Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-29@23:57:34 GMT

انفجار خیابان اشرفی اصفهانی قربانی دوم را هم گرفت

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۴۸۷۳

انفجار خیابان اشرفی اصفهانی قربانی دوم را هم گرفت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری از فوت دو نفر در حادثه انفجار و آتش سوزی خیابان اشرفی اصفهانی خبر داد.

به گزارش مشرق، سید جلال ملکی با اشاره به افزایش قربانیان حادثه انفجار و آتش سوزی یک مغازه تعمیرات خودرو در محدوده اشرفی اصفهانی گفت: که یک نفر دیگر نیز از زیر آوار خارج شد که پس از بررسی‌های عوامل اورژانس مشخص شد وی جان خود را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این زمینه:

عکس / انفجار مهیب یک مغازه در تهران

به گزارش مهر، ساعت ١٣ و ٢١ دقیقه صبح امروز حادثه انفجار در خیابان اشرفی اصفهانی نرسیده به جلال آل احمد به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد که در پی آن سه ایستگاه به همراه امکانات کامل به محل اعزام شدند. در محل مشاهده شد که مغازه‌ای دو طبقه به وسعت ٢٠ متر که طبقه اول کاربری تعمیرات خودرو و تعویض روغن و طبقه منفی یک انبار لوازم خودرو بود در قسمت جنوبی حیاط یک مجتمع مسکونی چهار طبقه وجود داشت که در اثر انفجار دچار آتش‌سوزی شده بود.

این مغازه دچار آتش سوزی و بر اثر انفجار، تخریب شده بود دو دستگاه خودرو پراید و سمند که در مجاورت این مغازه پارک شده بود نیز شعله ور بود.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید وعده های روحانی بازار سکه و ارز پرسپولیس آتش سوزی اخبار حوادث اشرفی اصفهانی انفجار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۴۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قایقرانی اصفهانی‌ها دور سی و سه پل با آهنگ معین

بازدید 16 ویدیویی از حال و هوای سی و سه پل اصفهان‌ در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته که نشان می‌دهد قایق‌هایی تفریحی که به گل نشسته بودند، پس از باز شدن آب زاینده‌رود روی آب شناور شده و مردم در حال قایقرانی روی زاینده رود و اطراف سی و سه پل هستند و با هم آهنگ معین را می‌خوانند. این ویدیوی متفاوت را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • سفرهای نوروزی، روزی ۵۰ قربانی و هزار مصدوم می‌گیرد
  • حریق در کارگاه تولید سپر خودرو + فیلم
  • سفرهای نوروزی، روزی ۵۰ قربانی و هزار مصدوم می‌گیرد!
  • انفجار و آتش سوزی در یک پمپ بنزین (فیلم)
  • یک دستگاه خودرو سرقتی در بیجار کشف شد
  • قایقرانی اصفهانی‌ها دور سی و سه پل با آهنگ معین
  • انفجار چاه در اردبیل قربانی گرفت
  • تولید روغن بیش از ۶ درصد افزایش یافت
  • تامین آرد خبازیهای خراسان جنوبی بدون هیچ محدودیتی
  • آتش در بازارچه صیقلان رشت مهار شد