Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گیلان اجبار برای اقامه نماز را موجب دل زدگی از این فریضه مهم دانست و گفت: آنچه که امروز باید مورد توجه فعالان حوزه نماز قرار گیرد، اصل فروتنی و گفتمان سازی در خصوص نماز با تکیه بر اصل وحدت است.

گزارش عصر دوشنبه روابط عمومی استانداری گیلان به ایرنا حاکیست؛ سیدمحمد احمدی در نشست آموزشی - توجیهی اعضای هیات ارزیابی و دبیران شورای اقامه نماز دستگاه های اجرایی در سالن الغدیر استانداری ، با اشاره به برکات ماه رمضان و نقش آن در خودسازی فردی و اجتماعی اظهار داشت: در فریضه نماز اسرار و رموز بسیاری نهفته که علاوه بر سعادت دنیوی و اخروی ، از بروز ناهنجاری های اجتماعی جلوگیری می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به منویات مقام معظم رهبری در خصوص نماز اشاره و تصریح کرد: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب نماز آنگاه که با خشوع و حضور گزارده شود ،جامعه را به صلاح و سداد در زبان و عمل می کشاند و اعتلاء می بخشد.
احمدی خاطرنشان کرد: آنچه که امروز باید مورد توجه فعالان حوزه نماز قرار گیرد، اصل فروتنی و گفتمان سازی در خصوص نماز با تکیه بر اصل وحدت است.
معاون استاندار گیلان اجبار برای اقامه نماز را موجب دل زدگی برخی افراد از این فریضه مهم دانست و گفت: فرهنگ سازی در امر نماز عزم همگانی همراه با تقرب قلبی به این موضوع را می طلبد.
وی در پایان فعالان حوزه نماز در ادارات را سفیران فرهنگی خواند که می توانند با باور راستین به معرفی ابعاد انسان ساز نماز بپردازند.
7296/2007/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي نماز گيلان معاون استاندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۵۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی «جمعه خشم» در لرستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی ضمن تبریک پیروزی دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم منحوس صهیونیستی به ملت شریف ایران و سایر کشورهای منطقه، اظهار داشت: در ادامه حمایت‌های مردم ایران اسلامی از مردم مظلوم و مقتدر غزه و همچنین به شکرانه عملیات غرور آفرین وعده صادق، جمعه این هفته ۳۱ فروردین ماه بعد از اقامه نماز جمعه در سراسر استان راهپیمایی حمایتی از اقتدار نیروهای مسلح و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: این مراسم پس از اقامه نماز جمعه در تمام شهرستان‌ها و بخش‌های تابعه استان برگزار می‌شود و مسیر راهپیمایی در شهرستان خرم‌آباد از مصلی الغدیر، خیابان انقلاب اسلامی تا مقابل بیمارستان شهدای عشایر خواهد بود.

کد خبر 6079087

دیگر خبرها

  • طراحی قالب انسجام آفرین فعالان مردمی حوزه اجتماعی استان کرمانشاه
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • تاکید استاندار آذربایجان‌غربی بر ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه
  • تشکیل شورای اقامه نماز در روستاهای همدان
  • اقامه نماز جماعت در بیش از ۲۰۰ آموزشگاه بردسکن
  • راهپیمایی «جمعه خشم» در لرستان برگزار می‌شود
  • تاکید نماینده ولی فقیه در گلستان بر ترویج اقامه نماز از آموزش و پرورش
  • ضرورت فراهم‌سازی‌ امکانات مورد نیاز فعالان عرصه هوش مصنوعی در فارس
  • برگزاری اجلاسیه نماز شهرستان بردسکن با حضور فعالان نماز
  • راهپیمایی جمعه خشم در لرستان