Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@19:03:14 GMT

نباید فضای استان پیش از موعد انتخاباتی شود

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۶۰۷۰

نباید فضای استان پیش از موعد انتخاباتی شود

یاسوج- ایرنا- معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به علاقه وگرایش مردم استان به مسائل سیاسی و اخبار روز، از رسانه‌ها و روابط عمومی ها خواست که پیش از موعد مقرر، فضای استان را انتخاباتی نکنند.

به گزارش ایرنا، سید محمدکاظم نظری روز دوشنبه در شورای روابط عمومی های ادارات استان با اشاره به یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نباید از حد و مرزهای قانون عبور کرد و فضای استان را پیش از موعد به سمت انتخاباتی شدن پیش برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نظری ادامه داد: دولت از ابتدا تاکنون به فضای باز فرهنگی، خبری و انتقاد منصفانه معتقد بوده ولی این دلیل نمی‌شود که برخی رسانه‌ها بی رحمانه دولت را تخریب کنند.
وی افزود: باید فضای آرام و با نشاط در استان ایجاد شود و از دامن زدن به مسائل قومیتی پرهیز شود زیرا به لحاظ امنیتی برای کشور خوب نیست و برای استان واپسگرایی محسوب می شود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار تاکید کرد: برخی رسانه‌ها به طایفه گرایی و قومیت گرایی به شدت دامن می‌زنند در حالی به لحاظ فرهنگی، امنیتی و اجتماعی به نفع استان نیست.
نظری با گریزی به وظایف روابط عمومی ها گفت: روابط عمومی ادارات و نهادها باید پاسخگوی مطالبات مردم بوده و ارتباط خوبی با رسانه‌ها داشته باشند و خدمات انجام شده را به مردم در حوزه های مختلف اطلاع رسانی کنند.
وی با گلایه از عملکرد برخی روابط عمومی ها افزود: برخی روابط عمومی های دستگاه‌های اجرایی حتی در مقابل سیاه نمایی ‌ها سکوت می‌کنند.
9929/1662

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي معاون سياسي و امنيتي استاندار انتخابات مجلس يازدهم كهگيلويه و بويراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۶۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله افراد ناشناس به آمبولانس اورژانس اهواز

 ساسان کیانپور روابط عمومی اورژانس خوزستان گفت: حمله به همکاران عملیاتی اورژانس آقایان ذاکرزاده و سبزواری در حین انجام اقدامات اورژانسی برای بیمار مشکوک به سکته قلبی در منطقه مهدیس صورت گرفت که متأسفانه علاوه بر شکستن شیشه ها و ضربه به ستون آمبولانس، همسر بیمار مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

او می‌گوید: پیگیری و رسیدگی به این حادثه از بدو آن با مراجعه مراجع انتظامی و قضایی نه تنها به عنوان یک وظیفه حرفه‌ای بلکه به عنوان یک وظیفه انسانی در حال پیگیری می باشد.

روابط عمومی اورژانس خوزستان گفت: از همه کارکنان و همکاران ما که در شرایط دشوار خدمات ارائه می‌دهند، تقدیر و تشکر می‌کنیم .

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • نگاه ما به حوزه اتباع و مهاجرین نگاه فرصت تهدید است
  • حکیم: ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی قدرت خود را ثابت کرد
  • «رجوع» در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود
  • دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد
  • حمله افراد ناشناس به آمبولانس اورژانس اهواز
  • خبر جدید بانک مرکزی درباره حذف کارت‌های بانکی/ از این پس با این روش خرید کنید
  • نماهنگ «ما می آییم» با زبان انگلیسی در فضای مجازی فارس اکران شد
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان
  • اولین گفت‌وگوی وزیران دفاع آمریکا و چین
  • ببینید | قدردانی بیش از ۲۲۰ نماینده مجلس از برنامه‌های نوروزی، قرآنی و انتخاباتی صداوسیما