Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@19:53:54 GMT

مراسم تجلیل از پیشکسوتان ورزش خوزستان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۶۲۵۸

مراسم تجلیل از پیشکسوتان ورزش خوزستان برگزار شد

اهواز - ایرنا - مراسم تجلیل ازپیشکسوتان ورزش خوزستان دوشنبه شب با حضور سرپرست فدراسیون ورزش های همگانی کشور برگزار شد.

به گزارش ایرنا این مراسم دوشنبه شب به همت کانون پیشکسوتان ورزش و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در اهواز برگزار شد.
افشین ملایی سرپرست فدراسیون ورزش های همگانی در این نشست گفت: هر ساله با همت کمیته پیشکسوتان خوزستان و هیات ورزش‌ های همگانی و همچنین حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان مراسمی با حضور پیشکسوتان برگزار می شود که یک حرکت بسیار زیبا در کشور به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: پیشکسوتان ورزش، سال ‌های بسیار دور برای این کشور خدمت کردند و حاصل زحمات آن‌ ها تربیت ورزشکاران و جامعه جوان امروز ما است لذا باید از این عزیزان به مراتب تشکر و قدردانی کنیم.
وی با بیان این که یکی از دستاوردهای ورزش، تقویت رویکرد فرهنگی و اخلاق است گفت: در ورزش جدا از نتایج قهرمانی، اخلاق و مرام پهلوانی بسیار مهم است که خوشبختانه استان خوزستان از سالیان دور تا به امروز در کسب عناوین قهرمانی و بحث اخلاق مداری سرآمد ورزش کشور بوده است.
در ادامه حمید سالمی مسئول کانون پیشکسوتان خوزستان گفت: هدف این کانون که از سال 78 فعالیت خود را شروع کرد، شناسایی و معرفی کسوت داران همه رشته های ورزش استان بوده و به لطف خدا و همت اعضای این کانون گام های مثبتی در این مسیر خیرخواهانه برداشته شده است.
وی با بیان این که جایگاه پیشکسوتان ورزش استان و کشور بسیار عزت مند است گفت: ما به عنوان خادمین پیشکسوتان ورزش از مسئولان ورزشی و دیگر نهادهای استان تقاضای توجه ، حمایت و همکاری را داریم تا با وحدت و همدلی بتوانیم حرمت کسوت ورزش را احیا کنیم و به نسل جدید ورزش معرفی کنیم.
در این مراسم از حمید سالمی، رییس هیات ورزش‌ های همگانی و رییس کانون پیشکسوتان ورزش استان توسط مجموعه یادیاران تجلیل شد.
9879/6064

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش تجليل ورزش خوزستان پيشكسوتان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۶۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم واگذاری رسمی استقلال و پرسپولیس برگزار شد

استقلال و پرسپولیس رسما از مالکیت دولتی خارج شدند.

طرفداری | مراسم واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی امروز (چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403) با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر رضا درویش و علی خطیر مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، مسئولان فدراسیون فوتبال حضور داشتند.

بر این اساس 85 درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت‌های تابعه آن شامل پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی پارس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس واگذار شد و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز به بانک‌های شهر(30 درصد)، ملت (20 درصد)، تجارت (20 درصد)، صادرات (5 درصد)، رفاه (5 درصد) و اقتصاد نوین (5 درصد) انتقال پیدا کرد.

10 درصد سهام دو باشگاه نیز پیش‌تر به هواداران واگذار شده بود. طبق اعلام وزیر ورزش قرار است 5 درصد باقی‌مانده سهام دو باشگاه نیز به زودی به پیشکسوتان واگذار شود.

مالکیت مشترک سرخابی‌ها که در اختیار وزارت ورزش بود مشکل اصلی دو باشگاه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رفت.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • تجلیل از متولیان ورزش پهلوانی/۷ زورخانه در منطقه ۱۲
  • مراسم استقبال از ملی‌پوشان تیراندازی استان تهران برگزار شد
  • مراسم واگذاری رسمی استقلال و پرسپولیس برگزار شد
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز