Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@07:34:48 GMT

حدادی: حالا ما هم می‌توانیم با مدالهایمان پز بدهیم

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۴۸۱۸

حدادی: حالا ما هم می‌توانیم با مدالهایمان پز بدهیم

امروز موزه ورزش با حضور معاون رئیس جمهور سرانجام برگزار شد و برخی از قهرمان ها مدال هایشان را به این موزه اهدا کردند.

به گزارش" ورزش سه"، امروز مراسم افتتاح موزه ورزش برگزار شد درحالی که مدت ها بود که ورزشکاران و رسانه ها در انتظار افتتاح این موزه بودند. امروز اما با حضور اسحاق جهانگیری معاون رئیس جمهور و رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامد حدادی قهرمانی بسکتبال تیم ملی ایران، به عنوان یکی از میهمانان سرشناس گفت:« خوشحالم که اینجا بودیم و توانستیم از نزدیک افتتاح این موزه را ببینیم.» او افزود:« این موزه اتفاق بسیار خوبی بود چون ما توانستیم کسانی که ایران را در مسابقات مختلف به قهرمانی رسانده اند بشناسیم، همینطور ما و آیندگان نیز اگر موفقیتی به دست بیاوریم نیز ماندگار خواهد ماند.»


او ادامه داد:«این موزه باعث می شود که بچه ها انگیزه بگیرند بتوانند مدال های بیشتری را برای ملت ایران کسب کنند. این کار خیلی خوب و بزرگی است. خیلی از کشورها این را دارند و با مدال های قهرمانی شان پز می دهند ، چرا ما نباید به قهرمان هایمان "پز" بدهیم؟ مردم با این اتفاق می توانند قهرمان هایشان را از قدیم تا الان بهتر بشناسند.»


حدادی درباره اینکه خودش چه چیزی را اهدا کرده است گفت:« من دو لباس تیم ملی و مدالی که در مسابقات جهانی 2002 جوانان کسب کردیم را تقدیم موزه کردم. آقای صالحی امیری گفتند هرچه مدال ها قوی تر باشد بهتر است و من هم مهمترین چیزی را که داشتم تقدیم موزه کردم.»

حامد حدادی تیم ملی بسکتبال بسکتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: حامد حدادی تیم ملی بسکتبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۴۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح موزه مردم‌شناسی سرعین

به گزارش قدس آنلاین،معاون میراث‌فرهنگی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل روز دوشنبه در آئین افتتاح موزه مردم شناسی شهرستان گردشگرپذیر سرعین گفت: این موزه به صورت آزمایشی جمع آوری شده و آثار موجود این مجموعه در حوزه مردم‌شناسی است.

علیرضا دباغ عبداللهی افزود: این مجموعه از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار است و برای بازدیدکنندگان جذابیت خوبی دارد.

وی ادامه داد: این مجموعه توسط داریوش فیاضی جمع‌آوری شده است و اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل با صدور مجوزهای لازم و ارائه مشوق‌ها از وی حمایت خواهد کرد.

او افزود: مجموعه‌داری خصوصی و ایجاد موزه‌های بخش خصوصی مورد حمایت اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل است و حمایت‌های لازم از علاقه‌مندان به این حوزه انجام می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کسب قهرمانی و ۱۲ مدال رنگارنگ توسط کشتی‌گیران جوان ایرانی
  • موزه مردم‌شناسی سرعین افتتاح شد
  • اولین قضاوت داور جنجالی بعد از ماجراهای دربی
  • افتتاح همزمان ۵ نمایشگاه در موزه بزرگ خراسان
  • افتتاح موزه مردم‌شناسی سرعین
  • افتتاح همزمان ۵ نمایشگاه در موزه بزرگ خراسان  
  • هادی چوپان را دریابید؛ افتخاراتی که در تاریخ ایران ماندگار می شوند!
  • پسر ۱۵ ساله ایرانی به المپیک لس‌آنجلس می‌رود؟
  • کامران قاسم‌پور کارمند شد!
  • افتتاح یک گالری تخصصی در موزه فرش