Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@09:32:15 GMT

گل دانشگر تقدیم به اسماعیلی

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۵۶۴۰

گل دانشگر تقدیم به اسماعیلی

مدافع استقلال بالاخره به بدشانسی های خود پایان داد و موفق شد اولین گل خود را در لیگ قهرمانان آسیا بزند.

به گزارش ورزش سه،تیم فوتبال استقلال در دقیقه 13 از العین عقب افتاد اما در دقیقه 22 محمد دانشگر سانتر زیبای وریا غفوری را به یک ضربه سر دیدنی وارد دروازه العین کرد تا اولین گل خود در لیگ قهرمانان آسیا را بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دانشگر در این فصل دو گل برای استقلال زده بود اما او با بدشانسی چند موقعیت خوب را از دست داده بود ولی در بازی با العین طلسم بدشانسی های او شکست و این بار ضربه سر او به تور دروازه نشست.

 

دانشگر بعد از گل سمت نیمکت استقلال رفت و پیراهن فرشید اسماعیلی را به دوربین های تلویزیونی نشان داد، بازیکنی که به دلیل عمل جراحی مدتی است شرایط بازی کردن ندارد.

 

محمد دانشگر فرشید اسماعیلی استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد دانشگر فرشید اسماعیلی استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۵۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانیال دو وجب تا تاریخ سازی در دربی

به گزارش ورزش سه، استقلالی‌ها در 15 دقیقه ابتدایی دربی از فضای پشت دانیال استفاده کرده و چند موقعیت خلق کردند و خطا گرفتند تا اینکه اوسمار با تغییر شرح وظایف بازیکنان از آنها خواست برای پوشش آن منطقه به اسماعیلی فر کمک کنند. 

بعد از پایان فشار استقلال دانیال در فاز حمله بازیکن فعالی شد و در همان نیمه یک پاس به جلوی عالی داد که عیسی به توپ نرسید. 

اما مهمترین صحنه مربوط به شماره 11 پرسپولیس در ربع پایانی بازی رقم خورد و شاید بهترین و خطرناک‌ترین شانس گلزنی پرسپولیس بود که از دست رفت. 

بهترین گلساز این فصل پرسپولیس با گلزنی در دربی می‌توانست محبوبیت خود بین هواداران را صدچندان کند اما هم خوش شانس نبود هم اینکه اساسا سرزن شاخصی نیست و در این فصل هنوز موفق به گلزنی نشده است.  

در این لحظه کار ترکیبی پرسپولیسی‌ها از چپ با ارسال سریع وحید امیری موقعیت سرزنی را برای دانیال اسماعیلی فر پیش آورد اما تایمینگ بلند شدن دانیال اشتباه بود و او به زیر توپ ضربه زد تا از بالای دروازه حسینی عبور کند. 

در این صحنه اگر دانیال سرزن قهاری بود و می‌دانست چه زمانی پرواز کند و چطور ضربه بزند در حالی که پیرامونش شش بازیکن استقلال فقط نظاره گر بودند دو وجب تا تاریخ سازی در دربی کم آورد.

دیگر خبرها

  • پیام نیازمند باز هم تعویض شد؛ بدشانسی دروازه بان سپاهان!
  • کنایه مربی هوادار به استقلال؛ حداقل تیم ما فوتبال بازی کرد!
  • بدشانسی بزرگ پیکان/ ۲ ستاره محبوب مصدوم شدند
  • شوک به پیکان؛ غیبت هافبک استقلالی مقابل پرسپولیس
  • شوک لحظه آخری به حریف پرسپولیس
  • مورایس به تیم برنده دست نمی‌زند
  • دانیال اسماعیلی فر دو وجب تا تاریخ سازی در دربی 
  • فرشید باقری : قسمت نشد به استقلال بیایم
  • دانیال دو وجب تا تاریخ سازی در دربی
  • بردمان را تقدیم هواداران می کنم/ بعید است «فرهاد قائمی» به بازی بعدی برسد