Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سنندج - ايرنا - نماينده ولي فقيه در کردستان گفت: در شرايط اقتصادي کنوني نبايد اجازه سواستفاده به فرصت طلبان در بازار را داد و نياز است نظارت ها به صورت جدي تري اعمال شود.

به گزارش خبرنگار ايرنا، آيت الله سيدمحمد حسيني شاهرودي عصر دوشنبه در اولين جلسه شوراي اداري سنندج اظهار داشت: مسولان بايد جدي تر از گذشته بر بازار و عرضه کالا نظارت داشته باشند و نبايد در اين حوزه به مردم اجحاف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي خواستار ممانعت از احتکار کالا در شرايط اقتصادي کنوني شد و افزود: کساني که اقدام به اين کار مي کنند در واقع به جنگ رواني دشمن دامن مي زنند.
نماينده ولي فقيه در کردستان بر انجام کارهاي ماندگار و سودمند براي مردم تاکيد کرد و يادآور شد: برخي از شرايطي که در کشور ايجاد شده ناشي از عملکرد ضعيف ما و مديريت هاي ناصحيح است.
آيت الله حسيني شاهرودي خواستار آينده نگري در امور توسعه شد و گفت: بايد بر اساس ظرفيت ها و محدوديت هاي هر شهرستاني براي توسعه آن برنامه ريزي و گام برداشت.
وي با بيان اينکه تهديدهاي آمريکا بيشتر جنبه رواني دارد، اضافه کرد: در سال 97 با وجود فشارهاي اقتصادي و اعمال تحريم ها، کارهاي عمراني بسيار خوبي در کشور و به تبع آن در کردستان انجام شد.
نماينده ولي فقيه در کردستان، اقتصاد و وضعيت نظامي آمريکا را از درون متلاشي خواند و گفت: قدرت موشکي ايران از لحاظ سرعت و دقت در نطقه زني موجب نگراني هاي دشمن شده است به همين خاطر دائم براي ضعيف کردن قدرت دفاعي کشور تلاش مي کنند.
**بانک ها براي سرمايه گذاري بخش توليد تسهيل گر باشند
فرماندار سنندج نيز بر تلاش مديران دستگاه هاي مختلف براي تحقق شعار سال تاکيد کرد و گفت: بانک ها و مديران بايد از سرمايه گذاري بحش توليد حمايت کرده و در اين ارتباط تسهيل گر باشند.
محمد ابراهيم زارعي با بيان اينکه با جنگ اقتصادي شديدي مواجه هستيم، افزود: همگي بايد احساس مسئوليت کرده و با خريد کالاهاي توليد داخل، نسبت به رونق اقتصادي و رفع موانع سرمايه گذاري اهتمام لازم را داشته باشيم.
فرماندار سنندج با اشاره به اينکه بيش از هر زمان ديگري نياز به وحدت و يکدلي داريم، يادآور شد: شرايط به گونه اي است که با هم افزايي و انسجام مي توان از فشارهاي اقتصادي و مشکلات کنوني عبور کرد.
زارعي اضافه کرد: در حوزه نظارت بر بازار و عرضه کالا نيز بايد جدي تر عمل کرد و تيم هاي نظارتي را افزايش داد.
وي خواستار نظارت بر ساخت و سازها در نقاط مختلف شد و اظهار داشت: جهاد کشاورزي و منابع طبيعي خارج از شهرها و شهرداري در فضاي شهري بايد بر ساخت و سازها به طور جدي نظارت داشته باشند.
فرماندار سنندج به آغاز فعاليت هاي تبليغاتي انتخابات مجلس شوراي اسلامي اشاره کرد و گفت: مديران ادارات مراقب باشند از امکانات دولتي براي تبليغات انتخاباتي استفاده نشود.
به گزارش ايرنا، براساس نتايج سرشماري سال 95، شهرستان سنندج 501 هزار و 400 نفر جمعيت دارد که 414 هزار و 69 نفر در شهر و 87 هزار و 331 نفر در روستاها ساکن هستند.
اين شهرستان داراي چهار بخش مرکزي، کلاترزان، سيروان و حسين آباد است.
7355 / 3034
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۴۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های اقتصادی استان بوشهر معرفی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی باستین صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار کرد: با بیان اینکه نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی، ایران از هشتم اردیبهشت در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر بیان کرد: در این نمایشگاه توانمندی همه استان‌های کشور نسبت به ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری تجاری و به ویژه زنجیره ارزش محصولات راهبردی اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه بین‌المللی زنجیره ارزش ۲ محصول راهبردی خرما و آبزیان عرضه می‌شود از بخش خصوصی فعال استان تقاضا کرد در این نمایشگاه بین‌المللی حضور پیدا کنند، چراکه از ۷۰ کشور خارجی نمایندگان بخش دولتی و خصوصی و فعالان اقتصادی در حوزه تجارت و سرمایه‌گذاری در این نمایشگاه حضور دارند.

باستین تأکید کرد: با زمینه‌ای که در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ فراهم شده است با برگزاری نشست‌های دوطرفه نسبت به شناسایی فرصت‌ها، نیازهایی که از سایر کشور است و کشورهایی که نیازمند محصولات ما هستند اقدام شود و زمینه توسعه مبادلات بازرگانی، اقتصادی و جذب سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی را فراهم کنند.

وی اضافه کرد: قرار است در نمایشگاه ایران اکسپو نسبت به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک با استان‌های دیگر در زمینه‌های مختلف بهره برده شود و هم اینکه زمینه‌ای فراهم تا منجر به انعقاد قرارداد با دیگر کشورها هم شود. از همه دستگاه‌های متولی استان بوشهر دعوت شده است و آمادگی کامل در بخش‌های مختلف وجود دارد و ان‌شاءالله برگزاری ایران اکسپو ۲۰۲۴ و اهدافی که پیگیری شود منجر به نتیجه شود و دستاوردهای خوبی را به همراه داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با بیان اینکه برای حضور فعالان بخش خصوصی در حوزه‌های اقتصادی، تولیدی و صادرات هیچ محدودیتی در نمایشگاه یاد شده نیست گفت: بر اساس اطلاعات کسب شده تاکنون بین ۱۵ تا ۲۰ از فعالان بخش خصوصی تولیدی و اقتصادی استان بوشهر برای حضور در این نمایشگاه غرفه گرفته‌اند و ان‌شاءالله با حضور خود و تعامل و نشست‌ها با تجار خارجی و داخلی و سرمایه‌گذاران از این فرصت بهره‌مند شوند.

کد خبر 6087529

دیگر خبرها

  • ماموستا رستمی: فضای کتابخوانی در استان کردستان تقویت شود
  • هدف گذاری آموزش مهارت‌های دیجیتال به ۳۰۰ هزار نفر در کشور
  • ظرفیت‌های اقتصادی استان بوشهر معرفی می‌شود
  • حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج دستگیر شدند
  • معرفی ۲۴۰۰ متقاضی تعویض خودروی فرسوده به محیط زیست کردستان
  • سنندج ،پایتخت دف جهان
  • نام جوان سنندجی در تاریخ ملی کشور ثبت شود
  • اعزام اولین کاروان زائران کردستانی به حج عمره
  • کردستانی‌ها امروز عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • گره هنر و خلاقیت در تار و پود فرش کردستان