Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-20@07:14:31 GMT

تصادف اتوبوس و تریلی در سمنان 5 مصدوم داشت

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۵۷۶۱

تصادف اتوبوس و تریلی در سمنان 5 مصدوم داشت

رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: برخورد اتوبوس با تریلی در محور سرخه- سمنان پنج مصدوم به همراه داشت.

سرهنگ تقی کبیری شامگاه دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این سانحه ساعت هشت و 45 دقیقه اتوبوسی که از تهران به مقصد سمنان در حرکت بود، در کیلومتر 2 محور سرخه به سمنان با تریلی برخورد کرد.

وی با اشاره به اینکه اتوبوس با 37 مسافر در این تصادف از پشت با تریلی برخورد کرد، خاطرنشان کرد: علت این تصادف از سوی کارشناسان بی توجهی راننده اتوبوس به جلو بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا، رعایت فاصله طولی و سرعت قانونی در کنار حفظ هوشیاری در تمام اوقات شبانه روز، تاکید پلیس راه برای جلوگیری از تصادف، حفظ جان هموطنان و حفظ امنیت تردد در محورهاست.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تصادف سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۵۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ واژگونی پراید در  کیلومتر ۲۰ محور سمنان به دامغان ۲ مصدوم ، تصادف زنجیره‌ای ۳ خودرو سواری (دنا و ۲  دستگاه پژوپارس) در کیلومتر ۶۲ محور شاهرود - میامی ۵ مصدوم ، واژگونی دنا در کیلومتر ۱۴۴ محور سبزوار به میامی ۴  مصدوم ،  انحراف از جاده  پژو ۴۰۵ و برخورد آن با نیوجرسی  در کیلومتر ۱۶ محور گرمسار به ایوانکی ۵  مصدوم ، برخورد وانت با تیربرق و واژگونی  آن  در کیلومتر ۱۷ محور دامغان - شاهرود یک مصدوم ، واژگونی رونیز  در کیلومتر ۶۲ محور فولادمحله به دامغان ۴  مصدوم ، واژگونی پژوپارس  در کیلومتر ۵۳ محور میامی به سبزوار یک مصدوم ، تصادف موتور سیکلت و کوییک  در کیلومتر ۳۰ محور شهمیرزاد به فولادمحله ۵ مصدوم ، انحراف از جاده خودرو تویوتا کمری و برخورد با گاردریل در کیلومتر ۳۳ محور شاهرود به دامغان یک کشته بر جای گذاشت .

همچنین امدادگران هلال احمر روز جمعه ۵ گردشگری را که در محدوده قله شاهوار چشمه پیرمیشی  گرفتار شده بودند و یکی از آنها مصدوم شده بود را پیدا کردند و به محل امنی انتقال دادند.

 

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • تصادف پراید و تریلی در باجگاه شیراز با ۸ مصدوم
  • ۱۵ مصدوم در برخورد اتوبوس مسافربری با کامیون بنز در یزد
  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس مسافربری در جاده مهریز
  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس و کامیون در محور انار به مهریز 
  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس و کامیون در محور انار به مهریز
  • تصادف اتوبوس مسافربری در مهریز یزد با ۱۵ مصدوم
  • ۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
  • ◄ ۲فوتی و ۵ مصدوم در محور قاینات
  • ۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف محور قاینات