Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارجمندی مسئول دفتر هماهنگی کانون مساجد شهرستان مهاباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: محفل انس با قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان با همکاری اداره اوقاف و امورخیریه و دفتر هماهنگی کانون‌های مساجد و کانون فرهنگی و هنری صالحان در مسجد حضرت عثمان (آپارتمان‌های فجر) شهرستان مهاباد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این محفل نورانی که چهارمین محفل در ماه مبارک رمضان بود، گروه‌های سنی مختلفی از مردم شرکت داشتند.

وی اضافه کرد: در رمضان، ماه انس با قرآن، باید ویژگی همدم بودن با قرآن را در خود ایجاد کنیم و رابطه تنگاتنگ و جدی با آن داشته باشیم؛ زیرا قرآن، سخن خدا است و عمل به آن، سبب پیروزی و رستگاری در دنیا و آخرت است.

انتهای پیام/ج

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در مهاباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رمضان قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۵۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نانوای حافظ قرآن کریم مورد تقدیر قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با فرا رسیدن روز گندم و نان و همگام با گرامیداشت و تجلیل از دست اندرکاران زنجیره مقدس گندم و نان احمد نامور، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی و فرماندار اسفراین با حضور در واحد خبازی حسین بیابانی قاری و حافظ قرآن کریم به رسم یادبود از زحمات وی تجلیل و قدردانی کردند.

کد خبر 6082124

دیگر خبرها

  • یزد از استان‌های پیشتاز در طرح بزرگ ۴ هزار حافظ قرآن کریم
  • نانوای حافظ قرآن کریم مورد تقدیر قرار گرفت
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان
  • مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از مجری برنامه «سحرخیزان» تجلیل کرد
  • تغییر ناگهانی آمار پربیننده ترین برنامه ماه رمضان تلویزیون / محفل چگونه صدرنشین شد؟
  • کرسی ثابت تلاوت و تدبر در قرآن کریم در یاسوج
  • انجام قریب به ۱۲ هزار مورد بازرسی در اجرای طرح ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در آذربایجان غربی
  • ۳ تخلف مهم اصناف هرمزگان در طرح نظارتی رمضان و نوروز