Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@13:59:33 GMT

نتیجه زنده/ العین امارات یک - استقلال ایران یک

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۵۵۸۶

نتیجه زنده/ العین امارات یک - استقلال ایران یک

خبرگزاری میزان- دیدار تیم‌های العین امارات و استقلال ایران در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در جریان است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم‌های العین امارات و استقلال ایران در چارچوب هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 22:30 در ورزشگاه هزا بن‌زاید العین به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب العین: خالد عیسی، تونگو حامد، عامر عبدالرحمن، کایو فرناندز، مارکوس برگ، بندرالاهبابی،‌ خالد عبدالرحمن، مهند سالم، تسوکاسا شیوتانی، سعید جمعه، خالد البلوشی.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، میلاد زکی‌پور، روزبه چشمی، پاتوسی، روح‌الله باقری، مرتضی تبریزی، وریا غفوری، مهدی قائدی، امید نورافکن، پژمان منتظری و محمد دانشگر.

نیمه اول

دقیقه 3: فرصت عالی برای قائدی روی پاس غفوری به وجود آمد، ولی توپ به بازیکن العین برخورد کرد و راهی به دروازه پیدا نکرد.

دقیقه 10: فرصت خوب برای تیم العین به دست آمد، اما شوت اهبابی به اوت رفت.

دقیقه 13(گل): مارکوس برگ در مصافی تک به تک با حسینی حساب کار را یک بر صفر به سود العین کرد.

دقیقه ۲۲ (گل): ارسال کرنر از سوی غفوری با ضربه سر دانشگر همراه شد تا استقلال بازی را یک - یک کند.

ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال العین لیگ قهرمانان آسیا مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۵۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یازده مرد منتخب کرسپو برای فتح فینال غرب آسیا

به گزارش "ورزش سه"، العین موفق شد در عین ناباوری همگان، دیدار دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا که به فینال غرب آسیا نیز ملقب شده، با نتیجه چهار بر دو از سد الهلال عبور کند و حالا امشب برای تکمیل این شگفتی، به دنبال کسب نتیجه لازم در کینگدام آرناست.

هرنان کرسپو که فصل قبل و با الدحیل در مرحله نیمه نهایی این پیکارها با 7 گل از الهلال شکست خورده بود، در پی انتقام آن نتیجه و رسیدن به مسابقه فینال است تا بتواند عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

برای بازی امروز، خالد عیسی در درون دروازه العین قرار گرفته است. دو مدافع مرکزی این تیم کوامی اوتون و خالد الهاشمی هستند. در سمت راست نیز بندر الاحبابی، کاپیتان العین، حضور دارد و در سمت چپ نیز اریک مندز به بازی می‌پردازد.

هرنان کرسپو در این مسابقه از دو هافبک مرکزی در ترکیب تیمش بهره می‌برد. پارک یونگ وو بازیکن مطرح کره‌ای و یحیی نادر بازیکنان میزبان هستند. محمد عباس که با دریافت کارت زرد در بازی رفت این مسابقه را از دست داد، جای خود را به احمد برمان داده است.

کاکو رومرو در سمت راست و ماتیاس پالاسیوس در سمت چپ به عنوان وینگرهای العین بازی می‌کنند. در نوک خط حمله نیز سفیان رحیمی مراکشی حضور دارد. او در بازی رفت الزعیم را به آتش کشید و سه مرتبه موفق به گلزنی شد. این بازیکن که در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل النصر نیز دروازه تیم عربستانی را باز کرده بود، می‌خواهد الهلال را نیز به سرنوشت تیم همشهری‌اش دچار کند.

دیگر خبرها

  • شغل جدید وریا غفوری مشخص شد
  • سفر به گورستان باستانی خالد نبی (عکس)
  • دوری کاپیتان استقلال از فوتبال؛ کافه وریا افتتاح می‌شود! + عکس
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • خلاصه بازی الهلال ۲ - ۱ العین امارات، اولین شکست پایان رؤیای قهرمانی بود + ویدئو
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • یازده مرد منتخب کرسپو برای فتح فینال غرب آسیا
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • اعتماد اجباری به رفیعی در پرسپولیس؛ حالا نوبت خالد آبادی و استقلال است
  • ایران ۳ - ۰ کویت/ گزارش زنده