Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@12:00:24 GMT

بازی پرسپولیس و السد تحت تاثیر خداحافظی ژاوی

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۵۰۷۱

بازی پرسپولیس و السد تحت تاثیر خداحافظی ژاوی

تهران- ایرنا- تیم های پرسپولیس و السد قطر در حالی امشب در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که ژاوی هرناندز برای آخرین بار به عنوان بازیکن در زمین فوتبال حاضر خواهد شد.

قبل از بازی پرسپولیس و السد قطر فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس از ژاوی هرناندز بازیکن اسپانیایی السد که آخرین حضورش در مستطیل سبز را پشت سر می گذارد تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ایرج عرب پیراهن شماره 6 پرسپولس را به این بازیکن اهدا کرد. همچنین هواداران پرسپولیس ژاوی را مورد تشویق قرار دادند. ژاوی نیز قبل از آغاز رسمی بازی در عکس تیمی پرسپولیس حاضر شد.
درحالی که نام سید جلال حسینی در ترکیب اصلی سرخپوشان برای دیدار برابر السد قرار داشت، این بازیکن هنگام گرم کردن دچار مصدومیت جزیی شد و با صلاحدید برانکو از ترکیب تیم کنار گذاشته شد.
تیم‌‌های پرسپولیس و السد از ساعت 21 در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند.
ورزشی**م.ت**9118**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آموزش پرسپوليس السد قطر ليگ قهرمانان آسيا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۵۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت استثنایی برای یک بازیکن پرسپولیس

به گزارش همشهری‌آنلاین، تاجیکستان یکی از شگفتی‌سازان جام‌ملت‌های آسیا بود و البته که همه می‌دانند وحدت هنانوف آنجا یک بازیکن کلیدی به شمار می‌آمد. حقیقت آن است که هنانوف کیفیت بدی ندارد و نسبت به آن، خیلی کم در پرسپولیس بازی می‌کند. حالا گاهی کادرفنی به این بازیکن اعتقاد نداشته و گاهی هم مثل حالا جایی در ترکیب برای این بازیکن باقی نمانده است.

به هر جهت بعد از اتفاقاتی که در مسابقه با نفت آبادان رخ داد و شادی عجیب دانیال اسماعیلی‌فر، کمیته انضباطی او را یک جلسه در لیگ محروم کرده و به این ترتیب مدافع راست پرسپولیس بازی حساس با سپاهان را از دست خواهد داد. انتظار می‌رود در این مسابقه هنانوف جای او بازی کند و این، می‌تواند یک فرصت تاریخی برای وحدت باشد تا ارزش‌هایش را نشان بدهد. آیا او موفق خواهد شد؟

کد خبر 846586 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • فرصت استثنایی برای یک بازیکن پرسپولیس
  • باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند
  • قربانیان ال‌کلاسیکو: واقعیت یک‌بار برای همیشه!
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)
  • مهدوی کیا: اوسمار که مقصر نباختن استقلال نیست!
  • عدم اعتماد به بازیکن پرسپولیسی ملوان توسط تارتار
  • بازیکن ملی‌پوش به دنبال هوایی کردن ستاره‌های پرسپولیس!