Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@07:07:24 GMT

واکنش تند ترامپ به افشای تخلف مالی خود

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۵۰۰۵

واکنش تند ترامپ به افشای تخلف مالی خود

به گزارش خبرگزاری مهر، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا امروز دوشنبه در پیام هائی توئیتری به رسانه ای که تخلف مالی وی را فاش کرد، واکنش نشان داد.

رئیس جمهوری آمریکا در این خصوص نوشت: روزنامه نیویورک تایمزِ شکست خورده (زمانی که من ۶ سال دیگر کاخ سفید را ترک کنم، این روزنامه از بین خواهد رفت) و دیگر رسانه‌ های جعلی همچنان به نوشتن داستان‌ های ساختگی درباره اینکه من چگونه از حساب‌ های بانکی زیادی استفاده نکردم، ادامه می‌ دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیلش این است که من به پول نیاز نداشتم.

ترامپ در ادامه افزود:  زمانی که شما به پول احتیاجی نداشته باشید، به بانک هم احتیاجی ندارید. بانک‌ ها همیشه در دسترس من بوده اند. آن‌ ها می‌ خواهند پول به دست بیاورند. رسانه‌ های جعلی همیشه این مسائل را منتشر می‌ کنند و همیشه هم از منابع ناشناس استفاده می‌ کنند. (زیرا این منابع ناشناس آن‌ ها وجود خارجی ندارند.)

وی سپس اضافه کرد: رسانه‌ ها هرگز تا این حد فاسد و آزاردهنده نبوده اند. رسانه‌ های جعلی حقیقی‌ ترین دشمن مردم هستند! به همین دلیل است که نمی‌ خواهند داستان واقعی درباره روسیه را پوشش دهند. اما مردم آمریکا عاقل هستند.

این درحالیست که نیویورک تایمز پیشتر اعلام کرد که دویچه بانک با ارسال گزارشی به گروه‌های جرایم مالی فدرال از «نشان دار» شدن حساب مالی مشترک دونالد ترامپ و جرد کوشنر به دلیل اقدامات مشکوک و مجرمانه خبر داده است.

نشان دار شدن این حساب توسط نرم افزار دویچه بانک که معمولاً به انجام اقدامات غیرقانونی واکنش نشان می‌دهد انجام شده است.

«تامی مک فادن» از مقامات سابق و کارشناس پول‌شویی دویچه بانک، در این رابطه گفت: پس از آنکه در مورد حساب مشترک ترامپ و کوشنر حساس شده و این حساب را بررسی کردم از کار اخراج شدم.

اقدام دویچه بانک در مورد حساب مالی ترامپ در حالی است که رئیس جمهور آمریکا در حال حاضر با چالش‌هایی در خصوص اظهارنامه مالیاتی خود و همچنین نقش روسیه در انتخابات سال ۲۰۱۶ دست به گریبان است.

کد خبر 4622151

منبع: مهر

کلیدواژه: دونالد ترامپ دویچه بانک آلمان جرد کوشنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۵۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهار بُهت رسانه‌های صهیونیست از قدرت پاسخ تنبیهی ایران

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که پاسخ تنبیهی ایران در شب ۱۴ آوریل ۲۰۲۴ متمرکزترین و هماهنگ‌ترین عملیات با استفاده از مهمات دقیق (موشک‌های هدایت شونده) در تاریخ امنیتی جهان بود.

این رسانه‌های صهیونیستی درخصوص ابعاد این عملیات اعلام کردند که پهپاد‌ها از مکان‌های زیادی و از فاصله ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ کیلومتری پرتاب شدند. در همین راستا یک مقام صهیونیست به روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز گفت که نیروی پهپادی ایران پهپادهای ارسالی خود را برای بررسی واکنش‌های این رژیم و ردیابی مکان‌ها و مسیر‌های سامانه‌های دفاعی آن طراحی کرده بود.

این مقام صهیونیست ادامه داد: با نزدیک شدن موشک‌های ایران، هواپیمای نخست وزیر بنیامین نتانیاهو با نام بال صهیون، برای داشتن امنیت از پایگاه هوایی نواتیم بلند شد.

رسانه‌های صهیونیست گزارش دادند که اطلاعات آمریکا به این رژیم هشدار داده بود که ایران به هر حمله بزرگ و عمومی اسرائیل به خاک خود با دور جدیدی از حملات موشکی و پهپادی پاسخ خواهد داد.

وب سایت صهیونیستی واللا اعلام کرد که رژیم اشغالگر پس از اینکه برای اولین بار در معرض عملیات مستقیم تهران علیه جبهه داخلی خود قرار گرفت، با معضل مهار پاسخ ایران، یا انجام حمله دیگری علیه ایران و خطر تشدید تنش مواجه است، با این حال این وب سایت ادعا کرد که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا  توانست کابینه صهیونیستی را در مقابل دوراهی قرار دهد و با واکنش نظامی علیه ایران مخالفت کرد. 

واللا پیش‌بینی کرد که هرگونه برخورد آینده با ایران با انبوهی از پهپاد‌ها و موشک‌های بالستیک مانند آنهایی که اسرائیل را در شب‌های شنبه و یکشنبه هدف قرار دادند، به پایان می‌رسد.

در مصاحبه با شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی، یک خبرنگار نظامی اعلام کرد علیرغم اینکه رئیس‌جمهور آمریکا به وضوح به ایران گفت که   این کار را نکن و تایید کرد که در کنار اسرائیل خواهد ایستاد، ایران عملیات علیه رژیم صهیونیستی را انجام داده و جسارت، قدرت آتش و قابلیت‌های عملیاتی خود را نشان داد. کانال ۱۴ واکنش ایران را سخت‌ترین واکنش از نظر اهمیت و گستردگی از زمان تأسیس رژیم صهیونیستی در ۷۵ سال گذشته توصیف کرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • واکنش کنگره آمریکا به پاسخ کوبنده ایران علیه اسرائیل
  • اظهار بُهت رسانه‌های صهیونیستی از قدرت پاسخ تنبیهی ایران
  • اظهار بُهت رسانه‌های صهیونیست از قدرت پاسخ تنبیهی ایران
  • درخواست رسانه‌ها از ترامپ و بایدن برای برگزاری مناظره
  • کمک فوری/ حال این دو مادر بیمار خوب نیست
  • سقوط درآمد بزرگترین بانک آمریکا
  • اولین واکنش ترامپ به حمله ایران به اسرائیل
  • واکنش ترامپ به حملات ایران علیه اسرائیل
  • واکنش ترامپ به تنش میان ایران و اسرائیل
  • واکنش کاخ سفید به تورم بالا در آمریکا: ترامپ بدتر خواهد بود