Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-23@22:19:32 GMT

شماره 6 پرسپولیس به ژاوی داده شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۵۰۷۹

شماره 6 پرسپولیس به ژاوی داده شد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و مسئولان فدراسیون فوتبال از هافبک السد تجلیل کردند.

به گزارش ایسنا، با توجه به اینکه دیدار پرسپولیس برابر السد آخرین باری است که ژاوی در یک مسابقه رسمی شرکت می‌کند، مسئولان باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال پیش از آغاز بازی از ژاوی تجلیل کردند.

ایرج عرب از طرف باشگاه پرسپولیس پیراهن شماره ۶ این باشگاه را که نام ژاوی روی آن حک شده بود را به او اهدا کرد و از سوی فدراسیون فوتبال هدایای دیگری به هافبک السد داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این لحظه معدود هواداران پرسپولیس نیز ژاوی ارناندز را تشویق کردند و او نیز به میان بازیکنان پرسپولیس رفت تا با آن‌ها عکس یادگاری بگیرد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ژاوی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۵۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الکلاسیکو؛ زمانی برای ریکاوری ژاوی با شکست آنچلوتی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم فوتبال بارسلونا بعد از حذف از لیگ قهرمانان اروپا توسط پاری سن ژرمن در مهمترین بازی فصل در مقابل تیم رئال مادرید قرار می‌گیرد که در هفته گذشته موفق شد منچستر سیتی و گواردیولا را در انگلیس شکست دهد.   این بازی مهمترین بازی برای بارسلونا است و رئال مادرید با ۷۸ امتیاز در صدر قرار دارد و آبی و اناری‌ها با ۷۰ امتیاز به دنبال این تیم هستند و شاید شکست ژاوی در این بازی خیرونا را برای نایب قهرمانی در لالیگا امیدوار‌تر کند چرا که این ۲ تیم فقط ۲ امتیاز اختلاف دارند. سایت آبولا در مورد این بازی نوشته است: در این بازی رئال می‌خواهد با پیروزی اختلاف با بارسلونا را به عدد ۱۱ برساند و احتمال می‌رود در این بازی از ترکیب زیر استفاده کند: لونین، کارواخال، ناچو، رودیگر، کاماویگا، چوآمنی، کروس، والورده، بلینگهام، وینیسیوس جونیور و رودریگو مصدومان: کورتوا و آلابا تیم فوتبال بارسلونا نیز به احتمال زیاد از ترکیب زیر استفاده خواهد کرد: تراشتگن، کونده، آرائوخو، کوبارسی، کانسلو، گوندوگان، پدری، دی یونگ، رافینیا، یامال و لواندوفسکی مصدومان: بالده و گاوی این دیدار برای ژاوی اهمیت بالایی دارد چرا که او قرار است در پایان فصل از آبی و اناری‌ها جدا شود شاید این الکلاسیکوی آخر این بارسایی متعصب باشد.

دیگر خبرها

  • هافبک استقلال پایش را به تیغ جراحان سپرد
  • 10 نقل و انتقال گران قیمت تاریخ دنیای فوتبال در بین هافبک ها (+عکس)
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت
  • پای فدراسیون فوتبال به خصوصی‌سازی رسمی استقلال و پرسپولیس باز شد
  • محمدامین حزباوی در آستانه فتح فوتبال قطر/ فصل درخشان مدافع ایرانی
  • الکلاسیکو؛ زمانی برای ریکاوری ژاوی با شکست آنچلوتی
  • کاسورلا: مربیگری، ژاوی را عوض کرده است/ او داد هم نمی‌زد!
  • محکومیت پرسپولیس برای قرارداد هافبک سابق
  • ژاوی: بازی الکلاسیکو مهمترین بازی فصل است