Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی استقلال گفت: اگر پنالتی ما گل می‌شد، گل‌های بیشتری به العین می‌زدیم.

به گزارش ایسنا، فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از پیروزی تیمش برابر العین گفت: بازی خیلی خوبی بود و به بازیکنانم خسته نباشید و به هواداران تبریک می‌گویم. العین تیم خوبی است و اما اگر پنالتی ما گل می شد، گل‌های بیشتری می‌زدیم. شاهد یک فوتبال خوب و با کیفیت بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: استقلال همیشه در لیگ و آسیا مدعی بوده است. برنامه باشگاه برای سال آینده از بعد از این مسابقه قطعی می شود. استقلال همواره گزینه قهرمانی و موفقیت در لیگ و آسیا است.

او درباره آینده خود تصریح کرد: من عضو کوچکی از خانواده استقلال هستم. هر کمکی هر زمانی که بتوانم در هر پستی انجام می دهم. استقلال بخشی از زندگی من است.

مجیدی در پایان صحبت های خود خاطر نشان کرد: نمی شود من در العین حاضر شوم و در باره متسو صحبت نکنم. او همیشه در قلب من است و او را دوست دارم و او همیشه در قلب هواداران العین خواهد ماند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: العین امارات تيم فوتبال استقلال تهران فرهاد مجيدي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۶۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ائتلاف داوران علیه جواد نکونام ؟ | این شرافت فروختنی نیست

به گزارش همشهری آنلاین علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه، درخصوص خبر منتشرشده مبنی‌بر اینکه داور مصاف استقلال و آلومینیوم بابت اعلام گل از سوی کمکش ناراحت بوده، اظهار کرد: «من این خبر را شنیدم ولی این اتفاق باورنکردنی است. مگر می‌شود داور به کمک خود بگوید چرا گل را اعلام کرده‌ای؟ این دیگر اشتباه داوری و اتفاق نیست، این یک فاجعه است!» این درحالی است که طی روزهای اخیر این شایعه به‌صورت پررنگی در محافل خبری مطرح شده که عادل گل را قبول نکرد و به‌محض دیدن پرچم کمک خود آن را پذیرفت، هرچند معمولا داوران با داشتن زاویه عمود بر خط دروازه از لحاظ منطقی و علمی نمی‌توانند در چنین صحنه‌هایی به تصمیم‌گیری پرداخته و به تصمیمی که کمک‌های خود می‌گیرند اعتماد و اطمینان می‌کنند.

بر همین اساس اسماعیل صفیری، عضو کمیته داوران- که اتفاقا ناظر داوری این دیدار بود- نیز در این باره گفت: «اصلا چنین چیزی صحت ندارد. این مساله کذب محض است و به این صحبت‌ها گوش ندهید. داوری در این بازی عالی بود و مشکل خاصی وجود نداشت.» نکته قابل‌توجه دیگر در این دیدار مربوط به کارت زردی بود که رضا عادل در نیمه اول به نکونام داد تا سرمربی استقلال را دو کارته کرده و بازی بعدی تیمش را از دست بدهد. صفیری درباره دلیل این کارت زرد افزود: «این جریمه به‌خاطر اعتراضی بود که ایشان کردند. در هر صورت هر کسی اعتراض کند با کارت جریمه می‌شود. باز هم تاکید می‌کنم که بازی خوب و داوری هم خوب و بدون مشکل بود.» نکته مهم دیگر اینکه برخی رسانه‌ها طی روزهای اخیر به آن پرداخته‌اند به این موضوع برمی‌گردد که به‌خاطر برخی رفتارهای جواد نکونام روی نیمکت از گذشته، داوران فوتبال ایران روی این چهره و نیمکت استقلال حساس شده‌اند و این امر باعث شده بعضا تصمیماتی علیه استقلال گرفته شود. صفیری همچنین در این رابطه به «فرهیختگان» گفت: «همه این صحبت‌ها کذب هستند. در این خصوص هیچ شخصی صحبتی با هیچ داوری انجام نمی‌دهد و هیچ داوری هم شرف خودش را برای کسی نمی‌فروشد، بنابراین این اخبار و صحبت‌هایی که مطرح می‌شود همه نادرست هستند.»


کد خبر 844514 برچسب‌ها ویژه ورزشی جواد نکونام باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • (عکس) فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد
  • (عکس) رونمایی فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه
  • رابطه عجیب دوقلوهای همسان لیگ برتری
  • فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد | عکس
  • آینده مبهم جنجالی‌ترین خرید فصل رئال
  • حریفان نام‌آشنایی در آسیا دارم
  • لاپورتا درباره آینده ژاوی: همه چیز قابل بررسی است
  • سرمربی پرتغالی به جانشینی کلوپ می‌خندد!
  • ائتلاف داوران علیه جواد نکونام ؟ | این شرافت فروختنی نیست
  • لطیفی: اختلاف مجیدی و سعادتمند یک جام از ما گرفت