Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@05:49:24 GMT

رسانه‌ها خط مقدم جنگ اقتصادی علیه ایران هستند

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۴۴۱۶

رسانه‌ها خط مقدم جنگ اقتصادی علیه ایران هستند

محمد خُدادی با بیان اینکه رسانه‌ها خط مقدم جنگ تحمیلی اقتصادی آمریکا علیه ایران هستند، گفت: با حضور هوشمندانه و مسئولانه رسانه‌ها قطعاً هم در جنگ اراده‌ها پیروز می‌شویم و هم از این شرایط سخت تحمیلی، عبور خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط‌عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی، محمد خٌدادی «رونق تولید» را موتور محرک کشور در شرایط کنونی دانست و تصریح کرد: تقویت فرهنگ کار و تلاش، مرز عبور ایران از شرایط سخت فعلی است که حاصل جنگ تحمیلی اقتصادی آمریکا علیه ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به وضعیت منطقه و برخی تحولات بین‌المللی، هدف آمریکا از جنگ تحمیلی اقتصادی با ایران را «سیاه‌نمایی، نمایش ناکارآمدی، تزریق ناامیدی و تشدید بحران در کشور» عنوان و خاطرنشان کرد: رسانه‌ها با تولید محتوای واقعی از فضای امروز کشور می‌توانند توطئه‌های آمریکا و متحدانش را در گسترش جنگ اقتصادی و تفرقه‌افکنی در منطقه نقش برآب کنند.

وی نقش مؤثر رسانه‌ها در جنگ تحمیلی ۸ ساله را نمونه تاریخی مناسبی در این عرصه عنوان و خاطرنشان کرد: در شرایط امروز هم می‌توان با استفاده از تجربه‌های پیشین و بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود در فضای نوین رسانه‌ای به مصاف این جنگ تحمیلی اقتصادی رفت و با تقویت همبستگی، همدلی، همکاری و هم افزایی با حمایت دولت، اراده ملت ایران را بر توطئه‌گران و بدخواهان نظام تحمیل و کشور را برای حل مشکلات و عبور از شرایط جاری مهیا کرد. خُدادی افزود: با حضور هوشمندانه و مسئولانه رسانه‌ها در خط مقدم جنگ تحمیلی اقتصادی، قطعاً هم در جنگ اراده‌ها پیروز می‌شویم و هم از این شرایط سخت تحمیلی، عبور خواهیم کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: جنگ تحمیلی اقتصادی جنگ اقتصادی رونق تولید وزارت ارشاد جان بولتون بغداد عشایر عراق پرونده یاسین رامین مهلا مومن زاده جواد نکونام مسعود شجاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۴۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق قدرت بازدارندگی ایران را افزایش داد/ عبور از گنبد آهنین خارق‌العاده بود

محمدصالح جوکار، رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره حمله ایران به اسرائیل گفت: باید یک پاسخ محکم به این رژیم جنایتکار که قوانین و موازین بین‌المللی را رعایت نمی‌کند داده می‌شد.

وی اظهار کرد: متاسفانه نهاد‌های بین‌المللی جنایت حمله به کنسولگری ایران در دمشق پایتخت سوریه را محکوم نکردند به همین دلیل جمهوری اسلامی ایران براساس منشور سازمان ملل که اجازه می‌دهد دفاع مشروع انجام شود به این جنایت پاسخ داد.

نماینده مردم یزد، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس ادامه داد: در پاسخ به حمله جنایتکارانه و تجاوزکارانه اسرائیل به کنسولگری کشورمان در سوریه یک عملیات محدود طراحی شد و علی‌رغم ایجاد سد‌ها و سپر‌هایی که آمریکا، انگلیس، فرانسه و برخی از کشور‌های منطقه در مقابل موشک‌ها و پهپاد‌های ایران ایجاد کردند اهدافی که در سرزمین‌های اشغالی مدنظر بود مورد اصابت قرار گرفت و عملیات وعده صادق بسیار موفقیت‌آمیز بود.

جوکار گفت: تنبیه متجاوز به این معنا نیست که کاملا انتقام گرفته شده، چون در حقیقت عملیات وعده صادق نقش بازدارندگی داشت چراکه ایران در مقابل کشور‌هایی که تهدید نظامی می‌کنند با هیچ‌کس شوخی ندارد و خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران منافع ملی است و هر کس منافع ملی را مورد تهاجم قرار دهد یقینا با پاسخ‌های محکم ایران مواجه خواهد شد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس اظهار کرد: آنچه اهمیت داشت حرکت‌ها و دقت در این عملیات بود البته عملیات وعده صادق خلاقانه و نوآورانه بود، چون عبور دادن موشک‌ها و پهپاد‌ها از گنبد آهنین رژیم صهیونیستی کار بسیار خارق‌العاده‌ای بود که انجام شد.

وی بیان‌کرد: عملیات وعده صادق باعث وحدت، انسجام ملی و افزایش سرمایه اجتماعی کشور شد، چون به تقاضای مردم انجام گرفت و خوشحالی امت اسلامی در منطقه و همچنین مردم مظلوم فلسطین را به دنبال داشت.

نماینده مردم یزد، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس تصریح کرد: آمریکایی‌ها نقاط ضعف زیادی در منطقه دارند و اهدافی که در منطقه متعلق به آمریکایی‌ها وجود دارد زیاد است و به شدت آسیب‌پذیرند لذا آمریکایی‌ها اصلا توان مقابله را ندارند و اگر بخواهند علیه ایران عملیات نظامی انجام دهند یقینا منافعشان در خطر خواهد افتاد و باید هزینه‌های زیادی را متحمل شوند به همین دلیل سعی می‌کنند آرام‌سازی را انجام دهند.

جوکار گفت: توان موشکی و پهپادی ایران را هیچ‌کس در دنیا نمی‌تواند انکار کند و برای اولین‌بار بود که حمله مستقیم از خاک ایران به اسرائیل انجام شد و قدرت بازدارندگی ایران در مقابل آنها افزایش پیدا کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق قدرت بازدارندگی ایران را افزایش داد/ عبور از گنبد آهنین خارق‌العاده بود
  • ارتش غافلگیر شده بود؟ /سند سِری ارتش درباره آغاز جنگ تحمیلی
  • شهدای هنر و رسانه مانع تحریف وقایع جنگ تحمیلی شدند
  • ادعاهای تل‌ آویو درباره رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران دروغ است
  • هرگونه حمله نظامی به ایران این ۳ جبهه را شله ور می کند!
  • ادعاهای تل‌آویو درباره رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران دروغ است
  • ایران با وجود تحریم‌ها چگونه توانسته تا این حد پیشرفت نظامی کند؟
  • تولید فولاد ایران از مرز ۳۲ میلیون تن عبور کرد
  • عبور ۶ هزار کیلومتر رودخانه از مناطق شهری و روستایی
  • جنگ کریدورها| هند و یونان علیه چین و ترکیه؛ جایگاه ایران کجاست؟ + فیلم