Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-20@04:10:55 GMT

نمی‌توان زمان مشخصی برای حذف سه صفر از پول ملی اعلام کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۵۱۵۲

به گزارش فارس، فرهاد دژپسند امروز در حاشیه جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در جمع خبرنگاران درخصوص بازار متشکل ارزی، گفت: تمام اقداماتی که باید از نظر حقوقی و مقرراتی برای تشکیل این بازار ایجاد می‌شد توسط حاکمیت انجام شده و بقیه کارها، کارهای شرکتی است که در حال انجام است. 

وزیر امور اقتصاد و دارایی اظهار داشت: آنچه که من در مورد بازار متشکل ارزی اعلام کرده‌ام تحقق یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دژپسند همچنین در رابطه با حذف سه صفر از پول ملی بیان داشت: پیشنهاد بانک مرکزی در این مورد اعلام شده و در فرایند کارشناسی قرار دارد اما این فرایند سیری دارد تا در دولت بررسی و تصمیم‌گیری شود. 

وی در ارتباط با زمان حذف سه صفر از پول ملی بیان داشت: این کار الزاماتی دارد و برای آن باید رفتارهای پیشین و پسین مالی پیش‌بینی شود. بنابراین به بررسی کارشناسی نیازمند است و طی بررسی‌ها باید تمامی احتمالات در نظر گرفته شود. 

دژپسند اظهار داشت: بنابراین حذف سه صفر دقت می‌خواهد و از آنجا که این کار، کار بسیار دقیقی است نمی‌توان برای آن تاریخ و زمانی اعلام کرد. 

وزیر امور اقتصاد و دارایی در پاسخ به این سوال که با توجه به سفته‌بازی‌ها چرا طرح مالیات بر عایدی سرمایه اجرایی نمی‌شود، گفت: برای این منظور در حال اصلاح قانون مالیات مستقیم هستیم و این کار حتما باید به گونه‌ای سازمان‌دهی شود تا انگیزه منفی ایجاد نکند بنابراین این اقدام با ظرافت در حال انجام است. 

* وضع مالیات موثر برای جلوگیری از فعالیت‌های اقتصادی اختلال‌زا

وی گفت: یکسری فعالیت‌های اختلال‌زا وجود دارد که به واسطه آن اختلال‌زایی جاذبه‌هایی ایجاد می‌کند که منابع به آن سمت و سو حرکت می‌کند؛ بنابراین قطعا باید با وضع مالیات موثر مانع از ایجاد اختلال در فعالیت اقتصادی شد و در آینده‌ای نزدیک در مورد آن پیشنهاداتی خواهیم داد. 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۵۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل بی‌سابقه در دبی، اختلال در زندگی مردم و مسافران (فیلم)



منبع:رجانیوز

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: گریه های دختر ایرانی در سیل دوبی (فیلم) افزایش تلفات بارندگی و سیل شدید در عمان (فیلم) سیل وحشتناک در فرودگاه دبی (فیلم)

دیگر خبرها

  • چه کسانی باید لوزه‌های خودشان را جراحی کنند؟ | بهترین زمان جراحی لوزه چه سنی است؟
  • رفع اختلال سامانه نسخه نویسی الکترونیک
  • سیل بی‌سابقه در دبی، اختلال در زندگی مردم و مسافران (فیلم)
  • لوزه‌های بزرگ را به حال خود رها نکنید
  • رفع اختلال در سامانه بیمه سلامت در گلستان تا ۲۴ ساعت آینده
  • اختلال در سامانه بیمه سلامت
  • مجلس هیچ مصوبه ای برای اخذ مالیات از مهریه نداشته است
  • (ویدیو) رفع اختلال در سامانه نسخه الکترونیک تا پایان هفته
  • چه کسانی باید «لوزه» های خود را عمل کنند؟ / زمان مناسب جراحی لوزه
  • جراحی برداشتن لوزه؛ چرا و چه کسانی؟