Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@23:12:55 GMT

کانادا تعرفه کالاهای آمریکائی را حذف کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۴۵۶۱

وزارت دارایی کانادا امروز دوشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: اوتاوا تعرفه کالاهای وارداتی از آمریکا را حذف کرد.

در بیانیه صادره از سوی وزارت دارایی کانادا در این باره آمده است: تصمیم آمریکا مبنی بر حذف تعرفه آلومینیوم و فولاد وارداتی از کانادا باعث شد تا اوتاوا نیز در اقدامی متقابل تعرفه‌های پیشتر وضع شده بر کالاهای وارداتی از آمریکا را حذف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالیست که آمریکا جمعه گذشته در اقدامی تعرفه‌ها بر کالاهای وارداتی از کانادا را حذف کرده بود.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کانادا فولاد فولاد کانادا تعرفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۴۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریابکوف: کاهش روابط با آمریکا را بررسی می‌کنیم

یک مقام ارشد روسیه هشدار داد در صورت پیشبرد طرح کشورهای غربی برای توقیف دارایی‌های روسیه این کشور کاهش روابط دیپلماتیک با ایالات متحده را بررسی خواهد کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم،  خبرگزاری ریانووستی به نقل از سرگئی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه نوشته در صورت پیشبرد طرح دولت‌های غربی برای توقیف دارایی‌های دولت روسیه مسکو کاهش روابط دیپلماتیک با واشنگتن را بررسی خواهد کرد. 

پیش از این منابع غربی گزارش داده‌اند کشورهای گروه 7 در حال بررسی طرحی برای استفاده از 300 میلیارد دلار از دارایی‌های توقیف‌شده روسیه جهت حمایت از اوکراین هستند. 

معاون وزیر خارجه روسیه هشدار داد در صورت پیشبرد این طرح مسکو آن را با اقدامات سیاسی و اقتصادی پاسخ خواهد داد. 

 ریابکوف گفت: «کاهش سطح روابط دیپلماتیک یکی از گزینه‌های در دست بررسی است. بسیاری از مقام‌های بلندپایه در دولت ما درباره پاسخ مالی، اقتصادی و مادی ما به چنین اقدامی صحبت کرده‌اند و ما به مخالفانمان هشدار می‌دهیم که چنین کاری انجام ندهند.»

وی گفت روسیه در حال حاضر مشغول بررسی «شکل بهینه واکنش» به اقدام احتمالی غربی‌‌ها است و ممکن است چنین اقدامی را با توقیف متقابل دارایی‌های غربی‌ها و همچنین تدابیر دیپلماتیک جبران کند. 

خروج نظامیان آمریکایی از نیجر؛ پیروزی استراتژیک برای روسیهریابکوف: هدف بلینکن تضعیف روابط روسیه و چین استتحولات اوکراین| تایید دستاوردهای روسیه در جبهه توسط کاخ سفید

 

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • تحریم مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران
  • ریابکوف: کاهش روابط با آمریکا را بررسی می‌کنیم
  • تحریم‌های مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران
  • تحریم‌ مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران
  • این ۱۴ نفر بالاترین ثروت در جهان را دارند
  • راه خروج از رکود تورمی، مولدسازی است
  • سقوط ین رکورد ۳۴ ساله را شکست
  • مدد الهی نظامیان متجاوز آمریکا را در طبس زمین‌گیر کرد
  • بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس
  • بیانیه وزارت خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا