیگران ایرانی و خارجی است.

این کارگردان که از چند سال قبل درصدد ساخت فیلم «هیس پسر‌ها گریه نمی‌کنند» بود، در گفت‌وگویی بیان کرد: هنوز موافقتی برای ساخت این فیلم از سوی سازمان سینمایی اعلام نشده است در صورتی که پیش‌تر در دولت گذشته مجوز ساخت گرفته بودم، ولی به دلیل همزمانی با دوران شیوع کرونا و بعد هم یکسری مشکلات دیگر تاریخ پروانه ساخت منقضی شد و نتوانستم ساخت آن را زودتر شروع کنم. وقتی هم برای تمدید پروانه اقدام کردم با آن موافقت نشد. برای من سوال است که مگر شرایط با گذشته چه فرقی دارد که الان نمی‌توان چنین فیلمی را ساخت؟

درخشنده درباره اینکه در سال جدید محور‌هایی برای فیلمسازی اعلام شده است که موضوعات اجتماعی و معضلات فرهنگی را هم در برمی‌گیرد، گفت: واقعیت این است که من برای ساخت فیلمی که موضوع و دغدغه‌ای فرهنگی و اجتماعی دارد، جوابی قانع کننده نگرفتم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر یک فیلمنامه دیگر هم دارم که آن را در آمریکا نوشتم و پروانه ساختش را هم گرفته‌ام. این فیلمنامه با نام «عشق» درباره مهاجرت است که فعلا اولویت اصلی‌ام ساخت همین فیلم است.

درخشنده این روز‌ها در حال مذاکره با بازیگر است تا هر چه زودتر فیلمش را که با نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی خودش ساخته خواهد شد، کلید بزند. او تاکید دارد که «عشق» را حتما باید در خارج از کشور بسازد.

این فیلمساز کرمانشاهی از مدت‌ها قبل مشغول نوشتن رمانی براساس زندگی مادرش بوده که درباره آن تاکید کرد: رمان «مادرم ایران» احتمالاً تا ماه آینده تمام می‌شود و پس از پایان کار برای انتشار آن اقدام می‌کنم. قصد دارم در آینده هم یک سریال براساس همین رمان برای شبکه نمایش خانگی بسازم.

دیگر خبرها

  • چرا دانلود غیرقانونی آهنگ را دوست داریم؟
  • سمینار «ابن سینا» در هفته فرهنگی اصفهان
  • پوران درخشنده: «عشق» را باید خارج از ایران ساخت
  • آنچه ابن سینا می‌تواند در مورد هوش مصنوعی به ما بیاموزد
  • پوران درخشنده بعد از 8 سال فیلم می‌سازد
  • پوستر «همسایه شما، زهره» با طراحی مجید برزگر منتشر شد
  • پوران درخشنده «عشق» می‌سازد
  • لحظه برخورد رعد و برق بر فراز آرامگاه بوعلی سینا
  • نام گذاری دوم اردیبهشت ماه بنام روز شهرستان اهر
  • پیش‌فروش بلیت «مست عشق» آغاز شد+ سایت های خرید بلیت، زمان اکران و دانلود آهنگ فیلم مست عشق