Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: تمام سعی ما این است تاریخ مسابقه ظرف ۵ روز آینده مشخص شود، همچنین به دنبال پرداخت هزینه‌ها ما از سوی AFC هستیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از سایت باشگاه، سعید آذری مدیر عامل باشگاه ذوب‌آهن با بیان این‌که پیام شیتارو به عنوان نامه رسمی AFC تلقی می‌شود و بازی قطعا کنسل است، گفت: تعجب ما این است که تیم النصر از ریاض حرکت نکرده است و اگر زمان اعلام این خبر به هر دو تیم یکسان بوده چرا تیم النصر حرکت نکرده است، در حالی که ساعت پرواز آن‌ها 14 بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این‌که آقایان می‌گویند به فدراسیون فوتبال ایران رسما اعلام کرده هستند، بیان داشت: امروز اتفاقی افتاده است و حس می‌کنم این کار از سوی فدراسیون فوتبال عراق و عربستان بوده است و متاسفانه اطلاع‌رسانی کامل به تیم ذوب‌آهن نشد. عربستانی‌ها قبل از ما مطلع شده‌اند و می‌گویند  امنیت حاکم نیست اما امشب تمرین تیم را برگزار می‌کنیم تا مشخص شود مشکل امنیتی وجود ندارد.

مدیر عامل باشگاه ذوب‌آهن ادامه داد: هفته گذشته بعد از بازگشت از عراق نامه زدیم که کربلا شرایط برگزاری بازی ذوب‌آهن و النصر را ندارد اما AFC اعلام کرد که شرکت طرف‌ قرار‌داد با آن‌ها مخالفت کرده است؛ چگونه در طی یک هفته تغییر موضع ایجاد شده و پیشنهاد ما را برای برگزاری بازی در دبی نپذیرفتند.

ی در پایان گفت: مسابقه لغو شده است و تمام سعی ما این است تاریخ مسابقه ظرف 5 روز آینده مشخص شود، همچنین به دنبال پرداخت هزینه‌ها ما از سوی AFC هستیم؛ باید دقت نظر بیشتری داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سعید آذری فوتبال ذوب آهن لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۵۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرفصل های درآمدزایی برای پرسپولیس هفته آینده مشخص می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدمهدی احمدی در آئین واگذاری سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی اظهار داشت: هزینه و مدل منابع مصرفی که برای پرسپولیس تدارک دیده ایم باید این باشگاه را از دریافت تسهیلات بی نیاز و به سوی درآمدزایی سوق دهیم. بودجه‌هایی برای پرسپولیس در نظر گرفته ایم که به سر فصل مسئولیت‌های اجتماعی مربوط می‌شود و از این سو بانک‌ها می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند.

سرفصل‌های درآمدزایی در جلسه کنسرسیوم مطرح می‌شود

او ادامه داد: ما در هفته آینده جلسه کنسرسیوم بانکی خواهیم داشت و سرفصل‌های درآمدزایی در آن بیان می‌شود. طبق مصوبه شورای پول و اعتبار بانک‌ها می‌توانند در قالب مدیریت پیمان یا سایر روش‌هایی که برای مدیریت وجود دارد، مدیریت باشگاه پرسپولیس را به بخش‌های دیگر واگذار کنند که این مورد تناقضی با حضور بانک‌ها در هیأت مدیره باشگاه ندارد. اولویت ما واگذاری مدیریت باشگاه به شهرداری تهران است و با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. ما تاکنون از طریق صدور کارت‌های هواداری برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از ضرفیت برند هر دو باشگاه استفاده کرده ایم اما موضوع مهمی که اکنون مطرح خواهد بود، این است که این ظرفیت را به بلوغ برسانیم.

انتخاب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برعهده بانک شهر است

احمدی افزود: ۳ کرسی هیأت مدیره و همچنین انتخاب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بر عهده بانک شهر خواهد بود و بانک‌های تجارت و ملت هر کدام دارای یک عضو هیأت مدیره خواهند بود و رئیس هیأت مدیره باشگاه را انتخاب می‌کنند.

کارت هواداری و نئو بانک‌ها به پرسپولیس کمک می‌کنند

او در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا تراکنش‌های بانکی به باشگاه پرسپولیس کمک خواهد کرد یا خیر، گفت: بله در قالب نئو بانک و کارت‌های هواداری به درآمد زایی باشگاه پرسپولیس کمک خواهد کرد.

مدیرعامل بانک شهر در پایان گفت: انتظاراتی که ما از اشتیاق هواداران برای صدور کارت‌های هواداری چه از سوی باشگاه پرسپولیس و چه از استقلال برآورده نشده است اما ما به کار خود ادامه می‌دهیم و امیدوارم در این زمینه به بلوغ هم برسیم.

کد خبر 6087583 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • آینده لئون گورتسکا در دستان سرمربی بعدی بایرن مونیخ
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • سرفصل های درآمدزایی برای پرسپولیس هفته آینده مشخص می شود
  • تیم فصل آینده مهدی قایدی مشخص شد
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • زمان جلسه سرنوشت‌ساز ژاوی و بارسا مشخص شد
  • پیامدهای عملیات «وعده صادق» در آینده مشخص خواهد شد
  • استقلال تکلیف نکونام را تعیین کرد
  • باشگاه استقلال تکلیف نکونام را مشخص کرد