Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-24@17:26:21 GMT

سلاح سری رژیم صهیونیستی در سوریه

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۶۳۴۵

به گزارش تسنیم، مجله نشنال اینترست آمریکا از حضور چندین هواپیمای بدون سرنشین انتحاری رژیم صهیونیستی در سوریه خبر داد که در واقع سلاح سری رژیم اشغالگر در مقابله با سازمان‌های پدافند هوایی سوریه است. این گزارش در ادامه اشاره می‌کند که دفاع هوایی سوریه اخیرا به اشیای ناشناخته رژیم صهیونیستی در آسمان سوریه واکنش نشان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجله اشاره کرد که احتمال دارد هواپیماهای هاربی 2 که در حملات اخیر سوریه استفاده شد، در سرزمین‌های اشغالی ساخته شده باشد و ممکن است که از راه دور یا به طور خودکار کنترل شود. حداکثر سرعت این پرنده‌ها به 115 مایل در ساعت می‌رسد و می‌توانند به مدت 6 ساعت بدون فرود در آسمان پرواز کنند.

این مجله همچنین تاکید کرد که حملات اخیر نشان دهنده بهبود وضعیت دفاع هوایی سوریه است که علت اصلی آن به آموزش‌های مستمر روسیه باز می گردد، اما رژیم صهیونیستی هم چنان حملات غافگیر کننده خود را از طریق هواپیماهای بدون سرنشین انتحاری انجام می دهد.

جنگنده های صهیونیستی از دو سال پیش صدها حمله به مواضع سوریه انجام دادند. تل آویو مدعی شده که هدف از این حملات توقف عملیات انتقال اسلحه به حزب‌الله و جلوگیری از افزایش نفوذ نیروهای ایرانی در سوریه است.

این مجله اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی تنها در سال 2018 با بیش از 2000 موشک مواضع سوریه را هدف گرفته است.

مجله نشنال اینترست ادعا کرد نیروی هوایی رژیم صهیونیستی خسارت‌هایی را به سامانه پانتسیر اس 2 روسیه نیز وارد کرده است. این سامانه از سال 2015 در سوریه شروع به کار کرده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۶۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سازمان ملل به کشف گور جمعی در جنوب غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل نسبت به احتمال حملات رژیم صهیونیستی به رفح در جنوب نوار غزه هشدار داد.

کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل روز سه شنبه اعلام کرد: حملات اسرائیل به نوار غزه را محکوم می کنیم.

این نهاد سازمان ملل یادآور شد که حملات رژیم صهیونیستی باعث شد طی روزهای گذشته تعدادی از فلسطینی ها که بیشتر آنان زن و کودک هستند، جان خود را از دست بدهند.

در بیانیه کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل تاکید شده که این نهاد سازمان ملل بار دیگر درباره یورش گسترده ارتش رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه هشدار می دهد.

این نهاد وابسته به سازمان ملل نسبت به تخریب بیمارستان های ناصر و الشفاء در غزه و انتشار گزارش ها درباره وجود گورهای جمعی در این مناطق شدیداً ابراز نگرانی کرد.

کد خبر 6086786

دیگر خبرها

  • حماس: تصمیمی برای انتقال به سوریه نداریم
  • آمار جدید شهدا و مجروحان ناشی از حملات رژیم صهیونیستی به غزه
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • واکنش سازمان ملل به کشف گور جمعی در خان یونس
  • واکنش سازمان ملل به کشف گور جمعی در جنوب غزه
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان/ حزب الله لبنان پایگاه‌ نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • حملات هوایی شدید بامدادی رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان
  • حملات هوایی گسترده رژیم صهیونیستی به شهر غزه
  • حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکایی در سوریه