Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، بر اساس آمار منتشر شده از سوی سازمان هواشناسی در کرمانشاه میزان بارش‌های امروز ۱۲.۳ میلیمتر گزارش شده است. بر اساس همین گزارش در اردیبهشت ماه حدود ۵۴ و فروردین ماه ۲۳۱ میلیمتر بارندگی در کرمانشاه صورت گرفته است.

ادامه بارش‌های بهاری در کرمانشاه، با توجه به بارش‌های سیل آسای فروردین ماه موجب شده که سال ۹۸ پر بارش‌ترین سال زراعی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میزان بارش‌های بهاری تا کنون ۲۸۵ میلیمتر بوده که فعلا حدود ۱۴۵ میلیمتر بیشتر از نرمال بارش ۳۰ سال گذشته در این فصل است. میانگین بارش‌های بهاری در کرمانشاه در طول ۳۰ سال گذشته ۱۴۰ میلیمتر گزارش شده است.

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی سازمان هواشناسی بارش‌های پاییزی در سال ۹۷ حدود ۲۱۰ و در زمستان ۶۸ میلیمتر بیش از میانگین ۳۰ سال گذشته افزایش داشته است.

همچنین مجموع بارش سال زراعی جاری تاکنون حدود ۱۰۲۳ میلیمتر گزارش شده که ۴۲۳ میلیمتر بیش از نرمال بارش ۳۰ ساله با میانگین ۶۰۰ میلیمتر بوده است.

بر این اساس سال زراعی جاری پربارش‌ترین سال در طول دوره ۳۰ ساله آماری است.

انتهای پیام/ز

مجموع بارش سال زراعی جاری تاکنون حدود ۱۰۲۳ میلیمتر گزارش شده است 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب وهوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۵۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالیات حقوق‌بگیران بیشتر از اصناف شد/ جزییات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بر اساس آمارهای عمکلرد سازمان امور مالیاتی کشور در سال ۱۴۰۲ حقوق بگیران بخش عمومی حدود ۳۱ همت و حقوق بگیران بخش خصوصی حدود ۴۹ همت مالیات پرداخت کرده اند.

تسنیم در گزارشی نوشت: مالیات اصناف و مشاغل نیز حدود ۵۱ همت بوده که بر این اساس حقوق بگیران حدود ۳۰ همت از اصناف مالیات بیشتری پرداخت کرده اند.

کل ایتم مالیات بر درامد در سال گذشته حدود ۱۴۲ هزار میلیارد تومان بوده است. مالیات بر درامد شامل مالیات بر حقوق بخش عمومی، بخش خصوصی ، مالیات مشاغل، مالیات مستغلات و مالیات بر درامد متفرقه میباشد.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895824

دیگر خبرها

  • ثبت رکورد بارش در ۱۰ ایستگاه‌های باران‌سنجی بلوچستان
  • اضافه شدن ۲۷ میلیمتر بارش به میانگین فارس در سال آبی جاری
  • اضافه شدن ۲۷ میلیمتر بارش به میانگین استان در سامانه بارشی اخیر در سال آبی جاری
  • ۸۰ میلیمتر بارش باران طی چند ساعت لارستان ثبت شد
  • اعلام قیمت خرید تضمینی محصولات اساسی زراعی جاری
  • ارتفاع بارش در زرآباد به ۲۷۰ میلیمتر رسید
  • پیش‌بینی تولید ۱۴ میلیون تن گندم در کشور
  • مالیات حقوق‌بگیران بیشتر از اصناف شد/ جزییات
  • تازه‌ترین گزارش آماری صندوق هنر منتشر شد/ توضیحات آقای مدیر
  • وصول ۲۰ همت مالیات از خام فروشان