Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@15:52:38 GMT

مرگ 4 کارگر ریخته‌گری شرکت نگین ذوب ابهر بر اثر سوختگی

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۵۸۵۴

مرگ 4 کارگر ریخته‌گری شرکت نگین ذوب ابهر بر اثر سوختگی

مرگ 4 کارگر ریخته‌گری شرکت نگین ذوب ابهر بر اثر سوختگی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 بیمارستان فوت فولاد ابهر ذوب 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۵۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی بیش از ۴۵۰ نفر از آموزش‌های رایگان صنایع‌دستی در ابهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ علیمحمدی بااشاره به بهره‌مندی ۴۵۰ نفر از آموزش‌های رایگان صنایع دستی در شهرستان ابهر در سال گذشته، گفت: طی این مدت در مجموع ۱۳۸ پروانه تولید انفرادی، کارگاهی و کارت شناسایی صنایع‌دستی صادر و تمدید شده است.


وی با اشاره به صدور ۱۳۸ پروانه تولید کارگاهی و پروانه تولید انفرادی در سال ۱۴۰۲، افزود: همچنین در این مدت ۸ فقره کارت شناسایی و ۱۳۰ فقره جواز تأسیس صادر و تمدید و مجوز فروشگاه صنایع‌دستی نیز در این مدت برای متقاضیان صادر شده است.


رئیس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ابهر با اشاره به اینکه در زمینه تسهیلات کم‌بهره نیز تعداد زیادی از هنرمندان به بانک معرفی شدند، ادامه داد: در سال گذشته ۷۰ نفر برای أخذ وام مشاغل خانگی مستقل و پشتیبان به بانک معرفی شدند.

علیمحمدی بااشاره به معرفی ۹۲ نفر به بانک برای دریافت تسهیلات تبصره ۱۸ و ۱۶، گفت: همچنین مجموعاً در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۱۳ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی بااشاره به اینکه امسال مطابق هر سال آموزش‌های رایگان عمومی برای گسترش صنایع دستی و هنر‌های سنتی و همچنین ایجاد شغل برای علاقه‌مندان برگزار شد، افزود: در سال گذشته ۴۵۰ نفر از آموزش‌های رایگان صنایع دستی بهره‌مند و ۲۷۰ نفر نیز تحت پوشش بیمه قرار داده شدند.

دیگر خبرها

  • کنایه تند شیخ رائد صلاح خطاب به صهیونیست‌ها؛ اگر ۱۰۰۰ گاو قرمز هم قربانی کنید...
  • ۱۰۰۰ شرکت دانش بنیان در حوزه وزارت نیرو در کشور فعال است
  • بهره‌مندی بیش از ۴۵۰ نفر از آموزش‌های رایگان صنایع‌دستی در ابهر
  • روزی برای سعدی‌پژوهان در نگین فیروزه‌ای شیراز
  • امدادرسانی به یک مصدوم در محور بروجن به بلداجی
  • بازیگر سریال «ترش و شیرین» ۱۸ سال پیش چه شکلی بود؟ / عکس
  • رفع نقاط حادثه خیز در ابهر
  • سفر یک روزه استاندار زنجان به ابهر+ جزئیات
  • بهره برداری از یک واحد تولیدی در ابهر
  • نقاط حادثه خیز جاده قیدار - ابهر در کوتاه مدت رفع می‌شود