Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم میرزایی نکو در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در توضیح جزئیات جلسه عصر امروز کمیسیون شوراها اظهار کرد: موضوعی در رابطه با حضور سرنشین کودک بر صندلی عقب در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد قانونی براساس سن، وزن و قد کودک طرحی تهیه و از آن به عنوان قانون در راهنمایی و رانندگی استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده اصلاح‌طلب تصریح کرد: موضوعی در رابطه با بحث استانی شدن انتخابات در جلسه امروز مطرح شد و اعضاء بیان کردند که هیات رئیسه موضوع را پس از دو سه روز که شورای نگهبان به آن ایراد گرفته به کمیسیون ارجاع نداده است.

وی ادامه داد: در جلسه امروز مطرح شد که اعضای کمیسیون شوراها و نمایندگان مجلس ماه‌ها و حتی سال‌ها برای قانون‌های مختلف از جمله استانی شدن انتخابات زحمت کشیده‌اند و شورای نگهبان هم اکنون در مخالفت با ماده یک این طرح، آن را رد کرده است.

این عضو کمیسیون شوراها یادآور شد: بخشی از ایرادی که شورای نگهبان بر این طرح گرفته است، مربوط به اشکالاتی است که هیات نظارت آن را مطرح کرده است، اگر قرار باشد مجلس زحمت بکشد و شورای نگهبان، هیات نظارت و مجمع برای یک جمله آن را رد کند، بهتر است از این به بعد طرح‌ها و لوایح اول به هیات نظارت و مجمع برود و در صورت تایید به مجلس بازگردد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استانی شدن انتخابات مجلس میرزایی نکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۴۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درباره وضعیت بازار ارز، هفته‌ آینده حتما جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد

امتداد - محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به تذکر رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و درباره روند بازار ارز اظهار کرد: جلسه مجلس شورای اسلامی درباره وضعیت بازار ارز به تاخیر افتاد حتما ما جلسه‌ای را هفته‌ آینده برگزار خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس هفته آتی نشستی درباره وضعیت بازار ارز برگزار می‌کنند.

محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۲۸ فروردین ماه) در تذکری بیان کرد: درباره موضوع ارز قرار بود مجلس جلسه‌ای برگزار کند که به خاطر اتفاقات اخیر به عقب افتاد انتظار می‌رود جلسه فوق‌العاده‌ای تشکیل شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی افزود: ما نگران وضعیت بازار ارز هستیم؛ باید موضوع سیاست‌های ارزی تعیین تکلیف شود که چالشی برای سیاست‌های اقتصادی کشور است.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به تذکر رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و درباره روند بازار ارز اظهار کرد: جلسه مجلس شورای اسلامی درباره وضعیت بازار ارز به تاخیر افتاد حتما ما جلسه‌ای را هفته‌ آینده برگزار خواهیم کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • از هزینه شدن جایگاه رهبری در امور حزبی ممانعت شود
  • رییس کمیسیون حقوقی مجلس: ایرادات لایحه حجاب را برطرف کردیم، ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌کند/ طرح نور نیروی انتظامی جدا از قانون مجلس است
  • درخواست از بیت رهبری درپی تکرار یک ادعای عجیب درباره ریاست مجلس آینده
  • غضنفرآبادی: ایرادات لایحه حجاب را برطرف کردیم، ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌کند
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس
  • آقاتهرانی: انشالله شورای نگهبان فردا لایحه عفاف و حجاب را تایید کند
  • درباره وضعیت بازار ارز، هفته‌ آینده حتما جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد
  • آقاتهرانی: انشالله شورای نگهبان فردا لایحه عفاف و حجاب را تایید کند /هیچ توجیهی برای کوتاه آمدن از حجاب وجود ندارد
  • مصوبات جلسه علنی سه شنبه مجلس