Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار سرباز گفت: بارش‌های سیل آسای چند روز اخیر در سرباز باعث حیات مجدد بسیاری از رودخانه‌های محلی و فصلی این شهرستان به ویژه رودخانه بزرگ سرباز شده است. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۴ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

انور بیجارزهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سرباز اظهار داشت: بارش‌های سیل آسای چند روز اخیر در سرباز باعث حیات مجدد بسیاری از رودخانه‌های محلی و فصلی این شهرستان به ویژه رودخانه بزرگ سرباز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار سرباز افزود: این بارش‌ها که به صورت رگبار و رعد و برق شدید بود باعث طغیان اکثر رودخانه‌های فصلی این شهرستان شد و به رودخانه بزرگ سرباز این شریان حیاتی جنوب استان جانی دوباره بخشید.

بارش 75 میلیمتری باران در سیستان و بلوچستان ثبت شدارتفاع بارش‌های همرفتی در سیستان و بلوچستان به 43 میلیمتر رسیدامروز؛ بارش‌های رگباری و سیلابی شدن ناگهانی رودخانه‌ها و مسیل‌ها

وی گفت: به دلیل شدت بالای این بارش‌ها به محورهای مواصلاتی و منازل مسکونی مردم خسارت وارد شده است. 

وی خاطرنشان کرد: سد پیشین یکی از بزرگترین منابع آبی جنوب سیستان و بلوچستان در آستانه سرریز شدن قرار گرفته که در صورت ادامه بارش‌ها سرریز می‌شود.

انتهای پیام/ ت

R7843/P/S6,65/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۴۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۲ کودک در رودخانه سیستان وبلوچستان

به گزارش صدای ایران از خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،  سجادی با عنوان اینکه غرق شدگی در بخش مهرگان شهرستان سراوان عصر سوم اردیبهشت ماه گزارش شد، افزود: با توجه به وقوع سیلاب و بسته شدن راه‌ها، بلافاصله یک تیم امدادی از مرکز اداری جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان با تجهیزات سیلاب به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: به دلیل شدت سیلاب در منطقه پس از گذشت ۲۰ ساعت تلاش مستمر نیرو‌های امدادی و با فروکش کردن آب در منطقه پیکر ۲ کودک ۱۰ و ۱۳ ساله در رودخانه ماشکید پیدا و تحویل عوامل قضایی و انتظامی شد.

دیگر خبرها

  • فیلم| جاری شدن رودخانه فصلی رفسنجان در پی بارش باران
  • مرگ ۲ کودک در رودخانه سیستان وبلوچستان
  • احتمال سیلابی‌شدن مناطق مختلف در سیستان و بلوچستان
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • خروش رودخانه فصلی در روستای سانیج+فیلم
  • از بارش برف تا تگرگ در استان کرمان
  • خروش رودخانه فصلی در حاشیه جاده آران و بیدگل بر اثر بارش باران + فیلم
  • سیل به شهر تاریخی کاشان هم رسید
  • سیل به شهر تاریخی کاشان هم رسید | آبگرفتگی معابر و منازل مسکونی + ویدئو
  • احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌های فصلی در کرمان