Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@22:21:56 GMT

کمک ۵۰۰ میلیون ریالی استانداری خراسان شمالی به جشن گلریزان

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۵۸۳۰

کمک ۵۰۰ میلیون ریالی استانداری خراسان شمالی به جشن گلریزان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد علی شجاعی در مراسم جشن گلریزان بجنورد، اظهار کرد: سال ۶۹ یکی از نداشته های جامعه یعنی ستاد دیه شکل گرفت که موجبات آزادی هزاران زندانی فراهم شد و این نشان ازعظمت روح ارزش های اسلامی دارد.

شجاعی بر بحث پیشگیری از ورود مددجویان به زندان ها تاکید و گفت: اگر از انجام وظایف خود غافل نشویم با این حجم سنگین زندانی در زندان ها مواجه نخواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعدادی از افراد هم اکنون در معرض خطر اعتیاد و دیگر مسائل و آسیب های اجتماعی و به نوعی در صف انتظار زندان هستند که این افراد بعضاً از سنین پایین دچار مشکلات اجتماعی و اعتیاد می شوند.

وی ادامه داد: اگر ما مسئولان وظایف خود را درست انجام دهیم این قشر از صف انتظار ورود به زندان خارج شده و به جمعیت سازنده جامعه تبدیل می شوند.

استاندار خراسان شمالی گفت: مسئولان باید کاری انجام دهند که از ورود به زندان ها جلوگیری شود تا این مسئولیت سنگین در جامعه ایجاد نشود.

شجاعی بر ایجاد اشتغال در زندان ها تاکید کرد و افزود: تمام قد از موضوع اشتغال زندانیان حمایت می‌کنم زیرا مددجویان باید در زمان تحمل حبس، کسب و کار داشته باشند و مهارتی را بیاموزند تا در زمان آزادی دچار مشکل نشوند.

وی همچنین بر حمایت خانواده های زندانیان نیز تاکید کرد و گفت: این گروه ناخواسته دچار مشکلاتی شده اند و تاوان جرم دیگری را باید بپردازند باید شاخص های این آسیب های اجتماعی در سطح استان کاهش یابد.

کد خبر 4622201 الهام یزدان پناه

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خراسان شمالی محمدعلی شجاعی جشن گلریزان زندانیان جرایم غیر عمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۵۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهروندان مصرف آب را مدیریت کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ طبق آیین‌نامه عملیاتی شرکت‌های آب و فاضلاب، استفاده از آب شرب برای مصارف غیر شرب مانند آبیاری باغات، باغچه‌ها، صیفی‌جات، تأمین آب دام‌ها، پر نمودن استخر‌ها، استفاده از آب شرب برای ساخت و ساز‌ها و ... خلاف مقررات بوده و در صورت مشاهده با متخلفین برخورد شدید قانونی خواهد شد که از مهم‌ترین عواقب آن قطع انشعاب آب، سلب امتیاز و معرفی افراد خاطی به مراجع ذی صلاح خواهد بود بدین وسیله از همه مشترکان محترم تقاضا می‌شود ضمن پرهیز از اسراف و عدم استفاده از آب شرب برای مصارف غیر شرب با مدیریت مصرف آب، همچون سالیان گذشته خادمان خود را در شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی برای ارائه خدمات بهتر و پایدارتر به کلیه هم‌استانی‌های عزیز در اقصی نقاط استان یاری کنند.

دیگر خبرها

  • تاکید بر انجام ۵۳ طرح اقتصادی هدف در خراسان رضوی تا پایان دولت
  • شهروندان مصرف آب را مدیریت کنند
  • انتصاب سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی
  • مردمی سازی در خراسان شمالی باید به جایگاه اصلی خود دست یابد
  • تدابیر پیشگیری از سیل از ۶ ماه قبل در استان کرمان انجام شد
  • خسارت ۷۸ میلیارد ریالی به محیط زیست خراسان رضوی
  • گلریزان ۴۰ میلیارد ریالی فعالان اقتصادی بندر امیرآباد
  • خسارت ۷۸ میلیارد ریالی تخلفات صید و شکار به محیط زیست خراسان رضوی
  • حماس خواستار جنبش جهانی برای حمایت از اسیران فلسطینی شد
  • حماس: آزادی اسرای فلسطینی اولویت اصلی است