Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@22:48:01 GMT

منزل تخریب شده در روستای اشترینان بازسازی می‎شود

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۵۰۱۰

منزل تخریب شده در روستای اشترینان بازسازی می‎شود

منزل تخریب شده یکی از ساکنین روستای شهید محمد بروجردی از توابع شهرستان اشترینان که بر اثر بارش های پیاپی اخیر دچار تخریب و ریزش شده بود، بازسازی می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  سفیر افلاک، منزل تخریب‌شده یکی از ساکنین روستای شهید محمد بروجردی از توابع شهرستان اشترینان که براثر بارش‌های پیاپی اخیر دچار تخریب و ریزش شده بود، بازسازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خورشید وند مسئول قرارگاه مردمی امام خامنه‌ای خرم‌آباد در این رابطه اظهار داشت: منزل مسکونی خانواده‌ای از ساکنان روستای شهید محمد بروجردی از توابع شهرستان اشترینان که براثر بارش‌های پیاپی اخیر دچار تخریب و ریزش شده بود، با پیگیری‌های انجام‌شده و رایزنی با برخی مسئولین شهرستان و تهیه مصالح ساختمانی بازسازی می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی و مهندسی قرارگاه پس از ماه مبارک رمضان برای بازسازی و نوسازی منزل هم‌وطن سیل‌زده اعزام می‌شوند.

 

مسئول قرارگاه مردمی امام خامنه‌ای خرم‌آباد تصریح کرد: تاکنون با کمک نیروهای شناسایی و توزیع قرارگاه، لوازم‌خانگی و آشپزخانه، اقلام خوراکی و مصرفی تهیه و به هم‌وطن سیل‌زده تحویل داده‌شده است.

 

 

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۵۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی ۱۲۵ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ/ ۷ استخر تخریب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، هوشنگ میرزایی از قلع و قمع تعدادی ساخت و ساز غیرمجاز و آزادسازی ۱۲۵ هکتار از اراضی کشاورزی در ساوجبلاغ خبر داد و گفت: این اقدام با حمایت دستگاه قضائی و همکاری دستگاه‌های خدمات رسان در اراضی روستای اغشت و باغبانکلا شهرستان ساوجبلاغ انجام شد.

وی عنوان کرد: در اجرای عملیات آزادسازی این اراضی ۸۲ قطعه دیوارکشی به طول ۲۹ هزار و ۶۲۰ متر، ۱۴ مورد بنای ویلایی در حال ساخت، دو بنای تجاری غیرمجاز، ۲۵ مورد محوطه سازی، هشت آلاچیق و هفت استخر تخریب شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساوجبلاغ ارزش ریالی این اراضی را ۵۲ هزار میلیارد ریال برآورد و خاطرنشان کرد: طرح مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی شهرستان ساوجبلاغ با جدیت ادامه دارد.

کد خبر 6085046

دیگر خبرها

  • تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه
  • لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان
  • تخریب برخی از خانه‌ها و اراضی کشاورزی بخش کویرات آران و بیدگل
  • تخریب ۹ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین
  • آخرین وضعیت بارندگی و سیلاب در بخش شهداد کرمان/ تخریب قنات یک روستا
  • توقف قطار تا تخریب پل ثمره بارش‌های بهاری در گلستان
  • رفع تصرف ۱۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • ۴۰ شهرستان استان خراسان رضوی دچار تنش آبی است
  • آسیب دیدن منزل، نتیجه متصل نبودن به شبکه فاضلاب
  • آزادسازی ۱۲۵ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ/ ۷ استخر تخریب شد