Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا منصوری در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به لزوم اجرایی شدن سازوکار توزیع کوپنی کالاهای اساسی اظهار کرد: متأسفانه با توجه به شرایط موجود کشور، تنها راه موجود، حرکت به‌سمت توزیع کوپنی اقلام اساسی خانواده‌ها است و هرچقدر اجرایی شدن این تصمیم به تعویق بیفتد، ضرر و زیان بیشتری نصیب مردم و کشور خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: متأسفانه سودجویانی که در فضای فعلی، سودهای کلانی را به جیب می‌زنند، تمام زورشان را به‌کار گرفته‌اند تا توزیع کوپنی اقلام اساسی، دیرتر اجرایی شود ولی با توجه به مشکلاتی که در حال حاضر در کشور وجود دارد، باید هرچه سریعتر توزیع کوپنی اجرایی شود.

منصوری اضافه کرد: در شرایط فعلی از یک سو، بسیاری از خانواده‌ها و افراد ضعیف جامعه همچون سالمندان، نمی‌توانند اقلام مورد نیازشان را در شیوه فعلی توزیع تهیه کنند و از طرف دیگر این شیوه توزیع سبب شده تا توزیع‌کنندگان و زنجیره توزیع، درگیر فساد شود.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در خصوص زمان اجرایی شدن توزیع کوپنی اقلام بین خانوارها خاطرنشان کرد: همان‌طور که برخی‌ها در ماجرای ارز 4200تومانی مصرّانه از آن دفاع می‌کردند ولی به‌واسطه مشکلاتی که ایجاد شد و مطالبه‌ای که شکل گرفت، مجبور به اصلاح آن شدند، در ماجرای توزیع کالاها نیز به‌نظر می‌رسد تا پایان نیمه نخست امسال، مجبور به اجرایی کردن سیستم توزیع کوپنی در کشور خواهیم شد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۵۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۷۵ تن اقلام اساسی در روستا‌های مازندران

الیاس براری فرمانده کانون بسیج سنگرسازان بی سنگر سازمان جهاد کشاورزی مازندران از توزیع ۱۷۵ تن اقلام اساسی تنظیم بازاری شامل ۷۰ تن مرغ منجمد، ۱۳.۵ تن گوشت قرمز منجمد، ۹۱ تن شکر و ۲۰۰ کیلوگرم سیب با قیمت مصوب در مناطق روستایی استان خبر داد.

او افزود: این اقلام در ۱۵ بخش و ۱۵۹ روستای مناطق محروم استان توزیع شد.

فرمانده کانون بسیج سنگرسازان بی سنگر سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: این خدمات در راستای رفاه حال روستاییان مازندرانی همچنان ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تداوم توزیع برنج و شکر تنظیم بازاری در کرمانشاه
  • توزیع ۱۷۵ تن اقلام اساسی در روستا‌های مازندران
  • توزیع کالاهای اساسی به نرخ دولتی در شهر قزوین آغاز شد
  • توزیع کالاهای اساسی ویژه ماه رمضان و نوروز در گناوه
  • کالاهای اساسی مورد نیاز هیات های استان تهران درلیالی قدر توزیع شد
  • تامین اقلام اساسی هیات‌های مذهبی برای شب قدر
  • توزیع ۲ هزار و ۶۰۰ تن کالای اساسی در کرمانشاه
  • اقلام اساسی هیئت‌های مذهبی برای شب قدر تامین شد
  • تامین و توزیع بیش از ۲۳۰ تن کالای اساسی در هندیجان
  • تخصیص سهمیه ویژه اقلام اساسی برای استان های مسافرپذیر