Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از بازی این تیم مقابل السد قطر گفت: تیم ما شایسته صعود بود. حالا به هر دلیلی از جمله داوری، به مرحله حذفی رقابت‌ها راه پیدا نکردیم. بچه‌ها خیلی خوب بازی کردند و از همه آن‌ها تشکر می‌کنم.

عرب در مورد نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس برای فصل آینده کفت: هنوز برانکو لیستی مبنی بر جذب بازیکن به باشگاه ارائه نداده است و تا پایان مسابقات نیمه نهایی و حذفی در مورد نقل و انتقالات صحبت نمی‌کنیم تا تمرکز تیم درمسابقات آتی برهم نخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عرب در مورد حواشی بازی با سپاهان اصفهان در نیمه نهایی جام حذفی گفت: باشگاه پرسپولیس از حواشی دوری کرده و این مهمترین عامل موفقیت ما بوده است. وارد نشدن به حواشی در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند تا در تمامی موارد تابع قوانین فدراسیون فوتبال باشیم. هر آنچه که قانون بگوید به اجرا می‌گذاریم. ما با سپاهانی‌ها در یک تعامل بسیار خوب هستیم و امیدواریم فضای خوبی ایجاد شود تا شاهد فوتبالی خوب باشیم و هیچگونه حواشی را نبینیم.

وی ادامه داد: ژاوی اسطوره دنیای فوتبال است و ترجیح دادیم تا طی مراسمی کوچک از وی تجلیل به عمل بیاوریم.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در مورد مطالبات بازیکنان و کادر فنی بیان کرد: در مورد قرارداد بشار باید بگویم، فعلا تا به اینجا باشگاه بحث پرداختی‌های برانکو و بازیکانن داخلی را داشتیم. انشاالله با تامین منابع مالی پرداختی بازیکنان خارجی نیز صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

اظهارات ایرج عرب مدیر عامل باشگاه پرسپولیس ایران بعد ازبازی با السد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۵۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ازبکستان و عراق به مرحله حذفی رفتند/ عربستان در حسرت صعود ماند

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا به میزبانی تایلند امروز یکشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ در گروه B به پایان رسید و تیم‌های ازبکستان و عراق راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند.

در یکی از این دیدارها تیم‌های ملی فوتسال ازبکستان و عربستان رو در روی هم قرار گرفتند که این دیدار در پایان با برتری ۳ بر یک به سود ازبکستان به پایان رسید تا ازبکستان با کسب ۹ امتیاز به عنوان صدرنشین راهی دور بعد شود.

در دیگر دیدار این گروه هم تیم ملی فوتسال عراق به مصاف استرالیا رفت و موفق شد با نتیجه پرگل ۶ بر ۲ حریف خود را شکست دهد تا عراق با ۶ امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کند.

عربستان سعودی با ۳ و استرالیا هم بدون امتیاز سوم و چهارم شدند و از گردونه مسابقات کنار رفتند.

در ادامه این رقابت‌ها هم فردا ۴ دیدار در گروه‌های C و D برگزار م ی‌شود تا تکلیف این بازی‌ها در مرحله گروهی مشخص شود.

برنامه دیدارهای فردا به شرح زیر است:

* ژاپن - تاجیکستان، ساعت ۱۴:۳۰
* کره جنوبی - قرقیزستان، ساعت ۱۴:۳۰
* بحرین - افغانستان، ساعت ۱۷:۳۰
* ایران - کویت، ساعت ۱۷:۳۰

کد خبر 6084762

دیگر خبرها

  • یوسفی: می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد
  • هوادار برای صعود به یک چهارم حذفی تمرین کرد
  • ازبکستان به یک‌چهارم رسید/ حذف عربستان و صعود عراق به مرحله حذفی
  • ازبکستان مقتدرانه به یک‌چهارم رسید/ حذف عربستان و صعود عراق به مرحله حذفی
  • ازبکستان و عراق به مرحله حذفی رفتند/ عربستان در حسرت صعود ماند
  • عباسی: هوادار چشم به صعود و موفقیت در جام حذفی دارد
  • عالیشاه غایب پرسپولیس در بازی با آلومینیوم در جام حذفی