Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: موزه ورزش کمیته ملی المپیک واقعیت‌های هر رشته‌ای را به نمایش می‌گذارد که این اقدام با کمک صاحی امیری و سایر همکاران در کمیته ملی المپیک انجام شده است. قطعا این موزه میراثی برای آیندگان است و قرار است هر چند وقت یکبار این موزه به روز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: وزیر ورزش و جوانان نیز همکاری بسیار خوبی در این زمینه داشت و این موزه امروز با حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و روسای فدراسیون‌ها افتتاح شد.

رضوانی گفت: ما در فدراسیون کلنگ افتتاح اولین استخر استاندارد کشور در ورزشگاه شیرودی در دهه ۴۰ و یادبود مسابقه توسعه‌ی جهانی که در کشور برگزار شد را در اختیار داشتیم که تقدیم موزه کردیم. همچنین عسکری اولین مدال آور شیرجه نیز مدال نقره بازی‌های آسیایی را تقدیم این موزه کرد. اصالت موزه خاطره است. برای مثال در دهه‌ی ۴۰ می‌تواند خاطره‌ی افتتاح اولین استخر را به یاد آورد و برای جوانان نیز انگیزه باشد.

او در پایان اظهار کرد: به عنوان فردی که سال‌ها برای تیم ملی بازی کرده دیدن قهرمانان قدیمی افتخار است. امیدوارم اخلاق و منش بزرگانی همچون تختی را در ورزش ایران جریان دهیم.

بیشتر بخوانید:

الکساندر چیریچ: برای کسب مدال واترپلو ۴۴ سال صبر نخواهم کرد/ لغو اعزام به انتخابی المپیک شایعه است/ مشکلات تاثیری روی من ندارد/ فشار روی بازیکنان نیست

داورزنی: سرمربی تیم ملی به زودی معرفی می‌شود/ وزارت به پرسپولیس و استقلال کمک مالی نمی‌کند

علی آبادی: ۹۰ درصد مشکل استخر آزادی با وساطت داورزنی حل شده است

انتهای پیام/

اظهارات رئیس فدراسیون شنا درباره موزه ورزش 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون شنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۴۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دوباره علی‌نژاد در کمیته اخلاق فدراسیون جهانی ووشو / دو ایرانی دیگر در پست‌های بین‌المللی خود ابقا شدند

با اعلام رسمی فدراسیون جهانی ووشو، سه ایرانی در پست‌های بین‌المللی خود ابقا شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو؛ با اعلام رسمی فدراسیون جهانی ووشو مهدی علی‌نژاد مجددا و برای 4 سال دیگر به عضویت کمیته اخلاق این فدراسیون درآمد.

وی در حال حاضر نائب رئیس کنفدراسیون ووشو آسیا و عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو است؛ پیشتر نیز در این سمت فعالیت می‌کرد.

همچنین  با اعلام رسمی فدراسیون جهانی ووشو، محمدرضا پورغلامی‌نژاد به عنوان عضو کمیته فنی و امیرعباس لشگری به عنوان رئیس کمیته پزشکی فدراسیون جهانی ووشو از سوی این مرجع بین‌المللی معرفی شدند.

 پورغلامی‌نژاد و لشگری نیز پیش‌تر در این دو سمت فعالیت داشتند و این کرسی‌های بین‌المللی مجددا به دو نماینده کشورمان رسید.

پیش از این نیز امیرصدیقی رئیس فدراسیون ووشو کشورمان به عنوان نائب رئیس کمیته کونگ‌فو این نهاد بین‌المللی ورزشی معرفی شده بود

صدیقی نایب‌رئیس کمیته کونگ‌فوی فدراسیون جهانی ووشو شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هراس باخ از اظهارات تهاجمی روسیه
  • انتخاب رئیس هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی مازندران
  • رئیس کمیسیون ورزشکاران فدراسیون ژیمناستیک
  • حضور دوباره علی‌نژاد در کمیته اخلاق فدراسیون جهانی ووشو / دو ایرانی دیگر در پست‌های بین‌المللی خود ابقا شدند
  • تعداد عجیب ورزشکاران روسیه در المپیک پاریس
  • اسبقیان: روند واگذاری استقلال و پرسپولیس آغاز شده است/ عملیات ساخت ورزشگاه جدید در تهران سال آینده آغاز می شود
  • رئیس المپیک روسیه: بازی‌های تابستانی پاریس را تحریم نمی‌کنیم
  • حضور ۲۱ موی‌تای کار در بازی‌های داخل سالن آسیا
  • حضور 21 موی‌تای‌کار در مسابقات داخل سالن آسیا
  • حضور ۲۱ موی‌تای‌کار ایرانی در مسابقات داخل سالن آسیا