Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان لیگ می‌گوید سپاهان باید کناره‌گیری خود را به صورت کتبی اعلام کند!

طرفداری- حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ برتر درباره تهدید سپاهان مبنی بر کناره‌گیزی از جام حذفی در صورت تقسیم 50-50 تماشاگران در دیدار

حیدر بهاروند در واکنش به صحبت‌های مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره این موضوع که بحث حضور 50-50 تماشاگران در بازی نیمه نهایی جام حذفی به تازگی اعلام شده است، گفت:

ما مٌصر به حضور 50-50 تماشاگران در ورزشگاه هستیم و باشگاه‌ سپاهان نمی‌تواند برای ما تعیین تکلیف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یک قانون برای همه است.

به نقل از تسنیم، وی در ادامه افزود:

شما یک تیم را بیاورید که خواسته است یک نفر را به استادیوم ببرد و ما اجازه نداده باشیم. هیچ جایی ما اعلام نکردیم که قانون 10 به 90 در جام حذفی اجرا می‌شود. اشتباه ما این بوده است که در سایت سازمان لیگ اعلام عمومی نکرده‌ایم.

رئیس سازمان لیگ برتر گفت:

ما آیین‌نامه را برای باشگاه‌ها ارسال کردیم و اگر کسی در باشگاه سپاهان ندیده‌ است شاید به دلیل این باشد که چندین مدیرعامل در این باشگاه عوض شده است!

بهاروند درباره اینکه از سوی سپاهانی‌ها اعلام شده است که شاید با این شرایط از نیمه نهایی جام حذفی کناره‌گیری کنند، عنوان کرد:

این موضوع را باید کتبی اعلام کنند و در هیئت رئیسه ما تصمیم‌گیری می‌کنیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۴۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وسایل نقلیه توقیفی در سمنان به ارزش ۵۰‌ میلیارد ریال فروخته شد

عبدالهی  با اشاره به احکام صادره برای وسایل نقلیه توقیفی از ابتدای فروردین تا پایان بهمن۱۴۰۲، گفت: برای ۱۲ هزار و ۵۲۹ دستگاه وسیله نقلیه احکام قضایی صادره شد که یکهزار و ۷۰۱ دستگاه در حراج‌های برگزار شده در سال گذشته به فروش رفت و الباقی در حال انجام تشریفات قانونی برای تعیین تکلیف است.

رییس کل دادگستری استان سمنان گفت: با اجرای دستور رییس قوه قضاییه مبنی بر صیانت از بیت‌المال و تعیین تکلیف فوری وسایل نقلیه موجود در پارکینگ‌های سراسر کشور، ساماندهی جدی توقف‌گاه‌های نگهداری وسایل نقلیه در استان سمنان در مسیر جدید و موثری قرار گرفت.

وی تصریح کرد: تعیین تکلیف قانونی وسایل نقلیه توقیفی و ساماندهی پارکینگ‌ها از جمله برنامه‌های راهبردی دستگاه قضایی استان سمنان برای صیانت از بیت المال است و به منظور اصلاح فرآیندها و رویه‌های گذشته با احصای مشکلات، برنامه ریزی و پیگیری جامع دنبال می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف جدید علم الهدی برای مردم، دولت و مجلس
  • انصراف بانک ملت و تجارت از خرید استقلال و پرسپولیس!
  • سپاهان باشگاه تراکتور را تهدید کرد
  • افزایش سن بازنشستگی در سال ۱۴۰۳ تعیین تکلیف می‌شود؟
  • ارزیابی کالا‌های ورودی به کیش در انبار صاحبان کالا‌ها
  • معوقات مالیاتی ۱۵ هزار میلیارد ریالی «گروه موسوم به امیرمنصور آریا» تعیین تکلیف شد
  • تعیین تکلیف معوقات مالیاتی گروه امیرمنصور آریا
  • فروش خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های توقیفی در استان سمنان
  • فراخوان تعیین تکلیف وضعیت خدمت سربازی متولدین ۱۳۵۵ تا ۱۳۸۵
  • وسایل نقلیه توقیفی در سمنان به ارزش ۵۰‌ میلیارد ریال فروخته شد