Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوونتوس قدرتمند بازهم به فینال لیگ قهرمانان رسید اما طلسم ناکامی‌های این تیم در فینال‌های اروپایی آغاز شد.

طرفداری- در طرح‌های گرافیکی اختصاصی، هرروز مروری داریم به دو فینال برگزار شده در مسابقات جام باشگاه‌های اروپا/لیگ قهرمانان اروپا.

در لیگ قهرمانان اروپا فصل 97-1996، همچون فصل گذشته یوونتوس به فینال رسید و حریف دورتموند، تیم قدرتمند آلمانی آن سال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار دورتموند توانست با گل‌‌های کارل هاینتس ریدله و لارس ریکن جوان، 3-1 یوونتوس لیپی را مغلوب کند و برای اولین و آخرین بار، قهرمان اروپا شود. نگاهی داریم به اینفوگرافیک اختصاصی این دیدار:

نگاهی گرافیکی به تاریخچه کامل فینال لیگ قهرمانان اروپا 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۵۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورتموند - پاری سن ژرمن؛ اولین بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا

دو تیم دورتموند و پاری سن ژرمن که در مرحله گروهی نیز دو مرتبه به مصاف یکدیگر رفته بودند (۱ برد برای پاری سن ژرمن، ۱ تساوی)، در مرحله نیمه‌نهایی بار دیگر رو در روی هم قرار خواهند گرفت

طرفداری | شب گذشته (سه‌شنبه) و با برگزاری دو بازی، تکلیف یکی از بازی‌های نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۲۳/۲۴ مشخص شد. پاری سن ژرمن با نتیجه ۴-۱ بارسلونا را شکست داد و با برتری ۶-۴ در مجموع دو بازی رفت و برگشت، راهی نیمه نهایی شد. در سمت مقابل، دورتموند نیز در جدالی نزدیک و جذاب، اتلتیکو مادرید را ۴-۲ شکست داد و با برتری ۵-۴ در مجموع، به جمع چهار تیم پایانی راه یافت.

بارسلونا (۴) 1-۴ (۶) پاری سن ژرمن؛ رژه اقتدار پاریسی‌ها، توهم بارسا تمام شد!  دورتموند 4-2 اتلتیکو مادرید؛ جهنم‌ زرد، تیم سیمئونه را خاکستر کرد

بر این اساس، دو تیم بوروسیا دورتموند و پاری سن ژرمن برگزار کننده اولین بازی مرحله نیمه‌نهایی خواهند بود و تکلیف دیگر بازی این مرحله، امشب پس از پایان جدال بایرن مونیخ - آرسنال و منچسترسیتی - آرسنال مشخص خواهد شد.

تاریخ برگزاری بازی‌های نیمه‌نهایی

بازی‌های دور رفت نیمه‌نهایی، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد و تاریخ بازی‌های دور برگشت نیز برای یک هفته بعد (روزهای ۱۷ و ۱۸ اردیبهشت) برنامه‌ریزی شده‌اند. بازی فینال نیز قرار است شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ برگزار شود. 

گفتنی است بر اساس برنامه، اولین بازی مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت بین دو تیم دورتموند و پاری سن ژرمن در ورزشگاه زیگنال ایدونا پارک برگزار خواهد شد.

تقویم بازی‌ها رفت نیمه‌نهایی: سه‌شنبه و چهارشنبه، 11 و 12 اردیبهشت 1403 برگشت نیمه‌نهایی: سه‌شنبه و چهارشنبه، 18 و 19 اردیبهشت 1403 فینال: شنبه 12 خرداد 1403 نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا   میزبان رفت میزبان برگشت
بازی اول دورتموند پاری سن ژرمن
بازی دوم بازی اول 1/4 (برنده آرسنال-بایرن مونیخ) بازی سوم 1/4 (برنده رئال مادرید-منچسترسیتی)

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • حذف بارسلونا مقابل یوونتوس در شب تساوی بدون گل دو تیم در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2017/4/19) / فیلم
  • پایان ۲‌رؤیا؛ فینال تمام‌اسپانیایی روی هوا رفت!
  • امباپه فصل بعد با رئال قهرمان اروپا می‌شود
  • صعود یوونتوس به فینال لیگ قهرمانان اروپا با درخشش جیانلوکا ویالی (17 آوریل، 1996) / فیلم
  • جشن بازیکنان دورتموند در رختکن پس از پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • دورتموند - پاری سن ژرمن؛ اولین بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • ترزیچ: با شایستگی به مرحله نیمه‌نهایی رسیدیم
  • حذف تیم های اسپانیایی از لیگ قهرمانان اروپا
  • صعود دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پس از ۱۱ سال
  • خلاصه بازی دورتموند 4-2 اتلتیکو مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)