Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@07:31:00 GMT

برتری پرسپولیس مقابل السد در نیمه نخست

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۵۱۸۹

پرسپولیس با یک گل السد را در نیمه نخست شکست داد. آفتاب‌‌نیوز : در بازی ششم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس و السد از ساعت ۲۱ در ورزشگاه آزادی به میدان رفتند. این دیدار در نیمه نخست با یک گل به سود پرسپولیس خاتمه یافت.
مهدی ترابی (دقیقه ۱۷) برای پرسپولیس گل زد.
گزارش بازی
در دقیقه پنجم بازی السد موقعیت خطرناکی را خلق کرد که ضربه بغداد بونجاح در هنگام عبور از بالای سر بیرانوند توسط این دروازه‌بان منحرف شد و توسط پرسپولیسی‌ها راهی اوت شد تا خطر از روی دروازه این تیم دور شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس نخستین موقعیتش را در دقیقه ۱۷ خلق کرد که مهدی ترابی با شوتی زیبا و پر قدرت از فاصله حدوداً ۲۵ متری دروازه السد قطر را گشود تا پرسپولیس حساب یک بر صفر از رقیبش جلو بیافتد.
در دقیقه ۲۵، ژاوی با پاسی بسیار زیبا به پشت سر مدافعان پرسپولیس، موقعیت مساعدی را برای بونجاح مهیا کرد که بیرانوند سریع‌تر به توپ رسید و بعد از کنترل توپ، به بونجاح برخورد کرد ولی اتفاق خاصی نیافتاد. دقایقی بعد فرصت به پرسپولیس رسید که بازیکنان السد پاس علیپور را به کرنر فرستادند. ضربه کرنر در رفت و برگشت به ربیع خواه رسید که ضربه محکم او از روی خط محوطه هجده قدم توسط مدافع السد از روی خط دروازه دفع شد و نهایتاً راهی به دروازه پیدا نکرد.
در دقیقه ۴۴، ارسال عبدالکریم حسن با برخورد به پای مهدی شیری منحرف شد و بیرانوند را دچار مشکل کرد اما این دروازه‌بان توپ را دفع کرد که داور اعتقاد به اوت داشت اما با اعتراض بازیکنان السد و درگیری با کمال کامیابی‌نیا، کمک داور دوم اعلام کرنر کرد.
سپس در دقیقه ۱+۴۵ بغداد بونجاج بعد از جا گذاشتن شجاع خلیل‌زاده با بیرانوند تک به تک شد و این دروازه‌بان را هم دریبل کرد ولی در ادامه توپ از پای او فاصله گرفت و بازیکنان پرسپولیس خودشان را به صحنه رساندند و مانع از گل خوردن تیمشان شدند تا بازی در نیمه اول با برتری پرسپولیس به پایان برسد.
ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه، شجاع خلیل زاده، محسن ربیع‌خواه، سروش رفیعی، احمد نورالله‌ی، مهدی ترابی، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری، شایان مصلح و علی علیپور.
ترکیب السد: سعد الشیب، پدرو کوریا، عبدالکریم حسن، وو یونگ، ژاوی، حسن الهیدوس، بغداد بونجاح، طارق سلمان، خوخی، سالم الهاجری و اکرم عفیف.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پرسپولیس السد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۵۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفیعی در تاریخ لیگ جاودانه شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از مصدومیت علیرضا بیرانوند، سنگربان ملی‌پوش پرسپولیس، نگرانی‌های زیادی بابت غیبت این بازیکن در بازی‌های حساس پیش‌رو برای هواداران این تیم ایجاد شد. امیررضا رفیعی در غیابت بیرانوند نه تنها عملکرد خوبی داشت بلکه تبدیل به تنها دروازه‌بان تاریخ لیگ برتر شد که در ۴ بازی ابتدایی گل نخورده است.

کلین‌شیت در ۴ بازی نخست تبدیل به یک طلسم برای دروازه‌بان‌ها در لیگ برتر شده بود. پیش از این 6 دروازه‌بان در ۳ بازی نخست خود گل نخورده بودند ولی نتوانستند این روند را در بازی چهارم ادامه دهند. بوژیدار رادوشوویچ در پرسپولیس، صلاح‌الدین اونق در شموشک، علی محسن‌زاده در نفت مسجدسلیمان، کریستوفر کنت در سپاهان، گیورگی گیورگیف در نفت مسجدسلیمان و محمدرضا اخباری در سایپا چنین آماری از خود به جای گذاشته بودند و حالا رفیعی اولین دروازه‌بان تاریخ لیگ برتر است که در ۴ بازی نخست خود گل نخورده است.

رفیعی مقابل هر چهار تیم عملکرد خوبی داشت و نشان داده که می‌تواند برای علیرضا بیرانوند یک جانشین محکم و امیدوار کننده باشد.

دیگر خبرها

  • جاودانه شدن جانشین بیرانوند در لیگ برتر
  • رفیعی در تاریخ لیگ جاودانه شد
  • باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر- ۳ مقابل پرسپولیس تهران
  • صدرنشینی پرسپولیس با آتش‌بازی مقابل نفت + فیلم
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • برتری یک نیمه‌ای هوادار مقابل پیکان
  • ایران بازی نخست را با برد آغاز کرد/۲ مشکل تیم ملی برابر افغانستان
  • برد خفیف ایران در نیمه نخست مقابل افغانستان
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه نخست
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه اول