Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@23:01:58 GMT

بیاینه قاطع پی اس جی در مورد شایعات جدایی «امباپه»

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۶۱۴۱

بیاینه قاطع پی اس جی در مورد شایعات جدایی «امباپه»

تهران- ایرنا- باشگاه پاری سن ژرمن بدنبال اظهارات ابهام برانگیز و جنجالی «کیلین امباپه»، با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که ستاره جوان این تیم به هیچ عنوان فروشی نیست.

فوق ستاره فرانسوی پی اس جی پس از درو کردن جوایز انفرادی پایان فصل لوشامپیونه در مراسم شب گذشته پاریس، اظهاراتی را عنوان کرد که خبرنگاران در آستانه پنجره تابستانی نقل و انتقالاتی، آن را به یک «بمب خوشه ای» تشبیه کرده و بلافاصله گزارش هایی مبنی بر جدایی احتمالی وی از تیم پاریسی منتشر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امباپه در اظهاراتی پر ابهام، خواستار واگذاری مسئولیت های بیشتری در باشگاه به خود شده و مدعی شده بود که در صورت تحقق نیافتن این خواسته می تواند در پروژه بعدی خود، آنها را به دست آورد.
در بیانیه باشگاه پاری سن ژرمن آمده است: پیوند محکمی که امباپه و باشگاه را در 2 سال اخیر متحد کرده است و تاریخ مشترک ما، برای فصل آینده نیز ادامه خواهد یافت. رویای مشترک ما برای جاودان شدن در فوتبال اروپا در سالی که پی اس جی 50 ساله می شود، در انتظار ما است.
در بند بعدی این بیانیه می خوانیم: هر کدام از بازیگران بزرگ نقش خاص خود را ایفا کرده و تاکید همواره بر صلاح جمعی است.
این منبع می گوید امباپه معتقد است که وی بهترین بازیکن پی اس جی و بهترین بازیکن لوشامپیونه است و باید به این چشم به او نگاه شود.
در صورت صحت اظهارات این منبع، آینده «ادینسون کاوانی» به عنوان مهاجم مرکزی پاری سن ژرمن به خطر خواهد افتاد چرا که قطعا مالکان متمول باشگاه پاریسی یک فوق ستاره 20 ساله را به بازیکنی که در سال های پایانی دوران حرفه ای خود به سر می برد، ترجیح داده و خواسته های امباپه را برآورده خواهند کرد.
ورزشی**3991**9118**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش پاري سن ژرمن جدايي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۶۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاریس، بارسلونا را با دمبله و امباپه آتش زد؛ انتقام سخت و کامبکی!/ دبل حذف اسپانیایی‌ها با باخت اتلتیکو در دورتموند

بارسلونا بار دیگر از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان جلوتر نرفت و توسط سرمربی سابق خود حذف شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ پاری‌سن‌ژرمن امشب، با خلق یک کامبک تماشایی و چهارگله در نوکمپ، انتقام بازگشت تاریخی بارسلونا را گرفت و با دو سلاح بارسایی، کاتالان‌ها را با شایستگی از جام کنار گذاشت.

ترکیب اولیه دو تیم

بارسلونا (3-3-4): تراشتگن | کونده، آرائوخو، کوبارسی، کانسلو | پدری، دی یونگ، گوندوعان | یامال، لواندوفسکی، رافینیا

پاری سن ژرمن (3-3-4): دوناروما | حکیمی، مارکینیوش، هرناندز، مندس | رویز، ویتینیا، زئیر امری | بارکولا، ام باپه، دمبله 

 

 

مهم‌ترین اتفاق این جدال دیدنی، اخراج مدافع اروگوئه‌ای بارسلونا، رونالد آرائوخو بود. در دقیقه 29 بازی، بردلی بارکولا در حال تک به تک شدن با تراشتگن بود که آرائوخو او را خارج از محوطه جریمه سرنگون کرد تا ایستوان کواتس، داور رومانیایی با کارت قرمز مستقیم آرائوخو را جریمه کند.

ورق برگشت و بارسلونا تنها ۱۱دقیقه پس از اخراج آرائوخو دروازه‌اش توسط عثمان دمبله مرد منفور بارسایی‌ها باز شد تا بازیکنی که از ابتدای بازی مورد هوشدن هواداران بارسا قرار داشت، زننده گل تساوی‌بخش و حیاتی پاریسی‌ها در استادیوم مونتجوییک باشد.

دیگر خبرها

  • خبر‌های خوب به اردوی پرسپولیس رسید/ ستاره‌ها در تهران می‌مانند
  • شور و تعصب کافی نیست؛ این تیم باید به فوتبال فکر کند!
  • واکنش وزیر فرانسوی به جدایی کیلیان امباپه از پار‌ی‌سن‌ژرمن
  • ستاره سابق فرانسه ول‌کن امباپه نیست!
  • واکنش امباپه به پیروزی مقابل بارسلونا و آینده حرفه‌ای‌اش
  • حرف آخر امباپه: قهرمان بشویم هم می‌روم!
  • ام باپه: تصمیم من در مورد جدایی از پاری سن ژرمن عوض نمی‌شود
  • پاریس، بارسلونا را با دمبله و امباپه آتش زد؛ انتقام سخت و کامبکی!/ دبل حذف اسپانیایی‌ها با باخت اتلتیکو در دورتموند
  • زنده: بارسلونا صفر - پاری‌سن ژرمن صفر
  • شایعات دست از سر یحیی گل‌محمدی برنمی‌دارد