Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، محمد ایمانی امروز دوشنبه در نشست ستاد بازسازی مناطق سیل زده استان کرمانشاه از راه اندازی سامانه جامع امداد و بازسازی دولت خبر داد و اظهار داشت: با دستور وزیر کشور و تشکیل کارگروه فناوری اطلاعات و آمار قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده سامانه‌ای تحت عنوان سامانه جامع امداد و بازسازی دولت (سجاد) راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این سامانه در شبکه اختصاصی وزارت کشور قابل دسترس بوده و از طریق شبکه اینترنت در دسترس نیست، دستگاه‌های اجرایی استان لازم است از طریق vpn در اختیار استانداری‌ها و فرمانداری‌ها و در محل ساختمان استانداری و فرمانداری برای دسترسی سامانه حضور داشته باشند.

وی بیان کرد: اطلاعات مورد نیاز در سامانه سجاد بر اساس بررسی‌های کارشناسی انجام شده به فراخور موضوع به صورت متمرکز توزیع شده در سطح شهرستان‌ها و استان‌ها جمع‌آوری و در سامانه وارد می‌شود استان کرمانشاه باید در ۲ حوزه بخش کشاورزی و همچنین بخش آب و فاضلاب شهری و روستایی اطلاعات را وارد سامانه کند.

ایمانی بیان داشت: در حوزه کشاورزی اطلاعات در سطح شهرستان در محل فرمانداری در سامانه وارد می‌شود و به تأیید کارگروه استانی می‌رسد که نام کاربری و کلمه عبور مربوط به کاربران جهاد کشاورزی در تمام شهرستان‌ها و کاربر ستاد استانداری در این حوزه در اختیار دفتر فناوری اطلاعات قرار دارد.

مدیر دفتر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری کرمانشاه اظهار داشت: سایر اطلاعات مربوط به برآورد خسارات در سایر حوزه‌ها از جمله توانیر، مدیریت منابع آب ایران، بنیاد مسکن و کمیته امداد به صورت متمرکز در محل ستاد وزارتخانه مربوطه به ستاد وزارت کشور ارجاع می‌شود و گزارشات آن در دسترس مسئولین مربوطه در استانداری‌ها و فرمانداری‌ها قرار می‌گیرد.

وی گفت: در خصوص توزیع اقلام از جمله لوازم خانگی در حال جمع‌بندی از سوی قرارگاه بوده و تدوین دستورالعمل نحوه ورود اطلاعات در سامانه تا کنون ارسال نشده است که در صورت دریافت ابلاغ خواهد شد.

انتهای  پیام/ز


راه اندازی سامانه جامع امداد و بازسازی دولت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیل حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۵۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۴ درصدی پرداخت صدقات در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام‌خمینی (ره) خراسان‌جنوبی از افزایش  ۳۴ درصدی پرداخت صدقات مردم استان، پارسال در مقایسه با سال قبل از آن خبر داد و گفت: بیش از ۱۳ میلیارد تومان صدقه توسط امداد و مراکز نیکوکاری درسطح استان از سال گذشته تاکنون جمع آوری شده است.

عبدالرحیم لطفی افزود: در این مدت بیش از ۸ میلیارد و ۳۶۴ میلیون تومان از طریق روش‌های الکترونیکی شامل کد ussd، اینترنتی، خودپرداز، موبایل سنا، واریزبه حساب و کارتخوان  پرداخت شده است.

به گفته وی بیشترین درآمد صندوق‌ها مربوط به مشترکات خانگی بوده که بیش از ۹ میلیارد تومان از این محل جمع آوری شده است.

لطفی مجموع مشترکان صدقات استان را ۱۹۸ هزار و ۵۳ مشترک عنوان کرد و افزود: از این تعداد ۱۰۶ هزار و ۷۳۸ مشترک صنادیق کوچک، تعداد ۳ هزار و ۵۰۷ صندوق بزرگ معابر واماکن و تعداد ۸۷ هزار و ۸۰۸ مشترک دارای کد QR است.

لطفی گفت: صدقات جمع‌آوری شده مردم خیر و نیکوکار نیز در سرفصل‌های جهیزیه، مسکن، درمان، اشتغال تحصیلی، موردی و... هزینه می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با اشاره به اینکه پرداخت الکترونیکی، آسان‌ترین روش کمک به نیازمندان است تاکید کرد: هم استانی‌های داخل و خارج از استان می‌توانند با شماره گیری#۰۵۶*۸۸۷۷* در مرکز استان و در سایر ادارات با کد همان شهر، مبلغ صدقه خود را پرداخت تا در اولین فرصت به دست نیازمندان واقعی برسد.

به گفته لطفی برای تمامی مشترکین صنادیق کوچک صدقات برچسب کیوآر کد نصب شده که می‌توانند علاوه برپرداخت صدقه فیزیکی بصورت الکترونیکی نیز پرداخت کنند.

وی از طراحی و اجرای نرم افزار اختصاصی کمیته امداد با نام " سامانه نیکوکاری" در راستای هوشمندسازی خدمات و تسریع در کمک رسانی به نیازمندان، دسترسی آسان در واریز کمک و جلوگیری از استهلاک پول ملی خبر داد و افزود: همه هموطنان به ویژه هم استانی‌های داخل و خارج از استان می‌توانند با دریافت این سامانه از نرم افزار کافه بازار و نصب برنامه مذکور بر روی گوشی تلفن همراه خود، همه کمک‌های خود را به هر نیتی که دارند پرداخت کنند.

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد؛ راه‌اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد: راه اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • شناسایی و توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطوح علمی و اقتصادی 
  • پیگیری حقوق بیماران با راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • مانع تراشی در مسیر شفافیت بازار مسکن
  • راه اندازی سامانه مردمی‌سازی نظارت بر فضا‌های تبلیغاتی
  • اصلاح و بازسازی ۱۷۰۵ متر از شبکه جمع آوری فاضلاب شهر جوانرود
  • ضرورت استفاده از مشوق ها برای بازسازی و توانمندسازی بافت های فرسوده لرستان
  • راه‌اندازی ۳ مرکز مشترک توسعه فناوری در حوزه مواد و ساخت پیشرفته
  • افزایش ۳۴ درصدی پرداخت صدقات در خراسان جنوبی