Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-03-19@05:23:19 GMT

دیدار ذوب‌آهن و النصر لغو شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۴۳۷۰

دیدار ذوب‌آهن و النصر لغو شد



درحالی که قرار بود فردا در شهر کربلا ذوب آهن ایران به مصاف تیم النصر عربستان برود اما روزنامه الریاضیه عربستان اعلام کرد این بازی برگزار نمی شود.

به گزارش ورزش سه، تنها یک روز قبل از آغاز بازی آخر مرحله گروهی و بازی دو تیم ذوب آهن و النصر عربستان که براساس عرف این سال ها در زمین بیطرف برگزار می شود ، خبر می رسد فدراسیون فوتبال عراق اجازه بازی در ورزشگاه المپیک شهر کربلا را نمی دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه الریاضیه چاپ عربستان در خبری فوری اعلام کرد فدراسیون فوتبال عراق از میزبانی بازی ذوب آهن و النصر عربستان ممانعت کرده است. این برای اولین بار است که در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا 24 ساعت مانده به آغاز یک بازی رسمی خبر می رسد که این بازی برگزار نخواهد شد.


در شرایطی که کاروان ذوب آهن برای بازی با النصر به شهر نجف و از آنجا به کربلا سفر کرده است ، اما عربستانی ها به عراق نرفته اند چرا که آن ها انگار زودتر از اقدام فدارسیون فوتبال عراق با خبر بودند. روزنامه الریاضیه امروز و ساعتی قبل فاش کرد فدراسیون فوتبال عراق در نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده است اجازه نمی دهد در شهر کربلا مسابقه ای برگزار شود.


این روزنامه در ادامه آورده است" فدراسیون فوتبال عربستان نامه ای از ای اف سی دریافت کرده که در آن اشاره شده بازی فردا شب ذوب آهن و النصر به شهری خارج از کشور عراق منتقل و این یعنی این بازی به زمانی دیگر موکول شده است.

نکته جالب ماجرا آنجا است که روزنامه عربستانی مدعی شده که این تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا با فشار فدراسیون فوتبال عراق و در پی اتفاقات بازی تیم های الزورا و ذوب آهن در کربلا، اتخاذ شده است.

الریاضیه این خبر را در حالی منتشر کرده که کنفدراسیون فوتبال آسیا روی برگزاری منظم بازی ها تاکید دارد و باید دید در فاصله 24 ساعت مانده به بازی این بار ای اف سی چه تصمیمی خواهد گرفت.

علاوه بر اینکه این اولین بار است که چنین اتفاقاتی در این سطح از مسابقات قاره ای رخ می دهد موضوع مهم تر این است که میزبان این بازی کدام کشورخواهد بود. از آنجایی که امارات مخالف برگزاری میزبانی ذوب آهن در این کشور است ، حالا از میان گزینه ها شاید قطر و عمان نزدیکترین احتمال برای برگزاری این مسابقه حساس باشند.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۴۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی دایی فعلا از دست لیونل مسی در امان است!

TyC Sports در خبری اعلام کرد لیونل مسی، مهاجم تیم ملی فوتبال آرژانتین غایب بزرگ دو دیدار دوستانه بعدی آرژانتین است. این بازیکن پس از آسیب دیدگی عضلانی در تیم اینتر میامی قادر به همراهی آلبی سلسته در بازی‌های دوستانه فروردین نیست.

تیم ملی فوتبال آرژانتین دو بازی دوستانه در فروردین ۱۴۰۳ در آمریکا برگزار خواهد کرد. این تیم ابتدا با تیم ملی فوتبال السالوادور و در ادامه با تیم ملی کاستاریکا بازی خواهد کرد.

لیونل مسی ۱۰۶ گل ملی دارد و تنها ۳ گل تا رسیدن به رکورد علی دایی فاصله دارد و دیر یا زود این رکورد را خواهد شکست، ولی با توجه به مصدومیت مسی و از دست دادن این دو دیدار دوستانه، شکستن رکورد علی دایی نیز از سوی مسی به زمان دیگری موکول شد.

این آخرین تور آماده‌سازی تیم ملی آرژانتین برای حضور در کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ خواهد بود. آرژانتین، مدافع عنوان قهرمانی، قرار است در مرحله گروهی کوپاآمه‌ریکا با پرو برنده دو دوره رقابت‌ها، شیلی و برنده دیدار کانادا - ترینیداد و توباگو پیکار کند.

دیگر خبرها

  • عراق صادرات نفت خام خود را به ۳.۳ میلیون بشکه کاهش می‌دهد
  • فرصت‌سوزی‌ها در پرسپولیس بیش از حد شده است
  • غیبت لیونل مسی در دو دیدار دوستانه آرژانتین در آمریکا
  • مسی دو بازی تیم ملی آرژانتین را از دست داد
  • علی دایی فعلا از دست لیونل مسی در امان است!
  • ملاقات و خوش و بش سادیو مانه و روبرتو فیرمینو پس از پایان دیدار النصر و الاهلی / فیلم
  • واکنش کریستیانو رونالدو به برتری النصر مقابل الاهلی
  • واکنش کریستیانو رونالدو به پیروزی النصر مقابل الاهلی
  • خلاصه بازی النصر ۱ - ۰ الاهلی
  • واکنش رونالدو به برتری النصر برابر الاهلی