Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-29@11:50:00 GMT

دختر نوجوان پس از نظرسنجی در اینستاگرام دست به خودکشی زد!

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۵۱۰۲

ساعت 24- دختر نوجوانی که در اینستاگرام از دوستانش در مورد ادامه زندگی یا خودکشی‌اش یک نظرسنجی انجام داده بود، به زندگی‌اش پایان داد.

شبکه‌هایی اجتماعی اگرچه می‌توانند بستر مناسبی برای تبادل اخبار، اطلاعات و دانش به شمار رود، اما در عین حال می‌تواند بستری خطرناک برای کودکان و نوجوانان باشد. نمایش محتواهای نامناسب، جعل و کلاهبرداری، اتلاف زمان، به خطر افتادن حریم شخصی افراد و حتی جان افراد از معایب این شبکه‌ها است که ایجاب می‌کند والدین بیشتر مراقب فرزندان خود باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقی که به تازگی در کشور مالزی خبرساز شده است را شاید بتوان نتیجه همین غفلت والدین یک دختر نوجوان دانست. این دختر نوجوان مالزیایی پس از انجام یک نظرسنجی در اینستاگرام خود در مورد ادامه زندگی یا خودکشی، به زندگی خود پایان داد. این دختر که نامش هنوز اعلام نشده است، پس از آنکه ۶۹ درصد از فالوورهایش در این نظرسنجی آنلاین به خودکشی او رای مثبت دادند، دست به این اقدام زد و به زندگی خود پایان داد.

یک سخنگوی پلیس محلی در مالزی در این باره گفت که این نوجوان پس از طرح یک پرسش در اینستاگرام از فالوورهایش، دست به خودکشی زد. این سخنگوی پلیس در این باره گفت: "این دختر از فالوورهایش پرسیده بود "واقعاً برایم مهم است. لطفاً به من کمک کنید تا انتخاب کنم بین ادامه زندگی یا خودکشی."

او افزود: "پس از آنکه ۶۹ درصد از فالوورهای این دختر به مرگ او رای دادند، این دختر پستی با این عنوان "زندگی لعنتی! من خسته‌ام" در صفحه فیسبوک خود منتشر کرد و سپس خود را از طبقه سوم یک مرکز خرید به پایین پرت کرد و به زندگی‌اش پایان داد.

جسد این دختر که در لابی فروشگاهی در ایالت ساراواک مالزی پیدا شد، برای انجام کالبدشکافی به بخش پزشکی قانونی یک بیمارستان در ساراواک منتقل شد.

باشگاه خبرنگاران

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اینستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۵۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شجاع و نترس، همچون این هوادار نوجوان بارسلونا در مواجهه با وینیسیوس جونیور! / فیلم

شجاع و نترس، همچون این هوادار نوجوان بارسلونا در مواجهه با وینیسیوس جونیور! / فیلم

دیگر خبرها

  • (تصاویر) رومی القحطانی؛ زیباترین دختر عربستان و نماینده سعودی در مسابقه دختر شایسته جهان کیست؟
  • شجاع و نترس، همچون این هوادار نوجوان بارسلونا در مواجهه با وینیسیوس جونیور! / فیلم
  • تنیس مقدماتی جهان - مالزی؛ برتری پسران ایران مقابل هنگ کنگ
  • محبوب‌ترین باشگاه‌های فوتبال در اینستاگرام /رتبه پرسپولیس و استقلال
  • آتش بس کافی نیست؛ اسرائیل باید برگردد
  • صف آرایی تیم فوتسال افغانستان در برابر مالزی
  • تولدت مبارک، تاثیرگذارترین دختر ورزش ایران
  • فیلم| جلوگیری از خودکشی سگ پلیس!
  • شکاف درآمدی در ایران کمتر از ترکیه، مالزی و برزیل
  • طرح بوستان بزرگ زندگی نیازمند عزم جدی و بهره برداری تا پایان شورای ششم