Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بازی‎های موبایل همیشه طرفداران خودشان را دارند و همیشه از پرطرفدارترین اپلیکیشن های اندروید و آی‌او‌اس به حساب می‌آیند. این بازی ها همواره تجربه ای متفاوت را برای مخاطبان خود به همراه دارند و باعث سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت هستند. بازی جذاب Angry Birds هم همیشه جزو پرمخاطب ترین و پرطرفدارترین بازی های سیستم عامل اندروید بوده است و گرافیک کارتونی زیبا و ایده بسیار خلاقانه این بازی همیشه باعث پرفروش شدن آن بوده است، تا جایی که شرکت سازنده آن هنوز این بازی را آپدیت و نسخه های جدیدی از آن را روانه بازا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





ویژگی های بازی Angry Birds Friends :
جمع آوری پاداش ها و سکه های روزانه به چالش کشاندن دوستان فیسبوکی به چالش کشاندن دوستان افزوده شدن مراحل جدید با حال و هوای هالووین

 

تصاویری از  محیط برنامه
 
     


 • دانلود و مشخصات فایل

        
حجم: 61 مگابايت
نسخه: 5.9.1
نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 4.0 و بالاتر
بارکد برای اندروید      
دانلود بارکد خوان اندروید و Ios     انتهای پیام/ دانلود بازی انگری برد دوستان 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود برنامه دانلود نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۴۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچستریونایتد ۳(۴) - (۲)۳ کاونتری/ صعود خجالت آور شیاطین به فینال+ فیلم

در دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس، تیم منچستریونایتد در ورزشگاه ویمبلی شهر لندن به مصاف تیم دسته دومی کاونتری سیتی که پس از تساوی ۳-۳ در پایان ۱۲۰ دقیقه، در ضربات پنالتی با نتیجه چهار بر سه حریفش را شکست داد.

منچستریونایتد در این بازی سه گل پشت سر هم توسط مک تومینای (۲۳)، مگوایر (۱+۴۵) و فرناندز (۵۹) به ثمر رساند و به نظر می‌رسید صعودی آسان به فینال خواهد داشت، اما در ۲۰ دقیقه پایانی تیم کاونتری کامبکی شگفت انگیز به بازی داشت. سیمز (۷۱)، اوهاره (۷۹) و رایت (۵+۹۰) گل‌های کاونتری را زدند.

بازی در وقت‌های اضافه گلی نداشت تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضربات پنالتی کاسیمیرو پنالتی نخست یونایتد را از دست داد تا شاگردان تن هاخ در آستانه حذف قرار بگیرند، اما در ادامه یک پنالتی را اونانا مهار کرد و یک پنالتی هم به بیرون زده شد تا منچستریونایتد ۴-۲ در ضربات پنالتی پیروز شود.

دیدار فینال ۲۵ روز دیگر بین دو تیم شهر منچستر برگزار خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید
  • با واتساپ بدون اینترنت ، فایل منتقل کنید
  • رئال مادرید ۳ - ۲ بارسلونا/ بلینگام پادشاه جدید ال کلاسیکو + فیلم
  • بازی GTA 6 جلوه‌های گرافیکی بسیار چشم‌نواز خواهد داشت
  • منچستریونایتد ۳(۴) - (۲)۳ کاونتری/ صعود خجالت آور شیاطین به فینال+ فیلم
  • جهانبخش و دوستان قهرمان جام حذفی شدند
  • پیروزی ذوب آهن و سپاهان مقابل حریفان
  • ۷ اپلیکیشن انحصاری اندروید که آیفون از آن‌ها محروم است
  • مجرم دستگیر شد/ باتری گوشی‌های اندرویدی چرا خالی می‌شوند؟
  • پیش‌بینی رشد دوبرابری اندروید نسبت به iOS در سال ۲۰۲۴