Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-19@08:27:26 GMT

تبریزی: مصمم به شکست العین بودیم

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۶۳۶۰

تبریزی: مصمم به شکست العین بودیم

برترین بازیکن دیدار تیم‌های استقلال و العین می‌گوید هم تیمی‌هایش مصمم به شکست دادن نماینده امارات بودند.

به گزارش ایسنا، مرتضی تبریزی مهاجم استقلال بعد از انتخابش به عنوان برترین بازیکن دیدار استقلال و العین در نشست خبری پس از این بازی گفت: بازی سخت و دشواری داشتیم. نتیجه بازی در صعود تیم ها تاثیر نداشت اما ما خیلی مصمم بودیم تا برنده باشیم و تلاش کردیم که با وجود هوای گرم، برنده باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خوشحالم که فصل با برد به پایان رسید و به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شدم تا در برد تیم نقش داشته باشم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: العین امارات تيم فوتبال استقلال تهران مرتضی تبریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۶۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: با یک اخراجی هم توانستیم بازی را کنترل کنیم/ لایق برد بودیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: توانستیم با یک بازیکن کمتر هم بازی را مدیریت کنیم، البته اینکه قبل از اخراج نتیجه به نفع ما بود نیز کارمان را ساده‌تر کرد.

به گزارش ایسنا، ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان در نشست خبری پس از پیروزی برابر گل‌گهر سیرجان در هفته بیست و یکم لیگ برتر و آخرین دیدار ۱۴۰۲، اظهار کرد: بازی ساده‌ای نبود ولی لیاقت برد را داشتیم. به هواداران پرانرژی که آمدند تبریک می‌گویم. با یک بازیکن کمتر کار ساده‌ای نیست که بتوانیم فضاها را کنترل کنیم و کار دفاع را سخت می‌کند اما بستگی به کیفیت تیم حریف و نتیجه تا قبل اخراج دارد.

وی افزود: جذاب بود که توانستیم بازی را با یک بازیکن کمتر مدیریت کنیم، البته با توجه به اینکه قبل از اخراج نتیجه به نفع ما بود، کارمان ساده‌تر شد. به بازیکنانم بابت شخصیتشان و در کنار هم بودنشان تبریک می‌گویم.

سرمربی سپاهان در پایان یادآور شد: از این فرصت استفاده می‌کنم و نوروز را تبریک می‌گویم. امیدوارم سال بسیار خوبی داشته باشید. آرزوی سلامتی و صلح برای کل ایران دارم.

انتهای‌ پیام 

دیگر خبرها

  • خطای شدید روی بازیکن الهلال سیاوش یزدانی را مقره داغ کرد
  • خشم مربی الهلال: این‌ها بهانه تیم‌های بازنده است!
  • مورایس: لایق برد بودیم
  • مستحق شکست نبودیم/ استقلال از تجربه اش استفاده کرد
  • مورایس: با یک اخراجی هم توانستیم بازی را کنترل کنیم/ لایق برد بودیم
  • ادامه نیمکت نشینی مهاجم ۱۲میلیاردی نکونام
  • یازده بازیکن ربیعی برای شکست دادن مس مشخص شد
  • سمیر نصری: آنتوان گریزمان جزو ۵ بازیکن برتر تاریخ فرانسه نیست
  • نبض آخرین فوتبال سال در تهران می‌تپد/ ۱۶ تیم به دنبال پایان خوش
  • ادامه رفتار‌های عجیب و پر سر و صدای مانه!