Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-18@11:35:47 GMT

حرکات نمایشی مهیج با دوچرخه در عصر جدید

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۵۹۱۷

View this post on Instagram

♂️ نمایش مهیج BMX حرکات ورزشی با دوچرخه و رَمپ؛ چرا کارِ نوید قاسمی به آرای حضار در استودیو کشید؟ نخستین اجرای برنامه چهارم از دور دوم #عصرجدید

A post shared by عصر جديد (@asrejadidtv) on May 20, 2019 at 11:57am PDT

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: عصر جدید برنامه تلویزیونی حرکت نمایشی با شبکه های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۵۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت احیای دوچرخه سواری در تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید جعفر تشکری هاشمی در جلسه کمیته حمل و نقل ترافیک گفت: در چند دهه گذشته دوچرخه سواری امری عادی در تهران و بسیاری از شهر‌های کشور به شمار می‌رفت، اما متاسفانه با عملکرد ناقص در حوزه فرهنگ سازی و غلبه خودرو محوری، شانس دوچرخه سواری را از شهروندان گرفتیم.

سید جعفر تشکری هاشمی افزود: آلودگی هوا تبدیل به چالش همیشگی تهران شده است و دوچرخه می‌تواند یکی از ابزار کاهش آلودگی هوا باشد.

وی همچنین گفت: در تشخیص اینکه در کدام خیابان‌ها باید خطوط دوچرخه سواری احداث شود بد عمل کرده‌ایم، زیرا نیازی نیست در تمام خیابان‌های تهران این خطوط احداث شود.
رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه باید گزینه‌ها و راه حل‌های متنوع را پیش روی شهروندان قرار داد تا با مشارکت مردم بر پدیده‌های ناهنجار ترافیکی و آلودگی هوا غلبه کرد گفت: ما باید این پیام را به شهروندان منتقل کنیم که دوچرخه سواری برای سلامت روان و جسم آنها و از بین بردن آلودگی هوا یک راه حل است. ر

ئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران ادامه داد: باید از مناطق خواسته شود مسیر‌های مناسب دوچرخه سواری را مشخص کنند تا در آن مکان‌ها خدمات دوچرخه سواری فعال شود همچنین در پارک‌های ترافیکی باید آموزش دوچرخه سواری برای کودکان ایجاد شود.

در ادامه مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران با اشاره به اهمیت دوچرخه سواری گفت: در بحث استفاده از دوچرخه موارد بسیاری مطرح است که یکی از آنها بحث سخت افزاری است یعنی باید امکاناتی برای ترغیب شهروندان به استفاده از دوچرخه ایجاد شود. 
شهریار افندی زاده افزود: بازنگری بر روی مکان‌ها و مسیر‌های دوچرخ سواری باید انجام شود.

سید محمد آقامیری رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران نیز با بیان اینکه باید آسیب شناسی شود که نتیجه احداث خطوط دوچرخه سواری در تهران چه بوده است گفت‌: متاسفانه هنوز بررسی نشده که آیا می‌توان این مد حمل و نقلی را ایجاد کرد یا خیر، تا زمانی که شوق استفاده از دوچرخه سواری را ایجاد نکنیم نمی‌توانیم دوچرخه را به عنوان یک مد حمل و نقلی بنامیم.

وی ادامه داد: ما میتوانیم دوچرخه را به دبیرستان‌ها بدهیم تا دانش آموزان برای تردد از مدرسه به خانه از دوچرخه استفاده کنند، با استفاده از مشوق‌های کوچک می‌توان دوچرخه را تبدیل به مد کرد.

دیگر خبرها

  • شهدا حلقه‌ی اتصال حرکات اساسی نظام هستند
  • همایش دوچرخه سواری در شهر خور
  • (ویدئو) حمله ایران نمایشی بود؟ اگر می‌توانید شما هم نمایش دهید!
  • حرکات تکنیکی و مهارت های تماشایی بازیکنان بارسلونا در ال کلاسیکو / فیلم
  • ضرورت احیای دوچرخه سواری در تهران
  • «دروم» پیروزی ناصر علیزاده در بیشکک قرقیزستان
  • لحظه روشن شدن مشعل المپیک ۲۰۲۴ | انجام حرکات نمایشی توسط مردان |‌ پوشش خاص آنها را ببینید
  • روشی جدید برای پیش‌بینی احتمال ابتلا به زوال عقل
  • گام‌های عملی درمان چاقی از دیدگاه طب ایرانی و تغذیه نوین
  • رامبد جوان از ته دل خندید!