Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-16@07:24:59 GMT

پیراهن شماره 6 پرسپولیس در اختیار ژاوی (عکس)

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۴۹۰۹

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا میزبان السد قطر است. این دیدار آخرین بازی ژاوی هرناندز است و او خداحافظی خودش از فوتبال را اعلام کرده است.

پیش از این بازی مسئولان فدراسیون و باشگاه پرسپولیس از این بازیکن تقدیر کرده و هدایایی به او دادند.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس السد قطر ژاوی هرناندز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۴۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختیار کامل هیات مدیره پرسپولیس به درویش برای تمدید قراردادها

هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس امروز تشکیل جلسه داد و تصمیم‌های مهمی را اخذ کرد.

به گزارش مشرق، هیات مدیره باشگاه پرسپولیس امروز (یک‌شنبه) با حضور اعضا و مدیرعامل تشکیل جلسه داد. در این نشست رضا درویش مدیرعامل باشگاه گزارشی را از روند اقدامات انجام شده از سوی باشگاه و سایر سازمان‌های ذیربط در ارتباط با واگذاری ۸۵ درصدی سهام که امروز آگهی نوبت نخست آن منتشر شد، ارایه کرد.

وی همچنین گزارشی در ارتباط با وضعیت قراردادی بازیکنان و نفراتی که در پایان فصل جاری، بازیکن آزاد خواهند شد، ارایه کرد. هیات مدیره در این ارتباط گفتگوی مفصلی در ارتباط با تمدید قرارداد این دست از بازیکنان داشت و در نهایت اختیارات خود برای این امر در چارچوب برنامه‌های مالی باشگاه را به مدیرعامل تفویض کرد.

هیات مدیره همچنین در نشست امروز در ارتباط با جذب اسپانسرها برای فصل آینده رقابت‌ها گفتگو کرد و در ارتباط با فراخوان و برگزاری مزایده عمومی برای جذب بهترین پیشنهاد، تبادل نظر و تصمیم‌هایی اخذ شد.

از دیگر مباحث این نشست، قرائت گزارشی درباره توفیق معاونت حقوقی در جریان پیگیری‌ها در چند وقت اخیر بود که مورد تحسین اعضا نیز قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • ساکت نساجی را با پیراهن شماره هفت تمرین داد!
  • عکس دسته جمعی استقلالی ها با آقای شماره ۲۰۰
  • ورود کنعانی زادگان به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • مشکل بزرگ بانک‌ها برای خرید استقلال و پرسپولیس چیست؟
  • تفویض اختیار تمدید قراردادها به مدیرعامل پرسپولیس
  • اختیار کامل هیات مدیره پرسپولیس به درویش برای تمدید قراردادها
  • مدیرعامل پرسپولیس اختیار تمدید قرارداد بازیکنان را گرفت
  • ماجرای اخراج مترجم اوسمار برابر ملوان
  • خبر خوش تاج درباره مشکل مالکیت پرسپولیس
  • گزینه پیشنهادی دل‌پیرو برای پوشیدن پیراهن شماره ۱۰ یوونتوس