Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@19:26:46 GMT

خلیل‌زاده:ناداوری‌ها فرصت صعود پرسپولیس را گرفت

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۶۱۲۳

خلیل‌زاده:ناداوری‌ها فرصت صعود پرسپولیس را گرفت

برتری مقابل السد شاید از نظر حیثیتی مهم بود اما برای قهرمان ایران لذتی نداشت، واقعیتی که مدافع پرسپولس هم به آن اعتراف کرد.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس نبرد تشریفاتی با السد را مقتدرانه برد تا وداع با آسیا تلخ تر از قبل شود چون این تیم می توانست باز هم طعم حضور در جمع برترین های آسیا را بچشد. مدافع سرخ ها با اشاره به این نکته مدعی شد این برد هیچ شیرینی نداشت و بیشتر آنها را به فکر فرو برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شجاع خلیل‌زاده پس از برتری مقابل السد قطر در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: این پیروزی لذتی برای ما نداشت، چون به مرحله بعد صعود نکردیم. حق‌مان بود که راهی مرحله بعد شویم، اما ناداوری‌ها اجازه نداد.


اوادامه داد: از هواداران پرسپولیس گله دارم، آنها باید امروز بیشتر از تیم‌شان حمایت می‌کردند، چون تیم‌شان قهرمان لیگ است اما واقعا ناامیدمان کردند. با این حال دست آنهایی را که امروز به ورزشگاه آمدند را می‌بوسم. امیدوارم نیمه‌نهایی جام حذفی را ببریم و به فینال برسیم و هواداران را با قهرمانی در جام حذفی خوشحال کنیم.


مدافع پرسپولیس در خصوص اینکه اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان در لیگ برترباعث ترس آنها از سفر به اصفهان نمی شود، تصریح کرد: ما ترسی نداریم، چون آن قدر هوادار داریم که نگران نباشیم. بازی با سپاهان سخت است، اما امیدوارم برنده از زمین خارج شویم.


خلیل‌زاده در پایان گفت: هواداران سپاهان در همه بازی‌ها فحاشی می‌کنند، اما امیدوارم این بازی چنین کاری نکنند. دو، سه سال اخیر که به اصفهان می‌روم، چیزی جز فحاشی نمی‌شنوم. با این حال، مردم اصفهان مردم شریفی هستند و خاطرات خوبی از حضور در این شهر دارم. برخی هواداران که برای فحاشی می‌آیند، برای بازی‌ سپاهان نیست، بلکه برای فحاشی به پرسپولیس به ورزشگاه می‌آیند.

شجاع خلیل زاده پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شجاع خلیل زاده پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۶۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود سپاهان در جدول با برد در دربی اصفهان

تیم سپاهان با پیروزی مقابل ذوب‌آهن به رتبه سوم جدول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور صعود کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دیداری معوقه از هفته هفدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن از ساعت 16:30 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان مقابل هم صف‌آرایی کردند که در پایان تیم سپاهان با نتیجه یک بر صفر حریفش را شکست داد و به سیزدهمین بردش در فصل جاری دست یافت.

تنها گل این بازی را شهریار مغانلو در دقیقه 69 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

قضاوت این بازی بر عهده پیام حیدری بود که به هادی محمدی از سپاهان و کمال کامیابی‌نیا از ذوب‌آهن کارت زرد نشان داد.

سپاهان با این برد 42 امتیازی شد و به رتبه سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرد. ذوب‌آهن نیز با 30 امتیاز در رده هشتم جدول باقی ماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فلاحت زاده: امیدوارم بگذارند استقلال قهرمان شود
  • شجاع: هواداران تراکتور هر چه بگویند حق دارند
  • شجاع خلیل‌ زاده: چه بگویم؟ فقط شرمنده هواداران تراکتور هستم / فیلم
  • تساوی بدون گل در نیمه نخست بازی نساجی و تراکتور
  • عبدلکریم حسن، مرد سال آسیا حالا در حد انتظار !
  • بازیکنان سپاهان بدون استراحت در باغ فردوس!
  • هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم
  • صعود سپاهان به رده سوم جدول
  • صعود سپاهان در جدول با برد در دربی اصفهان
  • معوقه هفته هفدهم| پیروزی سپاهان در دربی اصفهان در روز فحاشی به مورایس!