Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@12:23:51 GMT

شیشه میکسدزون آزادی شکست (عکس)

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۶۲۸۱

شیشه میکسدزون ورزشگاه آزادی هنگام مصاحبه شجاع خلیل زاده و به دلیل ازدحام خبرنگاران شکسته شد.

به گزارش "ورزش سه"، در پایان دیدار دو تیم پرسپولیس و السد که در چارچوب هفته پایانی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد، شیشه میکسدزون ورزشگاه آزادی، هنگامی که شجاع خلیل زاده برای مصاحبه با خبرنگاران ایستاد، به دلیل ازدحام خبرنگاران شکسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شکستن شیشه که مصدومیت دو خبرنگار را به همراه داشت، همچنین باعث شد تا ناظر AFC  این اتفاق را ضمیمه گزارش بازی برای تحویل به مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا کند.

 

 

ورزشگاه آزادی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ورزشگاه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۶۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرملین: مذاکرات صلح اوکراین بدون روسیه شکست می‌خورد

سخنگوی کرملین در مصاحبه‌ای که امروز (سه شنبه) منتشر شد گفت، هر نشست جهانی صلح درباره اوکراین که روسیه را کنار بگذارد، به سادگی «پوچ» است و با شکست مواجه خواهد شد.

به گزارش ایسنا، دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین به روزنامه Argumenty I Fakty گفت، روسیه برای حفاظت از خودش در برابر غرب جنگ با اوکراین را ۲ سال است ادامه می‌دهد.

پسکوف که این مصاحبه را روز پنجشنبه و یک روز پیش از حمله تروریستی به سالن کنسرت کرکوس در حومه مسکو انجام داد، گفته است: آیا مشکل اوکراین بدون مشارکت روسیه قابل حل است؟ پاسخ روشن است. خیر.

وی در ادامه گفت: اوکراین به ابزاری در دست غرب جمعی تبدیل شده تا با کمک آن فشار بیشتری بر روسیه وارد و روسیه را مهار کند و کشور به حاشیه بکشاند در حاشیه توسعه رها کند.

ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین خواستار برگزاری نشست جهانی صلح شده و اوایل سال جاری میلادی نیز سوئیس اعلام کرد که میزبان چنین نشستی خواهد بود و درباره تاریخ و جزئیات دیگر این نشست گفت‌وگوهایی در جریان است.

ولادیمیر پوتین، رئیس‌ جمهور روسیه طرح صلح اوکراین را که خواستار خروج نیروهای روس و احیای مرزهای سال ۱۹۹۱ کی‌یف، از جمله کریمه می‌شود، غیرقابل اجرا خوانده است.

پسکوف همچنین تاکید کرد که این طرح قابل فکر کردن هم نیست و همچنین طرح‌هایی را که در اتحادیه اروپا و دیگر کشورها برای به دست گرفتن کنترل منافع از دارایی های روسیه و مصادره و استفاده آنها به نفع اوکراین مطرح شده، مورد انتقاد قرار داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ضرر ۱۲۰میلیونی اکرم عفیف روی دست شجاع!
  • محفل ورزشگاه آزادی موجب شکست رسانه‌های بیگانه شد
  • اکرم عفیف، شجاع خلیل‌زاده را به یک دردسر بزرگ گرفتار کرد!
  • جریمه شجاع خلیل‌زاده به دلیل اخراج جنجالی
  • شجاع خلیل زاده 2 هزار دلار جریمه شد!
  • جریمه ۲ هزار دلاری شجاع خلیل‌زاده
  • شجاع کوتاه نمی‌آید، حتی در عشق آباد! (عکس)
  • شجاع خلیل زاده: آرزوی من قهرمانی با تراکتور است
  • النخاله در ورزشگاه آزادی: قطعا اسرائیل را شکست خواهیم داد
  • کرملین: مذاکرات صلح اوکراین بدون روسیه شکست می‌خورد