Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا صحراییان فرماندار ویژه شهرستان جهرم در آیین گلریزان زندانیان جرائم غیرعمد که با عنوان جشن حمایت و همدلی، گفت: ۵۱ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد این شهرستان برای رهایی از حبس نیازمند حمایت ویژه نیک اندیشان و خیران هستند.

وی افزود: در آیین گلریزان سال ۹۷ برای آزادی شماری از این گونه زندانیان، حدود یک میلیارد ریال از سوی خیران شهرستان جهرم و ۲۴ میلیارد ریال از طریق ستاد دیه استان فارس اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحراییان، برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای خانواده‌های زندانیان را ضروری دانست و اظهار داشت: با هدف ایجاد درآمد پایدار لازم است کارگاه‌های آموزشی تربیتی و به ویژه حرفه آموزی برای خانواده‌هایی که سرپرست آن‌ها زندانی هستند، برگزار شود.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم گفت: برگزاری این دوره‌های آموزشی سبب می‌شود که سرپرست خانواده نیز پس از رهایی از زندان یک شغل پایدار داشته باشد تا خانواده خود را مدیریت کرده و دچار مشکل نشود.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.
انتهای پیام/م

زندانی جرائم غیر عمد جهرم نیازمند حمایت خیران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری دادگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۵۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد چهار هزار و ۲۳۵ فرصت شغلی ویژه نیازمندان خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، محمد عرب صبح پنج شنبه به خبرنگاران اظهار کرد: ۴ هزار و ۱۲ طرح خود اشتغالی، مشاغل خانگی و پیمانکاری ویژه نیازمندان اجرا شده است که برای ۴ هزار و ۲۳۵ نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی افزود: در راستای توانمندسازی مددجویان تحت حمایت و مشارکت این افراد در بهبود وضعیت اقتصادی خانواده‌ها، طرح‌های مشاغل خانگی و خود اشتغالی در استان اجرا شد که در این راستا ۴ هزار و ۷۶۱ میلیارد ریال از منابع امدادی و بانکی پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: از این تعداد یک هزار و ۸۹۲ طرح در روستا و تعداد ۲ هزار و ۱۲۰ طرح در شهر اجرا شده است.

عرب با بیان اینکه توانمندسازی اقتصادی خانواده‌های تحت‌حمایت یکی از مهمترین رویکردهای این نهاد است افزود: تعداد یک هزار و ۴۹۶ طرح توسط زنان و تعداد ۲ هزار و ۵۱۶ طرح توسط آقایان در سطح استان اجرا شده است.

کد خبر 6081721

دیگر خبرها

  • دستان پر مهر خیران قفل گشای آزادی
  • ایجاد چهار هزار و ۲۳۵ فرصت شغلی ویژه نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • برگزاری جشن گلریزان در بروجن
  • گلریزان ۴۰ میلیارد ریالی فعالان اقتصادی بندر امیرآباد
  • ۵۰۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند
  • جشنی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد
  • لزوم حمایت از زندانیان و خانواده آن‌ها
  • بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در جشن گلریزان عنبرآباد جمع آوری شد
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان
  • آزادی ۲۵ زندانی جرائم غیرعمد لرستان توسط محسن چاووشی