Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@20:53:10 GMT

سرکرده باند سرقت مسلحانه با 17همدستش در خوزستان دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۴۳۵۶

سرکرده باند سرقت مسلحانه با 17همدستش در خوزستان دستگیر شد

اهواز - ایرنا- فرمانده انتظامی خوزستان گفت: سرکرده باند سارقان مسلح احشام و خودرو با 17همدستش در شهرستان اهواز شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه احشام و خودرو در شهرستان های شمال خوزستان، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ماموران پلیس آگاهی خوزستان با انجام اقدامات تخصصی و ویژه موفق شدند سرکرده اصلی باند سارقان مسلح حرفه ای احشام و خودرو را که پس از انجام آخرین سرقت متواری شده بود، در شهرستان اهواز شناسایی و با هماهنگی قضایی در مخفیگاهش دستگیر کنند.
سردار عباس زاده اضافه کرد: متهم در تحقیقات ماموران پلیس آگاهی خوزستان به ارتکاب 12 فقره سرقت مسلحانه احشام و خودرو با کمک 17 نفر از همدستانش در شهرستان های شمال خوزستان اعتراف کرد.
وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس با تحقیقات تخصصی 17 همدست سارق مسلح را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در چند عملیات ضربتی دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: سرکرده باند سارقان به اتهام 2 فقره قتل در شهرستان های شوش و دزفول در تعقیب بود؛ تحقیقات در خصوص کشف سایر سرقت های این باند توسط پلیس آگاهی خوزستان در حال پیگیری است.

** ۱۶ توزیع کننده مواد مخدر در اهواز دستگیر شدند
فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری ۱۶ توزیع کننده مواد مخدر در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ محسن دالوند افزود:در راستای ارتقای امنیت اجتماعی،طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم ‌خیز با هدف پاکسازی آن مناطق از لوث وجود مجرمان و معتادان متجاهر توسط عوامل انتظامی این فرماندهی به مرحله اجرا درآمد.
وی گفت: ماموران پلیس در اجرای این طرح پاکسازی ۱۶ خرده فروش مواد مخدر و ۲۱ معتاد متجاهر که دارای سابقه انجام اعمال مجرمانه از قبیل توزیع و استعمال مواد مخدر، کیف قاپی و موبایل قاپی داشتند را شناسایی و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز ادامه داد: در این رابطه ماموران پلیس مقدار ۵۰۰ گرم ماده مخدر صنعتی و ۱۷۰ گرم تریاک کشف کردند.
7152/ 6037

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي فرمانده انتظامي خوزستان دستگيري باند سارق خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۴۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان

سرهنگ حسن بژندی گفت: با توجه به وقوع دو فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و همچنین طلا و جواهرات یک شهروند در حوزه بخش آسیمنون، ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی هویت سارقان مسلح که دارای سابقه سرقت و زورگیری بودند را شناسایی کردند.

 وی افزود: در ادامه ماموران پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و پاسگاه انتظامی بخش آسیمنون با تکمیل اقدامات اطلاعاتی ۳ سارق را شناسایی و طی عملیاتی یکی از آنان را دستگیر کردند که از این متهم یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، گردن بند طلا، یک دستگاه شماره کوب جهت تغییر ارکان موتورسیکلت، مقدار ۵۰۰ متر سیم کابل مخابراتی و لاشه احشام سرقتی کشف شد.

سرهنگ بژندی با اشاره به کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و اعتراف متهم به یازده فقره سرقت گفت: این فرد جهت انجام تحقیقات بیشتر تحت نظر بوده و مراتب دستگیری همدستانش با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز