Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل برگزاری جشن رمضان را یکی از برنامه‌های کمیته امداد استان اردبیل در ارتقای همبستگی اجتماعی و اعلام نیاز‌های اساسی خانوار تحت حمایت عنوان کرد و گفت: معرفی محصولات خودکفایی، ثبت‌نام از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین از دیگر برنامه‌های کمیته امداد در برپایی نمایشگاه جشن رمضان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا حسین‌نژاد، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما،  به حمایت کمیته امداد استان اردبیل از ۳۸ هزار خانوار نیازمند اشاره کرد و گفت:  بر اساس سیستم نیازسنجی کمیته امداد استان که نیاز‌های اساسی خانوار تحت حمایت در آن شناسایی و ثبت شده است، مددجویان اردبیلیهمواره نیازمند کمک‌های خیرخواهانه مردم نیکوکار هستند تا بخشی از مشکلات خود را برطرف کنند.

 جشن رمضان یکی از برنامه‌های کمیته امداد در ارتقای همبستگی اجتماعی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل برگزاری جشن رمضان را یکی از برنامه‌های کمیته امداد استان اردبیل در ارتقای همبستگی اجتماعی و اعلام نیاز‌های اساسی خانوار تحت حمایت عنوان کرد و گفت: معرفی محصولات خودکفایی، ثبت‌نام از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین و غرفه فرهنگی نیز از دیگر برنامه‌های کمیته امداد در برپایی نمایشگاه جشن رمضان است.

حسین‌نژاد با اشاره به اینکه این نهاد به تنهایی نمی‌تواند پاسخگوی نیاز‌های اساسی مددجویان باشد،تاکید کرد: برای پیشبرد اهداف عالی کمیته امداد و همچنین خودکفایی خانوار تحت حمایت بیش از پیش نیازمند یاری‌رسانی خیران هستیم.

وی با بیان اینکه دستگیری از فقرا و نیازمندان استان اردبیل موجب می‌شود تا از بروز مشکلات و آسیب‌های دیگر به خانوار تحت حمایت پیشگیری شود،گفت: کمیته امداد به منظور رفع نیاز‌های اساسی خانوار مستضعف جامعه با ارائه خدمات درمانی، معیشتی، فرهنگی، تعمیر و ساخت مسکن و اشتغال‌زایی گام‌های بسیار بلندی را به ویژه در مناطق محروم برداشته است که با حمایت‌های خیران می‌توان فعالیت‌های گسترده‌تری را به انجام رساند.

راه اندازی سامانه اینترنتی ثبت درخواست‌های مددجویان در اردبیل 

حسین‌نژاد با بیان اینکه با هدف کاهش مراجعه حضوری خانوار تحت حمایت و تسهیل خدمات‌رسانی به آن‌ها سامانه اینترنتی ثبت درخواست‌های مددجویان راه‌اندازی شده است، گفت: این سامانه ضمن کاهش هزینه‌های ایاب و ذهاب مددجویان موجب می‌شود تا به موقع پاسخ درخواست‌ها و مشکلات آن‌ها داده شود.

وی با اشاره به اینکه ۲۶ خدمت از طریق این درگاه الکترونیک قابل دسترسی و ارجاع به مددکاران است، بیان کرد: درخواست خدمات مسکن، خدمات انشعاب، تسهیلات شهرداری، خدمات دانش‌آموزی، خدمات دانشجویی، جهیزیه نوعروسان، خدمات نظام‌وظیفه و تسهیلات برگشت به روستا از جمله این خدمات است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل می‌توانند با ورود به سایت الکترونیکی e.emdad.ir نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

 

انتهای پیام/ج

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۵۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۹۹۲ میلیارد تومان کمک معیشتی به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، «عیسی بابائی» با اشاره به وجود ۸۳.۴۲۴ خانواده نیازمند تحت پوشش کمیته امداد استان، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ برای ۷۸ هزار و ۳۱۸ خانوار، مبلغ ۹۹۲ میلیارد و ۹۲۵ میلیون تومان کمک معیشت پرداخت شده است.
 
به گفته وی؛ مستمری مددجویان نسبت به سال گذشته 40 درصد افزایش داشت، یکی از الویت های اصلی در خدمت رسانی ازسوی این نهاد ، تأمین حداقل نیازهای معیشتی خانواده ها است که براین اساس میانگین ماهیانه مبلغ  ۷۷ میلیارد تومان در قالب کمک معیشت به حساب مددجویان استان واریز می شود.
 
مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با تأکید بر شرایط سخت اقتصادی کشور تصریح کرد: کمیته امداد برای کمک و یاری رساندن در امر معاش نیازمندان درشرایط موجود ، علاوه بر پرداخت مستمری به آنها، خدمات حمایتی، درمانی، فرهنگی، ساخت وتعمیر مسکن ، کمک هزینه جهیزیه و تسهیلات قرض الحسنه و اشتغال زایی نیز به اقشار آسیب پذیرمتناسب با نیازشان ارائه می دهد، تا گره گشای مشکلات آنان باشد.
 
وی افزود: سرانه مستمری خانواده های یک نفره ۷۷۰ هزارتومان، دونفره ۱میلیون و ۹۰ هزارتومان، سه نفره ۱میلیون و۵۲۵ هزارتومان، چهارنفره ۱ میلیون و۹۶۰ هزارتومان و پنج نفره و بیشتر ۲میلیون و۴۱۰ هزارتومان می باشد که بصورت ماهانه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
 
به گفته وی؛ سامانه امداد هوشمند با هدف ارائه خدمات مطلوب و آسانتر به جامعه هدف راه اندازی شد، با راه‌اندازی این سامانه، دیگر نیازی به مراجعه حضوری افراد به دفاتر امداد نیست و متقاضیان دریافت خدمات می‌توانند با مراجعه به این سامانه درخواست خود را ثبت و پیگیری کنند.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • اعلام سرانه بیمه درمان پرداختی دهک‌های اول تا نهم/ فرانشیز بستری مددجویان «صفر» شد
  • تکلیف مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با افزایش تعرفه‌های درمانی چه می شود؟
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • پرداخت بیش از ۹۹۲ میلیارد تومان کمک معیشتی به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • اقدامات تأمینی و تربیتی برای خانواده های زندانیان
  • ارایه خدمات به خانواده زندانیان تا ۳ ماه پس از آزادی
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان
  • کارآفرین اردبیلی مهمان برنامه «کار خونه»
  • پردا خت ۹۹۲ میلیارد و ۹۲۵ میلیون تومان کمک معیشت به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • اهداء بیش از هزار و ۲۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند همدانی