Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@16:40:19 GMT

جهانگیری: جای خالی موزه ورزش احساس می‌شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۴۶۶۵

جهانگیری: جای خالی موزه ورزش احساس می‌شد

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در حاشیه آیین افتتاح موزه ملی ورزش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موزه‌هایی در شهر‌های مختلف برای نگهداری اشیایی که تاریخ و تمدن مردم ایران را نشان می‌دهد افتتاح شده است. موزه‌ای که جای خالی آن احساس می‌شد و باید کار ویژه‌ای برای ان صورت می‌گرفت موزه ورزش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال‌های اخیر ایران در مسابقات جهانی، المپیک و پارالمپیک به توفیقات خوبی رسیده و باید این موضوع در تاریخ ماندگار شود.

او تصریح کرد: با افتتاح این موزه شرایط به گونه‌ای پیش خواهد رفت که هر کسی در هرجایی آثاری از ورزش ایران در تاریخ دارد را بیاورد تا همه آثار در یک جا جمع آوری شود و مردم فرصت کافی برای بازدید از آن‌ها را داشته باشند. این موزه باید به ورزش‌هایی که ایرانی‌ها در آن تخصص داشتند بپردازد. باید رشته‌هایی که در آن نشانی از ایرانی‌ها هست را پیدا کرد و برای مردم به نمایش گذاشت.

معاون اول رئیس جمهور گفت: با این کار قهرمانان ورزش ایران همیشه در ذهن مردم می‌مانند و افرادی به تاریخ علاقه دارند فرصت دارند تا با دسترسی به این آثار از تاریخ ورزش ایران آگاهی پیدا کنند.

انتهای پیام/

اظهارات جهانگیری درباره موزه ملی ورزش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۴۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکار گلستانی راهی المپیک شد/ تاریخ‌سازی مهدی الفتی در ژیمناستیک

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: مهدی الفتی، ملی پوش گلستانی ژیمناستیک با قرار گرفتن در رده دوم رنکینگ مسابقات کسب سهمیه المپیک توانست سهمیه حضور در المپیک پاریس را کسب کند.

قاسمعلی برزمینی، در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو اظهار کرد: مهدی الفتی، ملی‌پوش گرگانی ژیمناستیک ایران موفق شد با قرار گرفتن در رده دوم رنکینگ مسابقات کسب سهمیه المپیک، به المپیک پاریس راه پیدا کند.

وی گفت: اولین بار است که یک ورزشکار رشته ژیمناستیک از ایران موفق به کسب سهمیه المپیک شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان ادامه داد: مهدی الفتی با کسی ۶۲ امتیاز موفق شد حضور در المپیک پاریس را برای خود قطعی کند.

برزمینی ادامه داد: الفتی در بازی‌های آسیایی هانگژو نیز با کسب نشان نقره نخستین نشان این بازی‌ها را برای ایران به ارمغان آورد.

دیگر خبرها

  • دهه نود بدترین دهه زندگی مردم بود
  • اسحاق جهانگیری: دهه نود بدترین دهه زندگی مردم ایران بود | سال ۱۳۹۵ استثنا بود
  • رئیسی: وحدت بین ایران و پاکستان ناگسستنی است
  • ورزشکار گلستانی راهی المپیک شد/ تاریخ‌سازی مهدی الفتی در ژیمناستیک
  • کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال درگذشت
  • اسحاق جهانگیری: صدای شکسته شدن استخوان مردم به گوش می‌رسد
  • اسحاق جهانگیری : صدای شکسته شدن استخوان مردم به گوش می‌رسد
  • اسحاق جهانگیری: صدای شکسته شدن استخوان مردم به گوش می‌رسد /می خواستیم وزیر زن بگذاریم، نگذاشتند /باید مسیرها را باز کنیم
  • موزه تاریخ کانون پرورش فکری کودکان ثبت ملی شد
  • جای خالی فیلم‌سازان ایرانی در جنگ روایت‌ها