Web Analytics Made Easy - Statcounter

پالوتا برنامه ای برای فروش آ اس رم ندارد.

طرفداری- طی یک ماه اخیر منابع متعددی از تمایل گروه سرمایه گذار ورزشی قطر برای خرید آ اس رم خبر دادند. این گروه مالکیت باشگاه پاری سن ژرمن را تحت ریاست ناصر الخلیفی برعهده دارد. گفته می شد ناصر الخیلفی درحال مذاکره با جیمز پالوتا برای خرید آ اس رم است اما رئیس باشگاه ایتالیایی این شایعات را بی اساس خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تایید منابع مختلف، گروه قطری و در راس آنها ناصر الخلیفی، ماه گذشته طی چند جلسه با جیمز پالوتا، امکان خرید آ اس رم را بررسی کردند. اگرچه مبلغ درخواستی پالوتا بالاتر از پیشنهاد قطری ها بود اما گفته شد بسیار محتمل است که مذاکرات ادامه یابد و به سرانجام برسد. با این حال جیمز پالوتا در گفتگوی کوتاهی با خبرنگار romapress؛ تایید کرد برنامه ای برای فروش باشگاه ندارد چراکه تازه در مسیر دستیابی به اهداف ترسیم شده است. او متذکر شد ساخت استادیوم اختصاصی مطابق برنامه پیش می رود و به زودی آ اس رم به یکی از برندهای اصلی فوتبال جهان تبدیل می شود. پالوتا در مورد مذاکره با ناصر الخلیفی گفت:

نه؛ هرگز ملاقاتی با او نداشته ام.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۶۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن ممنوع است

به گزارش خبرگزاری مهر، وهاب میزانی با بیان اینکه هر نوع معامله خرید و فروش امتیاز واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن ممنوع است، اظهار کرد: تا زمان تحویل واحدها به متقاضیان، هر نوع اقدام برای خرید و فروش این واحدها، غیرقانونی است.

وی افزود: خریداران و فروشندگان و همچنین واسطه‌های بازار مسکن و مشاوران املاک در صورت خرید و فروش امتیاز طرح مسکن ملی منتظر عواقب و اقدامات قضائی باشند.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی بیان داشت: بر حسب گزارش‌های واصله مردمی و مراجع نظارتی برخی اقدام به خرید و فروش امتیاز مسکن ملی می‌کنند که ضمن هشدار به آنها اعلام می‌شود هر نوع خرید و فروش این امتیاز دولتی غیرقانونی بوده و پیگرد قانونی دارد.

وی تاکید کرد: در بسیاری از موارد، این اتفاق با توجه به ناآگاهی خریداران صورت می‌گیرد لذا افراد باید توجه داشته باشند هر ایرانی تنها یک‌بار می‌تواند از امکانات و تسهیلات فرم «ج» یا همان امتیاز دولتی مسکن و زمین استفاده کند و در صورت فروش، این امتیاز را برای همیشه از دست خواهد داد.

میزانی افزود: این در حالی است که با توجه به ماده ۲۳ قانون پیش‌فروش ساختمان و ماده ۱۹ آئین‌نامه اجرایی آن و نیز ماده ۳ آئین‌نامه اجرایی طرح‌های حمایتی و اقدام ملی مسکن، هر نوع خرید و فروش امتیاز طرح‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی ممنوع است و رسانه‌ها هم باید از درج تبلیغات محلی خرید و فروش این طرح‌ها خودداری کنند.

کد خبر 6084096

دیگر خبرها

  • بلاک شات دیدنی لبران جیمز مقابل جمال موری در دیدار دنور ناگتس و لس آنجلس لیکرز / فیلم
  • کارایی‌های عجیب کارت ملی در ایران؛ از خرید خودرو تا گوسفند!
  • دایی بایدن را آدمخوارها خورده اند؟ | جیمز ماراپه: ما آدمخوار نیستیم
  • سود فروش میوه و تره‌بار حداکثر ۳۰ درصد نسبت به فاکتور خرید است
  • خرید و فروش مسکن ملی ممنوع شد + جزئیات
  • پشت ماجرای فروش گوسفند با کارت ملی چیست؟
  • حبس در انتظار فروشندگان امتیاز مسکن ملی
  • فروش گوسفند با کارت ملی تکذیب شد
  • ممنوعیت معامله امتیاز مسکن ملی در قزوین
  • خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن ممنوع است